Sivu 42 / 62 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3238394041424344454652 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 821 - 840 / 1222

Aihe: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

  1. #821
    Höyrypää Timohe's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    670

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Aced Näytä viesti
    Tuntuu että kaiken hypetyksen alta paljastuikin tuubi turhilla kierteillä ja akkuja paskovalla rakenteella.
    En kyllä luota henkilökohtasesti Odysseukseen noin paljon että ilman tiivisteitä vetelisin

     
     
  2. #822

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Oliko porukka saanut siis mailia tuolta goldengreek.co.uk:lta, että rahat tullaan palauttamaan vai oliko tämä jotain foorumi tietoa?
    Itselle ei ole tullut mitään ilmoitusta ainakaan.
    Vaping since 2011.

     
     
  3. #823
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja johnz Näytä viesti
    Oliko porukka saanut siis mailia tuolta goldengreek.co.uk:lta, että rahat tullaan palauttamaan vai oliko tämä jotain foorumi tietoa?
    Itselle ei ole tullut mitään ilmoitusta ainakaan.
    Mulle tuli vaikka oon jo saanut omani...

    Tuesday September 9th

    Dear customers, due to circumstances out of our control, we regret to announce that we will no longer be collaborating with the supplier, Imeo.

    Regrettably we now must undertake the process of refunding most outstanding pre-orders to customers. Where we can we will endeavour to contact customers via email to see if we can partially fill existing orders.

    We would like to reassure customers that all outstanding pre-orders will be refunded via Paypal, and as quickly as possible. We would kindly ask that you allow up to one week for this as we process the list, we would appreciate your patience.

    In the spirit of good customer service we have requested that the final stock order be fulfilled so as to not inconvenience everyone but unfortunately we have not been able to agree on this possibility. We have however been told by Imeo, that all outstanding pre-orders will be handled by the Greek supplier at http://www.e-smokeguru.gr .

    As we have large stockpiles of parts the store will be open for some time to come. We will have a big stocktake in two weeks, so please keep an eye on the website around this time.

    We would like to take this opportunity to thank all our customers for their support.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  4. #824
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    55

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja johnz Näytä viesti
    Oliko porukka saanut siis mailia tuolta goldengreek.co.uk:lta, että rahat tullaan palauttamaan vai oliko tämä jotain foorumi tietoa?
    Itselle ei ole tullut mitään ilmoitusta ainakaan.
    Ei oo tullut ilmotusta kyllä minkäänlaista. Hanus on ilmeisesti muutenkin ollu nyt lemppariasiakas kun pötkylätkin saanu Camin omista varastoista Tuli sitten foorumilta ostettua tuo GGTS joten ei onneksi tarvitse uusia tilauksia mennä tekemään.
    Vehkkeet: GGTS, alu Don, Madvapes diy VV box
    Atot : Bully, EM 510
    Tulossa: Diablo hybrid, UFS, Provari, Penelope ja sitten riittää.

     
     
  5. #825
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nevatus Näytä viesti
    Ei oo tullut ilmotusta kyllä minkäänlaista. Hanus on ilmeisesti muutenkin ollu nyt lemppariasiakas kun pötkylätkin saanu Camin omista varastoista Tuli sitten foorumilta ostettua tuo GGTS joten ei onneksi tarvitse uusia tilauksia mennä tekemään.
    Hahaha, joo näin on! Palauttaiskohan se vielä rahatkin!
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  6. #826
    Höyrypää shadowwalker's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    tre
    Viestit
    699

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Tyhmänä kysyn mites tuo noiden tiivisteiden käyttö et miks ihmiset niitä käyttää? Ja magneetit?? mitä helvettiä niillä tekee. Entä mistä saitilta saa parhaiten hankittua varaosia kreikkalaiseen. Ja mielellään nii että tavaraa oli hyllyssä vai onko tämmöinen kauppa toiveajattelua?

     
     
  7. #827

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Tiivisteitä käytetään ettei paikat vuoda.

    Magneetteja käytetään korvaamaan kytkimen jousi (joka ajan kanssa -väsyy-).

    Jalipolta kannattanee kysäistä mistä ja milloin
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  8. #828
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Tiivisteet sikis, ettei liemet ja muut sonnat valu akun ja kickin päälle. Magneetit tekee tulitus napista mukavan tuntuisen painaa, sulavempi liike. Ja magneetit ei väsy, niinkuin jousi tekee.
    Ja tuo kauppa on toive ajattelua... Ei taida nyt olla enää kuin yksi putiikki euroopassa joka myy jotain rojua tuonne. Tai kaksi muuta myy varastot tyhjiksi ja lopettaa.

    Vielä pystyssä oleva: http://www.e-smokeguru.gr/index.php/en/

    Kasaan hiipumassa: http://goldengreek.co.uk/store/ ja http://e-cigarette-gg-france.com/

    Yakousei ehti eka...
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  9. #829
    Höyrypää Timohe's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    670

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Hei muutens, onko kukaan tilannu noita erillisiä Engraved Tubeja? Onko niissä erillisissäkin alaputkissa sarjanumerot vai tuleeko ne ilman?

     
     
  10. #830
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Tuli tuossa mielenkiintoinen juttu vastaan.

    Vaihdeltiin viestejä yhden toisen foorumilaisen kanssa ja hän ihmetteli, miten Zagin on saanut kiinni suoraan GGTS:n teleskooppiputkeen? Eli ilman sitä yläputkea.
    Hänen kohdallaan Zagin pystyy ruuvaamaan noin puoli kierrosta kiinni ja siihen se sitten jämähtää. Kokeilin samaa mun toisen GGTS:n kanssa ja eihän se Zag istunut siihen teleskooppiin ollenkaan.

    Taitavat olla hieman epätasalaatuisia nämä kreikkalaiset tekeleet. Harmi juttu, kun näin on. Tuosta tulee nääs todella näppärän kokoinen setti 18350 akun kanssa.

    Onko muut Zagin omistajat törmänneet moiseen?

    Tuossa on vielä kuva mini Provarin kanssa:
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  11. #831
    Höyrykonkari Mikots's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kiuruvesi
    Viestit
    181

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Timohe Näytä viesti
    Hei muutens, onko kukaan tilannu noita erillisiä Engraved Tubeja? Onko niissä erillisissäkin alaputkissa sarjanumerot vai tuleeko ne ilman?
    e-smokegurulta tulleessa oli ainakin sarjanumero, kaipa niissä kaikissa on?

     
     
  12. #832

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Marlboroman Näytä viesti
    Tuli tuossa mielenkiintoinen juttu vastaan.

    Vaihdeltiin viestejä yhden toisen foorumilaisen kanssa ja hän ihmetteli, miten Zagin on saanut kiinni suoraan GGTS:n teleskooppiputkeen? Eli ilman sitä yläputkea.
    Hänen kohdallaan Zagin pystyy ruuvaamaan noin puoli kierrosta kiinni ja siihen se sitten jämähtää. Kokeilin samaa mun toisen GGTS:n kanssa ja eihän se Zag istunut siihen teleskooppiin ollenkaan.

    Taitavat olla hieman epätasalaatuisia nämä kreikkalaiset tekeleet. Harmi juttu, kun näin on. Tuosta tulee nääs todella näppärän kokoinen setti 18350 akun kanssa.

    Onko muut Zagin omistajat törmänneet moiseen?

    Tuossa on vielä kuva mini Provarin kanssa:
    Meinasin tuota eilen kysyäkkin, että kuinka tuo oikein on saatu kiinni ???
    Kahteen teleskooppi putkeen kun kokeilin zagia huonoin tuloksin...

     
     
  13. #833
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    271

    GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model



    Eli näin jää kierteet vähän ikävästi näkyviin.
    Käytössä: Mini Provari V2 + Kayfun 3.1
    Caravela#262 + ???

    Menneet: 2XProvari V2, GGTS#3113, Wizard's Apprentice (L), 2x Ody, Penelope, ZAG , DID, Kayfun 3.0

     
     
  14. #834
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Timohe Näytä viesti
    Hei muutens, onko kukaan tilannu noita erillisiä Engraved Tubeja? Onko niissä erillisissäkin alaputkissa sarjanumerot vai tuleeko ne ilman?
    Aina on numerot.

     
     
  15. #835
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vrtane Näytä viesti


    Eli näin jää kierteet vähän ikävästi näkyviin.
    Mulla on kaikkiin kolmeen mennyt ihan nätisti pohjaan asti tuo ZAG. Onko varma ettei vika ole ZAG:ssa?
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  16. #836

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Näin tuoreena GGTS -miehenä en ole ehtinyt/jaksanut tätä koko ketjua vielä lukea. Nyt kysyisinkin, miten tuohon härveliin saisi 18650 akun kickin kanssa siististi sopimaan? Näyttää ne nytkin sinne menevän, mutta nuo kierteet jää väliputkesta törkeesti näkymään. Varmaankaan näitä tuuninkiosia ei mistään löydy, mutta olisi kiva tietää onko sellaista pidempää putkea olemassakaan?

     
     
  17. #837
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    271

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Mulla on kaikkiin kolmeen mennyt ihan nätisti pohjaan asti tuo ZAG. Onko varma ettei vika ole ZAG:ssa?
    ZAG menee hienosti siihen yläputkeen ??? En tiedä voiko se silti olla ZAG:ssa se vika? Vai teleskoopissa.
    Käytössä: Mini Provari V2 + Kayfun 3.1
    Caravela#262 + ???

    Menneet: 2XProvari V2, GGTS#3113, Wizard's Apprentice (L), 2x Ody, Penelope, ZAG , DID, Kayfun 3.0

     
     
  18. #838
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Mulla on kaikkiin kolmeen mennyt ihan nätisti pohjaan asti tuo ZAG. Onko varma ettei vika ole ZAG:ssa?
    Kyllä mä vähän epäilen niitä teleskooppeja, koska mun kohdalla toiseen menee ja toiseen ei. En mä oikeastaan epäile vaan suorastaan syytän

     
     
  19. #839
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Marlboroman Näytä viesti
    Kyllä mä vähän epäilen niitä teleskooppeja, koska mun kohdalla toiseen menee ja toiseen ei. En mä oikeastaan epäile vaan suorastaan syytän
    Onhan teleskooppi oikein päin? Siinähän on toisessa päässä vähemmän ja toisessa enemmän kierteitä.
    Mulla meni ZAG kaikkiin kolmeen putkeen ihan ok.

     
     
  20. #840
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model

    Lainaus Alkuperäinen postaaja -ih- Näytä viesti
    Onhan teleskooppi oikein päin? Siinähän on toisessa päässä vähemmän ja toisessa enemmän kierteitä.
    Mulla meni ZAG kaikkiin kolmeen putkeen ihan ok.
    Haa, haaa! IH on nero! Kyllä tulee hölmö fiilis, kun ratkaisu on noinkin simppeli :-[

    Edit: Kokeilin siis tuota putken kääntämistä ja siitähän se kiikasti.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •