Sivu 93 / 198 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4383899091929394959697103143193 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,841 - 1,860 / 3956

Aihe: Esmoke.fi

  1. #1841
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Tarjoudutaan testaajaksi myös

    Aikaisemmin ollut/on gennyistä Phoenix Arrow, AGA-T ja UD AGI. Eli laitekannalta kokemusta ei ole paljoa, mutta tiedonjanoa löytyy ja kiinnostusta sitäkin enemmän.
    Miksi sitten minut pitäisi valita? Koska välillä tarvitaan se yksi harjaantumattomampi innostuksella löytämään se yksi mahdollinen juttu, joka ei toimi.

     
     
  2. #1842
    Höyrykonkari Jvalley's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    224
    Täältä ilmottautuu kanssa yksi testaaja!Mitäs näitä nyt on tullut testattua:Foggatti,silverdog v2,ZAG,Cobra ja kasa erilaisia kiinan ihmeitä mitä en edes muista,tai no,en halua muistaa

    Kaikista on jonkunnäköset höyryt saatu ja osasta todella hyvät,mutta aina on löytynyt jokin asia mikä ei ole miellyttänyt tai toiminut kunnolla!
    Mielenkiintoa kaikkiin höyrystimiin riittää,ja välilllä vähän liiaksikin asti

     
     
  3. #1843
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Pahoittelut kaikille, ketkä kävivät kaupalla kolmen jälkeen. Pitäisi allekirjoittaneen pikkuhiljaa oppia mattoveitsen käyttöä, ettei tarvitsisi jatkuvasti käydä teippauttamassa kättään.
    Onko autossa turvavyöleikkuria? Sellaisia töissä melkein kaikkeen katkasuun, teipit ja narut, ei mene sormet terään
    googlasin "turvavyöleikkuri" ja aika montaa mallia näkyy olevan

     
     
  4. #1844
    Höyrykone Nisca's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    1,238
    Jos haluat saada sille takuuleiman "Niscan kestävä" niin lähetä mulle Ja kyllähän tässä on parit laitteet kerenny testaamaan...

     
     
  5. #1845
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    no prkl gennyjä on tullut rävellettyä melkein kaikki kiinan vehkeet ja noihin somppuihin ym, en ole vielä päässyt käsiäni työntämään. mielläni ottaisin testiin ja katsoisin mitä parannettavaa löytyisi

     
     
  6. #1846
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ai jehna, onkos tämä nyt se Lavatank/Gen-tapainen ato, mistä oli joskus aiemmin puhetta?

    Harmi, kun ei oikein kehtoo Bombshellissä testiä, hitusen hidastaa menoa putken hävikki.
    KGO & Twist

     
     
  7. #1847
    Aikaisemmat laitteet: Vmax, ego-VV ja pari DCT-tankkia med 3.0 ohm boge
    Miksi juuri minä? Ois ihan kiva päästä vihdoin näistä cartoista eroon, ku en vissiin oikeen vieläkään osaa näitä käyttää noista tankeista puhumattakaan vaan nekin aina vuotaa Sitte näin sen LSVapin telkkarissa ja sillä oli joku semmonen genesis-vehje vissiin josta tuli semmosia savupilviä mistä tämmönen tavallinen lävistämätön pulliainen voi vaan haavella niin ois kiva päästä testaan jotaki semmosta Nyt ei oo oikeen varaa ostaa mitään ku nesteenäki pitää käyttää vettä ja hunajaa nii ois ihan kiva jos sais tolleen ilmaseksi jotaki jolla leikkiä

     
     
  8. #1848
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tervajoki
    Viestit
    58
    Aikaisemmat gennyt: james3:en genny, did, silverdog, diablo, katana v3 ja macaveli.

    Olen kiinnostunut erilaisista gennyistä ja olen innokas kokeilemaan kaikkea uutta. Kaikkea muutakin on tullut testattua mutta gennyt on nyt käytössä tulevat olemaan tästä eteenpäinkin. Testaus tapahtuisi päivittäisessä käytössä eli kestävyys tulisi testattua.

     
     
  9. #1849
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115
    Kokeillan nyt itekkin.
    Eli olevat ja ollett atot&hybridit: Severus V1, Severus V2, AGA T2+, AC9, KeFf, Macaveli Ja muita mainitsemattomia halppis shaiboja.

    Why Me?:
    Mielenkiinto siihen mihin päin tämä genny genre on haaroitumassa. Ja mahdollisuus kokea uutta ja itse olla "luomassa" sitä.
    Ja jos muistan puheesi oikein tai et ole mielipidettäsi muuttanut niin samoissa ollaan maun ja höyrypilven suhteen. Eli enempi höyry parempi. Saa sitä makuakin olla .

    Koen kuitenkin olevani "valmis" tähän koska aika lailla noitten edellä mainittujen lisäksi olen hiplaillut ja tutustunut moniin muihinkin hybrideihin ja gennyihin katselemista pidemmälle. Luulisin myös ymmärtäväni gennyjen perimmäiset ongelmat.

    Setuppeja on tullut tehtyä ihan laidasta laitaan ja kokeiltu uusia juttuja. Kaikki kuitenkin onnistuneet jossain vaiheessa ja jotkut jopa heti.
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  10. #1850
    Aikaisemmat tuotteet: Somnium, Foggatti, Mister, DID, Diablo

    Miksi minä: On tullut kokeiltua kaikenlaisia atoja ja olisi mukava päästä sanomaan oma mielipide uuteen tuotteeseen. Onnistuu u-wick, vaijeriwick, umpitukki, väljä tötterö tai mitä nyt haluaakaan. Olen mielestäni jo siinä vaiheessa että osaa sanoa jos jotain voisi parantaa. Lisäsaavutuksena sanottakoon että vapefesteillä tein kaljapäissään foggattiin toimivan setupin, joka on vielä tänäpäivänäkin käytössä. Todennäköisesti prototestausvaiheessa olisi myös dna20 boxi testilaitteistona, ennestään löytyy 510 kierteisistä poldiac ja lähiaikoina swan joten virransyöttö ei jää ongelmaksi.

     
     
  11. #1851
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Diablo (+Onen proto), Somppu (+hybridi tulossa), Mister, DID, Silver Dog, Combo Hybrid, Moon G2, Atomaister Mini ja RSST löytyy (paitsi Misteri piti rahapulassa myydä ja DID meni kaverille, kun halus mesheihin tutustua ). Noitten lisäks tullu setuppeja räplättyä vaikka kuinka muiden laitteisiin ja viimeiseen ~6kk:een ei ole omassa käytössä muita kuin gennyjä ollut.

    Uusia laitteita kiinnostaa aina kokeilla ja luulen, että jotain tuntumaa noihin laitteisiin on tullut sen verran, että parannuksiakin keksitään, toki myös tarkoitettu asiakaskunta huomioiden. Myös kaikenlaisia settuppeja on tullut kokeiltua ja aika hyvä näkemys erilaisista neste/mesh/teho-yhdistelmistä on tuossa kehittynyt.

     
     
  12. #1852
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178
    Tänne vaan testiin. Kokemusta ei ole muuta kuin Somniumista ja omavalmiste Velikullasta, lähinnä siksi ettei ole ollut tarvetta hyvää vaihtaa.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  13. #1853
    No perskele. Listataan alkuun nyt testatut mesh atot aloittelu ajoista nykyhetkeen. (Ei ihan oikea järjestys, mutta kuitenkin)

    ZAU, ZAG, Somnium, Diablo, Silver Dog, GKmF, AC9, iHybrid, Foggatti

    Kavereiden kiinan gennyihinkin on tullut setuppeja tehtyä.

    Kokemuksia on siis niin pienistä mesh rööreistä paksumpiin tukkeihin kuin myös uwickeihin. Aika hyvin on siis jo omat mielipiteet selvillä ja tietää minkälainen on toimiva vehje.

    Silican rimpulat on myyty pois kuleksimasta kaikki. Niitäkin on tullut kaiffari poikineen ja odysseukset sun muut testattua silloin kun GGTS+Odysseus V2 oli se juttu.

    Pääsisi hiukan rewikan tynkää raapustelemaan ensi kertaa ja yrittäisin tietysti homman hoitaa niin että siitä olisi oikeasti jotain hyötyä.

    Niin ja testiato pääsisi vielä Caravelan nokkaan testipenkkiin.

     
     
  14. #1854
    Höyrykonkari Bole's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    199
    Miksi juuri minä: Kokemusta gennyistä on jo jonkin verran (mm ZEN, DID, Diablo, H-Atty, Somnium, Mini-B, AviSS, Line, AGA-T, AC9, Orion v2). Osaan myös katsoa tuotetta puolueettomasta näkökulmasta enkä suosi omia mieltymyksiä saatika sitten aton tekijää. Koskaan en ole testaajana ollut mutta mielenkiintoa riittäisi ja paljon.

    Kiinnostus gennyihin on mieletön ja meshit on tullut testattua toholla ja ilman uuna ja singlenä joten kaikki niistäkin onnistuu..

    Ei kai sit muuta.. :P

    Totuus on siis että ei mulla ole oikeesti ollu koskaan mitään muuta kun cartoja ja kerran oli clearo mut oli liian vaikee mulle ni ois kiva kokeilla noit messijuttui..

     
     
  15. #1855
    Koitetaampa nyt ittekkin

    Mulla olevat ja olleet atot: Mesh: Line ss, Genesis maxi, DID, DID mini, Hellfire mini, Hellfire mega, AC9, Silverdog, Doodlebug, Synthesis, Aviss, Somnium, Mini-B, Mister ja I hybrid fecta
    Silica: Penelope, spheroid, odysseus, kayfun mini ja kayfun v3

    Tosta varmaan puuttuu jotain, mut on siinä nyt jotain ainakin.

    Mulla on aika reippaasti aikaa tällä hetkellä käytettävissä ja intoa testata uusia laitteita. Pystyn myös toimittamaan mahdolliset virheet ja korjausehdotukset ihan livenä.

     
     
  16. #1856
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Miksi juuri minä?
    Kokemusta ei oo ku aga-t2:sta mutta se nyt oli helppoa laittaa kuntoon, voin antaa uudelle atolle rehellisen tuomion kokemattoman/noviisin näkökulmasta.
    K100 on postissa ni pystyis ajeleekki sitä..

     
     
  17. #1857
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    33
    edit.
    Viimeksi muokannut stenel; 11.06.13 kello 07:34.

     
     
  18. #1858
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Joyetech MOD:n korvaaja on saapunut: IGO!

    19mm halkaisija, kevyt rakenne ja 2100mAh sanyon kennolla!


     
     
  19. #1859
    Höyrykonkari da_finland's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    200
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Joyetech MOD:n korvaaja on saapunut: IGO!

    19mm halkaisija, kevyt rakenne ja 2100mAh sanyon kennolla!

    http://youtu.be/e86Y-9bEkCM
    On ainakin esittelyvideot kohdallaan

     
     
  20. #1860
    Höyrykone MM81's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vantaa, Ruskeasanta
    Viestit
    1,035
    Ismoka... Kauan kadoksissa ollut Esmoken veli?
    Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •