Millainen on foorumin ikäjakauma
Millainen on foorumin ikäjakauma
Jos on yli 75 niin ruksi viimeiseen Näin sitä nuortuu ^-^
Jes, mä en oo ainut "teini"
Kaks vaihtoehtoo 35:lle Tosin en ruksannut kumpaakaan
Jeah
Vissiin aika juniori raksi meni tuonne ekaan kohtaan
Olisihan se perin huolestuttavaa jos me kaikki oltais jotain alle 20v.
Iltapulun otsikko : "Nuoriso parveilee netin sähkötupakkasivustolla" "Nuorison uusin villitys, nikotiinia höyrystämällä! KATSO KUVAT!!!"
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Eipähän tässä, yritetään pitää höyryfoorumi jotenkin kasassa ja järjestyksessä. Autetaan sitä tahoa joka auttoi minua kun aloittelin
TUPAKANLOPETTAMIS-elämääni. Tässä tapauksessa tämä Wizzun e-savuke.com foorumi. Hyvin on sujunut, sekä lopettaminen että
jonkinasteinen auttaminen.
silmä silmästä
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
juuenoo, mut ens viikola voin ollakin, yli merkaamani iän.
"Huumoria" Ismo Leikola - Joku Keksi P**spanon
http://www.youtube.com/watch?v=Rz_3D...eature=related
Tässähän tuntee itsensä vanhaksi :-X
Loppujen lopuksi aika odotettu jakauma. Olenkin haistellut, että aika varttunutta porukkaa on valtaosa, silti nuoremmat on nopeammin ja helpommin taipuvaisia tällaisiin tekniikan uutuuksiin. Toisaalta ihan nuorimmat ei ole vielä kerinneet tuskastua joko tupakointiin tai vieroitushoitojen tehottomuuteen.
On.
31v.