Hyvää 94. Suomen tasavallan itsenäisyyspäivää koko foorumin käyttäjämäärälle, vierailijoille ja sukulaisille![]()
Kiitos. Saman toivotuksen haluan esittää osaltani foorumilaisille!
tää varmaan ois chattiinkin mahtunu, kuten raatteentielle raadot aikanaan...
siitäpä syystä, hyvää itsenäisyyttä SINULLE!![]()
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
http://www.e-savuke.com/forum/yleine...sio-190.0.html
tuota tarkoitin. Toki hyvähän se tarkoitus on tällä ketjulla, kunhan sanoin ettei liika innokkuus ala rohmuamaan kallisarvoista
ketjukaistaa.
![]()
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Tää on hieno:
![]()
Samoin, hyvää itsepäisyyspäivää![]()
Hyvää itsenäisyyyspäivää. Vaari vainaa kuoli tupakkaan. Hänen sotaveteraanimuistoa kunnioittaen: virolainen vetää komeasti ja korkealta: http://open.spotify.com/track/1QuzHQxPz16PUHzzSiyiaH
Hattu pois päästä ja pieni hiljaisuus: Viljo Sipilän muistoa kunnoittaen.
Rauhaisaa itsenäisyyspäivää!
Ylpeää Itsenäisyyspäivää kaikille Suomalaisille!
G-Spot DC-hub! Höyryjen paratiisi.
Vuodesta 2001.
Hyvää itsenäisyyspäivää Suomen sähkötupakoitsijatovereille!
Mannerheimin, Rytin ja TannerinKataisen, Halosen ja Urpilaisen valkobandiittinen virkamiesrosvokopla haistakoon pitkän paskan!
![]()
Hyvää itsenäisyyspäivää isänmaalliset vapotteliat.
Mutta mikä on se sinivalkoinen juissi?
KGO & Twist
Tulitus loppui.
Hyvää itsenäisyyspäivää vaan kaikille! O0
[19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
[19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta
94 vuotta puhdasta voittoa! Jatkakaa samaan malliin! Paraatin katselin juuri kun en valitettavasti päässyt paikalle mutta silti on fiilikset katossa.