Eli onko kukaan ostanut esim nesteitä suoraan Haaparannalta, siis paikan päältä? Mitkä kaupat myyvät?
Ja millaset hinnat?
Niin ei saa..se on nuuska kylä.
3kk käyttöön saa tuoda ETA alueen ulkopuolelta(vrt ETA alueen sisältä saa tuoda 1v käyttöön) Nämä siis henkilökohtaisesti, ei postin kautta!
Mites se tuolla Virossa? Onko myynnissä nikotiininesteitä?
Ruotsin Haaparannalta saa nyt sähköhöyrystin tarvikkeita!
Nuuskakenraali myy PaulSaarin ja Skandin oheistuotteita. Nesteet ovat pääasiallisesti PaulSaarin 0-18mg (Facebook: snusgeneralen)
Nuuskakairantukusta XEO clearoja ja saman merkin nesteitä 0-16mg
Nuuskakuningas myy aloituspakettia ego akulla+CE4 clearolla merkkiä "PeopleSmoker" Nesteet 0-18mg. (Facebook: snuskungen)
Sivut on helpot, googlen kääntäjä kääntää englanniksi ja hinnat on ihan ihmismäiset. Nopeesti katottuna osa tosta "Professional" kamasta samaa kuin pink-mulella.
Olin tänään yhteyksissä Nuuskakenraaliin. Aikovat katsoa jos saisivat paulsaarin rinnalle myös muita tuotteita. Liquan nesteet ja ehkä jotain VG puolta.
itse kävin eilen Nuuskakairantukussa, ja ainakin itselle tuli yllätyksenä että heillä oli nesteitä myynnissä... mukaan tarttui XEO nesteitä pari putelia testin vuoksi. 10ml 16mg (muita vahvuuksia ei ollut hyllyssä), ja hintaa n. 5 eur/plo
Juice Melon oli ihan hyvää. Samasta tukusta saa myös XEO clearoja. Nämä muistuttavat erehdyttävästä Kangerin T4s 510 clearomisaattoria, en ainakaan itse huomannut mitään eroa. Olen tänään käynyt useamman viestin keskustelun toisen haaparannan liikkeen kanssa Liquan nesteistä. Jos kaikki menee hyvin, on niitä tulossa myyntiin. Tämä helpottaa tässä raja tuntumassa ja lähikunnissa asuvia liquan nesteiden hankinnassa. Ilmoitan myöhemmin asiasta lisää.
Dekang nesteitä saatavilla nuuskakuninkaasta.
Pitää vielä mainostaa. Nuuskakuninkaaseen saapunut iso erä nesteitä. Makuja oli laidasta laitaan.. nougatista hedelmiin, mentholista tupakkimakuihin. niksat 0-18mg. Rajatuntumassa asuvat.. Ostoksille!
Nuuskakairantukku hapitsulla lisännyt nestevalikoimaa. Hyllystä löytyy uutuutena Innovation Flavours nesteet ja clearot.
Onko nuuskakairantukussa nesteet siellä tiskin takana kuten nuuskat? Vai pääseekö niitä tutkiskelemaan rauhassa ilman että myyjä hoputtaa? Miten nuuskakuninkaassa?
Nuuskakairantukussa sähköhöyrystin härpäkkeet ja nesteet saivat oman hyllyn. Nyt pääsee rauhassa tutkailemaan tuotteita. Haaparannalla on kivasti saatavilla kaikki mitä tarvii, mutta nesteet näyttävät olevan jokaisessa putiikissa PG voittoisia, toivottavasti VG pohjaisia tulisi saataville jossain vaiheessa.
Kävin viime keskiviikkona haaparannassa nuuskaostoksilla Nuuskakenraalissa. Sielläkin oli tiskillä muutamaa nikotiininestettä ja jotain aloituspaketteja. Pääpaino oli kuitenkin nuuskassa, yllätys yllätys
Spoileri!