Kertokee onko tommosia olemassa ?? Oon vähän kyllästyny räpeltään ja käyttäny vaan silica vehkeitä ja halu olis kova meshiin siirtyä jos vaan löytys joku hinta/laatu suhteeltaan jees vehjes..![]()
Kertokee onko tommosia olemassa ?? Oon vähän kyllästyny räpeltään ja käyttäny vaan silica vehkeitä ja halu olis kova meshiin siirtyä jos vaan löytys joku hinta/laatu suhteeltaan jees vehjes..![]()
Rsst, helppo setupoida ja erittäin halpa.
Kaks ääntä rsst:lle) ainoo vaan et siinä on muovi tankki, ei ikinä tiä millä nesteellä sulaa käsiin
)
Mites rsst:ssä toi ilmareikä, "pitääkö" siihen tehä toinen hole tai isontaa alkuperästä ?
rsst edeleenkin ihan vaan sen takia että on helppo setupoida ja jos muovitankki haittaa niin tilaat kylkeen vielä aga-t sinä on lasitankki ensin vaan opettelet tekee sen setupinsiihen rsst![]()
Plus turhan pieni ilmareikä, eli poraa tarvii.
AGA-2Tssä taasen pitkä matka wikiltä plussalle aiheuttaa kiroiluita.
Hmmmm, oikeastaan mikään Pirkka-genny ei taida olla täysin huoleton mitä Suomesta saa.
KGO & Twist
RSST. Absinttiä ja Jugo Diabloa ainakin kestänyt.
Suurennettu 1.5mm ilmäreikä on omaan makuun hyvä.
mula on yksi 1mm ja toinen 1.2mmsiis samassa hatussa
Ourraitt!! Mulla esim inan cola ja lime tiivarit mitkä tuli lasipullossa ni hajottaa muoviset tipitkin, mutta tarkotus olis kyllä tilata jatkossa tiivareita mitkä käy tankkiin ku tankkiin, ettei tarvi pelätäJoo hakusessa nimenomaan "helposti" setupoitava koska mesh atoista kokemusta ei oo yhtää
![]()
e: oliki näköjää ikkuna jääny auki vähäks aikaa
Kaveri soitti hädissään tänään kun siltä kyselin että didi olis mainio peli, taitaa vaan olla omaan makuun turhan tyyris![]()
Helppo on niiiiiin suhteellista..
Ite pistin rsst:n kiertoon, kun oli niin rimpula ja hattu irtoili itsekseen taskussa.
AGA-T2 toiminut paljon paremmin ja lasitankki on huoleton nesteiden suhteen.
Jos setuppia ei osaa tehdä, niin ei se onnistu kummassakaan sen paremmin.
Itse en näköjään osaa tehdä mesh setuppia, mutta wire-mesh onnistuu aina.
komppaan pki. vittumaisia nämä on alkuun kaikki,yriän ja erehdyn mutta ne palkitsevat höyryt kun saa niin se on siinä....