Esim saako tilata 100ml pullon nestepohjaa vaikka 18mg. Kun ajattelin ruveta tekemään e nesteet itse että tulisi halvemmaksi.![]()
![]()
Esim saako tilata 100ml pullon nestepohjaa vaikka 18mg. Kun ajattelin ruveta tekemään e nesteet itse että tulisi halvemmaksi.![]()
![]()
Et sitten löytänyt jotain niistä kymmenestä valmiista ketjusta?
Voit tilata. Tullista menee läpi se määrä minkä voit perustella höyrytteleväsi kolmen kuukauden aikana.
Paljonko te olette saaneet tilattua?![]()
eli onko se se 120ml vai saako olla enemmän kun olen kuullut juttua niin entiedä sitten sitä? :/
Jos höyryät 5 ml päivässä niin 450 ml jne. Kerro päiväkulutuksesi yhdeksälläkymmenellä niin siinä on maksimimäärä.
Ei ole vielä mitään jäänyt tulliin.
Enimmillään olen tilannut semmoiset 3 desiä 76mg nestettä.
Tämä ei tarkoita etteikö se voi jäädä tulliin, että ihan omalla vastuulla vaan.
Rangaistus on todennäköisesti nesteiden menetys, mutta teoriassahan tuosta semmoisen lääkeaine rikoksen saa väännettyä jos sattuu oleen virkailijalla ja polliisilla luppoaikaa.
Too big to fail
Mä tilasin kerran eCigWizzardilta 1l 54mg nikkistä ja toimittivat sen seuraavana päivänä kuriirilla kotiovelle.![]()
Vähän riippuu. Tilaat Venäjältä säiliövaunullisen 100mg litkua niin melko varmaan tulee vielä läpikin
Sivumakuna saattaa olla kyllä snadi plutonium...
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Tullista tulee vaikka 100l 100mg nestettä läpi, jos tullimiehet ei huomaa sitä pakettia![]()
No tulee kai sieltä tullista läpi vaikka 500 laitonta maahanmuuttajaa ja 10000kg heroiinia samassa kontissa jos tullimiehet ei huomaa, aika terävä huomio.
minulla tuli 5x 30ml eli 150ml huoletta läpi.
Sanoisin että kannattaa tilata sen verran kuin uskaltaa, itse en turhaa riskiä ottaisi ja tilaisi ihan överisatseja kerrallaan, mielummin tilailen nesteitä kerran kuussa.
Kannattaa varmaan muutenkin jättää ne suurimmat ennätystilausmäärien kertomiset vaikka essolle tai ainakin täältä pois, niin ei tarvii lukea mistään iltapaskasta niitä "Tiesitkö tätä salakuljettajista?" -otsikoita
no juu onhan se vähän niinkin.
Tää Suomen kansa on niin hyvin peloteltu ja alistettu tottelemaan esivaltaa, että ollaan vaan kaikki hilijaa niin ei kukhaan kuule.
hys hys.
Onneksi tuossa länsi naapurissa sentään on kansalla vielä jotain vapauksia, joten sähkötupakan asema Suomessa ei vaikuta harrastukseeni.
Too big to fail
No sitä nestettä voi varmaan jokainen tilata aivan minkälaisia määriä haluaa, ei varmaan tarkoita sitä että sitä tänne tarvii tulla raportoimaan kaikkien nähtäville. Sinun kanssa tätä nyt varmaan pystyisi jatkamaan taas vaikka ne perinteiset 15 sivua, mutta jätetään tähän tällä kertaa.