Tänne sit noi humputukset, ettei tartte oikeiden ihmisten mieltä pahoittaa tuolla soopalla.![]()
Tänne sit noi humputukset, ettei tartte oikeiden ihmisten mieltä pahoittaa tuolla soopalla.![]()
tota...
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Lulz!![]()
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Tunkekaa ny se kauneusleikkausta tarvitse lintu jo....
(ihan hyvin nämä putkihomostelut - mitkä muutenki "so last season" voi pitää siellä pelaajia ketjussa)
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Meinaat joka peliä varten perustaa oman threadin?![]()
nevermind
Viimeksi muokannut koneisto; 11.02.14 kello 22:12.
kohta on lukossa, katellaan nyt vaikka yön yli...
miksi? koska.
![]()
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Tässä on oma mielipiteeni linnusta : Squishy Bird
Enkä edes ole pelannut tuota putkihelvettiä.. Katsoin tuubista 10sec ja totesin, että ei helvetti ny oikeesti.
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
huomenta kaikille, kiitos defulle paskasta ketjusta ja joukkohalaus!![]()