Sivu 92 / 198 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4282888990919293949596102142192 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,821 - 1,840 / 3956

Aihe: Esmoke.fi

  1. #1821
    Höyrykone Nisca's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    1,238
    Tuli ostettua taas somppuun lasi kovia on hajoilemaan... oliskohan kuudes menossa.

     
     
  2. #1822
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,245
    Osta vaan suosiolla se terästankki, niin kestää sunki toilailuissa mukana...

     
     
  3. #1823
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Luulis kiukaan isän virittävän siihen oman peltitankin
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  4. #1824
    Höyrykonkari DjSchtiel's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    223
    En tie mitä on pielessä, mut äkkiseltää sanottuna susi toi V8. Ei tykkää tulittaa hyvin. Ihan sama mitä on kiinni.. Päivitysosan mahdollinen puutos vai käyttäjän osaamattomuus?

     
     
  5. #1825
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Sunnuntaina tilattu, selkeesti kesäheikit töissä ja huomenna (keskiviikko) olis jo paketin oltava käsissä..

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  6. #1826
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Moi,
    Onko teille tulossa Innokin iTaste V3.0 VV/VW modia?
    Japa japa

     
     
  7. #1827
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Para Näytä viesti
    Moi,
    Onko teille tulossa Innokin iTaste V3.0 VV/VW modia?
    On tulossa seuraavassa Innokinin lastissa.

     
     
  8. #1828
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    On tulossa seuraavassa Innokinin lastissa.
    Hyvä homma.
    Japa japa

     
     
  9. #1829
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Onko iTaste päivitetty VW-piiriseksi?
    Alkaa olla melkoisen pätevä pötkö silloin.
    KGO & Twist

     
     
  10. #1830
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Milläs aikataulullä yleensä saa esmokelta vastausta meileihin? Toissapäivänä laitoin tilaamastani MVP:stä meiliä mutta ainakaan vielä ei ole mitään kuulunut. Onhan se meiliosoite info@esmoke.fi ? Sinne ainakin viestin lähetin, samaan osoitteeseen mistä tuli tilausvahvistus. Varmaankin itse oon taas kämmäillyt jotain..

     
     
  11. #1831
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JukkaPoika Näytä viesti
    Milläs aikataulullä yleensä saa esmokelta vastausta meileihin? Toissapäivänä laitoin tilaamastani MVP:stä meiliä mutta ainakaan vielä ei ole mitään kuulunut. Onhan se meiliosoite info@esmoke.fi ? Sinne ainakin viestin lähetin, samaan osoitteeseen mistä tuli tilausvahvistus. Varmaankin itse oon taas kämmäillyt jotain..
    Et ollut kämmäillyt, piti vain ensiksi tarkistaa Innokinilta asia Pistin vastausta.

     
     
  12. #1832
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Pahoittelut kaikille, ketkä kävivät kaupalla kolmen jälkeen. Pitäisi allekirjoittaneen pikkuhiljaa oppia mattoveitsen käyttöä, ettei tarvitsisi jatkuvasti käydä teippauttamassa kättään.

     
     
  13. #1833
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Pakko kiitellä hyvin sujuneista kaupoista ja meilitse saamastani avusta! You made my weekend!

     
     
  14. #1834
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JukkaPoika Näytä viesti
    Pakko kiitellä hyvin sujuneista kaupoista ja meilitse saamastani avusta! You made my weekend!
    Mukava kuulla, että on jonkin päivää piristänyt

     
     
  15. #1835
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    HUOMIO!

    Olisin vailla kahta betatestaajaa uudelle, vielä julkistamattomalle tuotteelle!


    Kyseessä on genesis-tyylinen atomisoija, joten kokemus tämän tyylisistä tuotteista katsotaan eduksi. Betatestauksen vaatimuksena on toimittaa minulle 2 viikon sisällä tuotteen saapumisesta testausraportti, jossa kerrot havaitsemasi ongelmat ja plussat.

    Jätä hakemuksesi tähän ketjuun, jossa kerro miksi juuri sinun pitäisi saada tuote testiin, eli kokemus aikaisemmista atoista (mistä?) yms seikkoja kannattaa paiskata mukaan.

    Tuotetestauksen jälkeen tuotteen saa pitää itsellään, mutta sen eteenpäin myyminen tapahtuu vain minun luvallani.

     
     
  16. #1836
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Tarjoudun halukkaaksi

    Aikaisemmat gennyt ja hybridit: Zenesis, mini-DID, AGA-s, Diablo, G-Bell, Silver Dog, RSST, Arrow (Yellowkiss).
    Miksi juuri minä? - Koska olen utelias.. Eipä oikeastaan muuta syytä. Minulle ei ole olemassa vain yhtä "oikeaa" gennyä - tyyliin julmetun pieni kammion millin ilmareiällä - vaan mielestä erilaisuus on parhautta kunhan kokonaisuus on balanssissa. Se luettakoon ehkä minulle pieneksi vahvuudeksi, heikkous kylläkin se että aukkoja on sivistyksessä mitä high-end atoihin tulee. Ainakin toistaiseksi vielä. Lisäksi minulla ei juuri nyt ole testausputkea, ellei Swan ehdi saapua... mutta äkkiäkös jonkun kohtuullisen hyvin tulittavan mekaanisen hommaa.

     
     
  17. #1837
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Mä voin testata. Agalla revittiin perä, ja RSST oli helpompi. Eiköhän noi muutkin gennyt jo luonnistuisi. Jaa miksi minä? Olen pelkkää Pirkkaa kokeillut, ja aina miettinyt olisko noi Premiumit yhtään sen ihmeellisempiä...
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  18. #1838
    Höyrykone Tonic's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    1,373
    Ei nyt konkari mut halu ois testailla.. on kiinanrimpulat,severukset,did,cobra,diablo,g-bell,somppu jne kokemusta. Eli mukaan arvontaan..
    Viimeksi muokannut Tonic; 10.06.13 kello 14:31.

     
     
  19. #1839
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Kokeillaas ny... Vanha silica-mies joka vannoi ettei katiskaverkkoihin sotkeennu... Ollu didiä, somppua, pirkka-agaa. Nykyään käytös pari diabloo, ikarus, ac9, did.
    tulossa pino putkia + somppuhybridi + arrow + richman-ato + steamboyn storm-rider
    En koe olevani ammattilainen mutta kyllä noi ylläolevat saan toimimaan kivuttomasti. Muutenkin olis kiva päästä testailemaan ja antamaan kommenttia uutukaisesta
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  20. #1840
    But why it has to be always me? : No kutakuinkin sieltä mennään missä aita on matalin (kartoilla pääosin). Silicasetit ei tuota ongelmia ja genny skillz ovat paranemaan päin kokoajan (nyt löytyy jo tohotin).
    Potkuriksi tarjolla GG, parit PorVarit ja DNA20 boxi eli pääsee testailemaan laidasta laitaan. Aikaisemmat Genny hiplailut (pikatestien ja kaverin siskon lisäksi) AGA-T+, RSST ja mikätoioli joka tuli Kiinan Karamellin kylkiäisenä. Silica puolella Ody, Oddy, Pene, Euforia, kourallinen drippereitä ja muita combohässäköitä. Ongelmanratkonta onnistuu gennyillä ja aika hyvin oppinut tunnistamaan suurimmat plussat ja miinukset.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •