-
Sähkötupakka inisee?
Laite on lambo 6.0 ja sain eilen, käytän tällä hetkellä lyhyt dc tankkia v2 ja dual coil kartoa mikä tuli ton tankin mukana
mulla on steel bogeja mut en ole kerennyt kokeilla niillä, hyvin on pelannut vehje mutta alko inisemään tänään kun painaa käyttönappulaa?
onko vaarallista, ei myöskään inise jos ottaa tankin ja karton irti.
-
Oletko varma ettei se oo vaan se karto mikä suhisee? Neste kun höyrystyy niin siitä tulee semmonen suhinainen ääni.
-
Mun ei siis edes tarvitse imasta niin se inisee itse laite, onko mahollista että noi dual coil kartot mitä tulee tankin mukana on paskoja?
Tuo ääni ei ole siis suhinaa vaan sellasta elektronista ininää laitteesta
E: ei ole se ääni kartosta mikä suhisee, tiedän mitä tolla tarkotat
-
Ei oo normaalia toimintaa, laita mailia kauppaan mistä ostit ja koita saada takuuvaihtoon ennenku jotain pahempaa käy.
-
kokeilen vielä vaihtaa kartoa ja jossei sillä ni sitten, toivottavasti ei oo mitään vakavaa >_>
-
Okei, tässä mun teoria kävin kotona pistämässä ton 18650 akun tuohon nitecoren laturiin ja tyhjäähän se näytti, kamat tuli eilen postiin ja en ole kerennyt ladata akkua kuin 15 min
Otin toisen akun ja ei kuulu enää ininää ja mainitsematonta näytön vilkkumista+tehon laskemista
Elikkä onko mahdollista että tuo tyhjä akku pistää laitteen inisemään ja näytön vilkkumaan koska siinä ei ole tehoa? korjatkaa jos olen väärässä.
Ei enää inise 
Vape on
-
Älä käytä tuota ininäakkua enää. Voi tapahtua jotain hirveätä.
-
Höyrykone
Tai lataa ainakin täyteen ja kokeile loppuuko ininät.
-
Latasin täyteen, ei inise enää taitaa johtua tehon puutteesta toi ininä siintä kun valotkin välkkyy eikä tahdo toimia kunnolla
-
Lambo 6:ssa uusi ominaisuus, kun akku on lopussa laite huutaa verta ja vilkuttelee näyttöä jotta varmasti huomaa akun loppumisen 
Vai onko seki manattu niiku yhden käyttäjän SID.
Jos se jatkaa tota eri akuilla niin kannattaa edes laittaa viestiä myyjälle ja kysyä onko toi ihan normaalia.
-
HöyryGuru
Feature, tuota taisin jo valitella.
Ylisuojeleva akkua kohtaan, tarvii vara-akun mukaan.
Eli se Finnvapen bundle KANNATTAA hyödyntää, saapahan kaksi akkua ja laturin.
-
Kyllä noi akut siis bundlena tuli tossa lambo 6:ssa, nyt on toiminut moitteettomasti, en siis ladannut akkuja kuin noin 10 min kun ne tuli postiin, nyt on menny koko päivän ilman piipitystä mutta vois
varmuuden vuoks vielä kysyä että onks toi ihan normaalia.
-
Höyrykonkari
Mahtaa olla ihan normaalia tuo ininä. Piirissä on käytetty halvempia keloja millä on välillä taipumus tuohon kun akulta imettävä virta kasvaa akun tyhjentyessä. Ei siis oo menossa rikki, mutta onhan tuo ärsyttävä ominaisuus.
Keskustelu
Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset
Kirjoitusoikeudet
- Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
- Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
- Sinä et voi muokata liitteitäsi
- Sinä et voi muokata viestejäsi
-
Foorumin säännöt