Tilasin SmokeSmartilta kokeilupakkauksen valmiita sähkötupakoita: SmokeSmart# Paketti tuli eilen ja olen siinä mielessä tyytyväinen, että tämä todellakin maistuu ja tuntuu oikealta tupakalta. Mutta sitä ihmettelen, että miten on mahdolista, että se eilen töiden jälkeen aloittamani ensimmäinen sähkötupakka kesti vain vuorokauden. Imuttelin siitä siis eilen illalla, tänään aamulla töihin mennessä, töissä ruokatunnilla, kotimatkalla ja sitten hetken kotiin tultuani. Ja sitten se loppui ja oli avattava uusi. Tuosta valmiista sähkötupakasta sanotaan, että siitä saa jopa 600 imaisua mikä vastaa noin kahta tupakka-askia. Itse poltan normaalist noin askin päivässä. Onko siinä kuitenkin vähemmän noita imaisuja kuin sanotaan vai olisinko vaan liian innokkaana imenyt sitä enemmän mitä olisin polttanut tavallista tupakkaa. Onko muilla minkälaisia kokemuksia noista valmiista sähkötupakeista? En halua nyt kommentteja siitä, että kannattaa tilata jostain Englannista sitä ja tätä laitetta ja nestettä jotta tulisi halvemmaksi. Varmaan niin tulisi, mutta näin alkuun haluan että tämä on mahdollisimman helppoa. Vuosi sitten homma kaatui siihen, kun en osannut tai löytänyt niiltä englantilaisilta sivuilta kuitenkaan ohjeiden avullakaan oikeanlaisia tuotteita ja lopulta olin ihan tympääntynyt kun olisi pitänyt tilata yhdestä firmasta yhtä ja toisesta toista ja siihen se sitten jäi. Nyt jo olevan ihan suomalaisia firmoja joista tilatessa voi maksaa ihan tavallisella nettipankilla. Siinä mielessä jo huomattavasti helpompaa, mutta kokeilen nyt kuitenkin ensin helpoimmalla tavalla. Eli haluaisin vaan tietää toisten kokemuksia siitä, että vastaako tuo valmis sähkötupakka todella 600 imaisua tai noin kahta askia?