Morjens vaan kaikille. Eli haluaisin kertoa oudoista vaikutuksista joita olen joskus saanut / saan kun höyryttelen ja toivon että kertoisitte onko teillä ilmennyt vastaavaa tai jotain muita omituisia vaikutuksia höyrytellessä. Niitä ei ole paljon, oikeastaan vain muutama mutta olen ihmetellyt mistä tällaiset vaikutukset voisivat johtua.
1) Välillä kun höyryttelen, niin käsissä tapahtuu jotain outoa. Tätä on melko vaikea selittää, mutta tuntuu kuin joku vahva sähkövirta menisi käden ja sormien lävitse ja jos esimerkiksi kirjoitan näppäimistöllä jotain niin kädet pongahtaa hetkeksi ilmaan aivan kuin ne olisivat saaneet jonkun tällin. Sen jälkeen pienen hetken ajan sormet ja kädet tuntuvat hieman heikoilta, mutta ei mitenkään merkittävän paljon.
(Tätä on tapahtunut muutamia kertoja ja yleensä silloin kun olen höyrytellyt melko runsaasti putkeen.)
2) Joskus myös höyryjen oton jälkeen tulee jotenkin nuutunut ja hieman väsynyt olo. Sitä voisi kuvailla ehkä hieman samanlaiseksi oloksi kuin vasta heränneenä, ei tosin niin voimakkaaksi. Eli ei oikein jaksaisi tehdä mitään hetkeen. (Tätä tapahtuu yleensä vain silloin kun on ollut vasta vähän aikaa hereillä.)
Näistä ei varsinaisesti ole haittaa, mutta ajattelin että onkohan tämä ihan normaalia, varsinkin tuo 1. kohta
Höyryttelyä olen harrastanut n. 1.5 vuotta ja laitteina olen pääasiassa käyttänyt eGon akkuja (eCigWizardilta tilattuja) ja dual coil cartoja. (samasta firmasta)
Tällä hetkellä menossa Dekangin nesteitä ja nyt ensimmäistä kertaa ilmenee noita 1. kohdan vaikutuksia. Olen kyllä ennenkin Dekangin nesteitä käyttänyt, mutta mitään tällaista ei ole ilmennyt.
Osaisiko kukaan sanoa, mistä tällainen voisi johtua? Liian korkea nikotiinipitoisuus? Huonolaatuiset nesteet? Vai onko tämä jotain mitä ei pystytä selittämään?
Laitteet pitäisi olla ainakin ihan kunnossa.
Laittakaa omia kokemuksianne, vinkkejä ja muuta tulemaan.
Kiitos.