Minkäslaisia "Höyrykuvia" porukka on onnistunut nappaamaan? Itse onnistuin tämmöisen pari päivää sitten !1470407_727887930572723_276125700_n.jpg
Minkäslaisia "Höyrykuvia" porukka on onnistunut nappaamaan? Itse onnistuin tämmöisen pari päivää sitten !1470407_727887930572723_276125700_n.jpg
Viimeksi muokannut Salminee; 23.11.13 kello 05:45.
Tommone räpsy tuolt luurin muistin syövereistä löyty
"FEAR stands for fuck everything and run."
pitäskö mun korjata toi alotus, vai onko aloittaja lappeen rannasta?
mulla on jossain aivan törkeän komeita kuvia aiheeseen liittyen. kaivan kun maltan...
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
ja enhän mä muista kenen ottama tää on, mutta käyttäjä täältä kuitenkin. sain luvan ruuvata näistä matskuja mut en oo vielä käyttäny mihinkään. . . upeita on, tuo yksi riittäköön korreksi kekohon.
kuvaajalle :
edit. se olikin hemu. joo.
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Siinä jokunen
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
Tuolla jossain se lurkkii:
Höyry.jpg
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Tein vahinkossa pelkästä vg:stä nesteen yks päivä ja suht sankat pilvet läks
Tämmönenki viel löyty
"FEAR stands for fuck everything and run."
2013-12-12-763_1.jpg
Kovin oli pg-pitoinen neste. Eihän tämä kummoinen ole, mutta herätellään ketjua, jos saisi hienompia taideteoksia!
(kuvanlaatu )
Odotan jo, että kuka tulee sanomaan "Hippi pilvessä!"
kumpa olis ittelä kamera kunnossa niin voisin osallistua kuviin kun tuntuu välillä siltä että ei eteen meinaa nähdä vaikka fillarilla mene paikasta toisieen ja joku höyryke on kourassa hienoja kuvia
Tällainen tuli nopeasti otettua