Kiitos ja anteeks!
t: Einomies
Kiitos ja anteeks!
t: Einomies
Viimeksi muokannut luuponen; 14.09.13 kello 15:53.
foorumilla nesteiden välitys ja myynti kieletty!!!![]()
Tämän linkin kai saa antaa kun oon siihen ennenki täällä törmänny? Jos ei niin poliisi pamputtaa:
E-Nesteidenvaihtoketju - Sivu 36
Apua luulisi saavan kysyä?
Yhteydenotot YVnä, niin ei sääntöjä rikota.
Mitäänhän EI olla vielä välitetty.
KGO & Twist
Säännöt kieltää välityksen myös YV:llä viimesen muistikuvan mukaan.
Do or do not, there is no Barole.
YViden VALVOMINEN hitusen DDR?
Eiköhän tuossa ole kyse vastuuvapaudesta tyyliin "Me kiellettiin, mutta ne vain diilas"?
Luulisi, että tietosuojavaltuutettu voisi sanoa YViden lukemisesta jotain.![]()
KGO & Twist
Juu, kunhan totesin että ON kielletty, en siihen valvomiseen puutu.![]()
Trolli on muuttamassa foorumia ihan selvästi sallivampaan suuntaan...
Ei mulla periaatteessa mitään sitä vastaan oo, mut ehkä kannattaa kysyä ylläpidon siunausta, ennen ku homma ns. räjähtää käsiin.
Gurun paino asioissa on kuitenkin yllättävän suuri.
Lähinnä vaan sitä, että kun alkaa ihmisiä rohkaista tekemään kiellettyjä asioita, venyttämällä sääntöjä, niin sehän tästä vielä puuttuis että Valvira löytäisi siitä porsaanreiän koko foorumin sulkemiseen, uhkasakon nojalla luonnollisesti.![]()
Guruilla on omat säännöt![]()
Jalippo Bearssia ei tällä forkalla kaupiteltu, siitä on pystyssä vaan kokemusketju. Ketjussa ei myöskään kehotettu laittomuuksiin. Naapurifoorumilla sitä TIIVISTETTÄ ILMAN NIKSOJA myytiin YLLÄPIDON ERITYISLUVALLA.
Jonka ihan jokainen olisi saanut?
Oli miten oli lähinnä tuo pohdinta oli metakeskustelua, aloitusviesti ajoi jo asiansa tultuaan luetuksi eikä vahinkoa voi rajoittaa kuin bannimalla käyttäjä.
KGO & Twist
Tänäänkin paistaa aurinko ja krapulaa pukkaa ? menkää pizzalle ja vetäkää muutamat höyryt![]()
Kysyin toki ylläpidolta... itseasiassa kysyin jo aikasemmin tuosta Malibu Sunrise sekoituksestakin, mutta nestekauppaa ei täällä ja testipullot oon lähettäny omiin nimiin.
Kaikki kaupallinen juttu tapahtui naapurissa ja kaikkien lain sääntöjen mukaan NIKOTIINITTOMANA, niinkuin pitääkin.
Jos joku haluaa lähettää näytteitä omista sekoituksista, niin ihan fine, eihän niistä muuten palautetta voi saada.
En silti usko että se palvelee juuri ketään, jos tänne ilmestyy 20 lankaa viikossa: "APUA!!!11 NESTEET LOPPU!!".
Sitten se ei enää palvele ketään, kun joku iltapulun kukkahattu testaa kuinka helposti niksaliemiä saa suomen suurimmalta foorumilta. Over and out.
Ei Suomesta, eikä yksityishenkilöiltä. (: Se on itsehoitolääke ja Suomessa myyminen edellyttää lupaa.
noniiin saatana taas. eikä tästä ole nyt vittu puhuttu jo?
![]()
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."