-
Höyrypää
Haetaan GG UFS tyylistä tankkia
Elikkäs etsin tällä hetkellä GG UFSää muistuttavia tankki atomisaattoreita. Jos jollain on tullut vastaan joskus niin linkkailkaa infoa tänne Elikkä siis etsitään tankkia johon saa 510, 901 tms aton kiinni joka sitten syöttää atoon juissia. Carto tankkia en etsi Onko näitä enemmänkin markkinoilla? Mielestäni olin näkevinäni joskus aton joka oli natiivi ADAMin kanssa.
-
Höyrypää
https://www.vapor-freak.de/Team-Ramp...age-Verdampfer
Tuolla A.P.S on samantyylinen. Eli neste syötetään imuilman mukana atoon. Olikohan AMP tank tällainen myös? Se oli joku halvemmalla tehty ratkasu samaan tarkotukseen.
Edit: Eipä ollu hyllyssä A.P.S :iä
-
Höyrypää
Joo eipä näyttänyt olevan oliko A M P team rampagen luonnos? Onkohan kellään suomessa tota UFSää
-
Höyrypää
-
Höyrykonkari
Olihan Apsia LE versioina jäljellä, ainakin kun puhelimella katoin. Saman hintainenkin vielä kuin normaali.
-
Höyrypää
AMP Tank - Avid Vaper
Tuolla on ainakin myynnissä. Ei se itseasiassa kauheen halpa ole sekään. Mulla on UFS mutta en kyllä suosittele sitä kenellekään
Uskomattoman vaikee laitos saada toimimaan kunnolla. Ja onhan toi tavallaan muinaisjäänne ajalta ennen korjattavien atojen yleistymistä.
Edit: Ennemmin antasin kyllä ääneni tuolle apsille, varsinkin jos Adam on jo.
-
Höyrypää
-
Höyrypää
Sitä tässä harmittelin kun ADAMia ei oo. GGTS löytyy
-
Höyrypää
No periaatteessa jos sulla on vielä tuo tankiton ZAG, niin siihen voisin vaihtaa sen niin että sulla säilyy oikeus koska vaan vaihtaa takasin jos niin haluat
Mulla on tähän vielä iso kasa varaosia, sopivia atoja ja sitten tuo Patriot-korjattava mikä sopii myös tuonne sisälle.
-
Höyrypää
Pistin heti privaa
Keskustelu
Rebuildable
Kirjoitusoikeudet
- Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
- Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
- Sinä et voi muokata liitteitäsi
- Sinä et voi muokata viestejäsi
-
Foorumin säännöt