17.10 paukahtaa näillä näkymin foorumin tuhannes jäsen paikalle!! Sillehän vois vaikka keksiä jotain kivaa!! Ainakin sankat "höyryt sille"
17.10 paukahtaa näillä näkymin foorumin tuhannes jäsen paikalle!! Sillehän vois vaikka keksiä jotain kivaa!! Ainakin sankat "höyryt sille"
Millä laskupäällä toi oli laskettu? Jos foorumiin keskimäärin rekisteröityy 1.15 jäsentä päivässä ja sä väität 24h aikana tulevan 15 uutta jäsentä?
Edit: No tarkemmin tilastojen tutkiskelua avarsi, että lähiaikoina on rekisteröitynyt 10-15 jäsentä per päivä. Mut että se 15 jäsentä nyt tulis just huomenna, niin....![]()
No pari kaveria oon tänään usuttanut tänne ja jos sen 12-13 heppulia huomisen aikana liittyy, niin siinäpä se sitten on.. Äskettäin oli 985 jäsentä![]()
Mukavasti näyttää joukko kasvavan
Höyryt sille![]()
Kohta näyttäis paukkuvan 2k
[glow=red,2,300]10 sielua vajaa[/glow]
![]()
eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
30.10.2011
dont underestimate the power of the höyryside![]()
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Viestimäärä odottaa viellä paukkumista, mutta ainakin alhaalla lukee "kirjoittanut 2000 jäsentä"
On tää höyrytys kuin uskoon tuloVajaa 3kk 1000 jäsentä lisää! Ja miten innoissaan kaikki ovat?
Itsellä semmoinen fiilis, että olen todellakin "pelastunut" ja haluan tätä ilosanomaa jakaa kaikille tupakoitsijoille eteenpäin. Olenhan sitä jo jakanutkin. Ainakin 10 henkilöä on käännytetty täysin
Höyryt siis Sille!!
![]()
Noni.. onhan täällä sitten sakkia..
Jos tämä lista pitää paikkansa niin jorqos
eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
30.10.2011
Höyryryhmä laajenee
Eiköhän oteta höyryt sille kolmannelletuhannelle liittyjälle![]()
Jahas, pitäiskö jotain jäynää keksiä 3000:selle?![]()
![]()
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Prkl, ajattelin että yöllä olisi saatu tuo 3k rikki... Ei ollut.
Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.
3003! Kiitos!
![]()