Tulokset 1 - 1 / 1

Aihe: Mountain Oak Vapors, Tennessee tobacco, Premium Tobacco Blends

  1. #1
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    284

    Mountain Oak Vapors, Tennessee tobacco, Premium Tobacco Blends

    Tilasin männä viikolla otsikon mukaisen samplesetin sekä saman valmistajan Dark Temptations setin Vapemaniasta. Nesteet tulivat pienissä 3,7ml pipettipulloissa ja annostelu oli helppoa. Tupakkamaut on nyt makusteltu ja laitan jotain omia kommentteja litkuista. Testatujen litkujen vahvuus oli 18mg/ml. Makustelun tein Provarilla sekä Agin (high end ) drippiosalla. Setuppina 3 mm silika, 5-6 kieppiä 0,2 kanthaalia ja vastus noin 1,1 ohmia. Höyryttelytehoina noin 10W ja ajatuksena myös säädellä tuota tehoa Provarin sallimissa rajoissa. Setuppi pestiin huolella ja kuivattiin nesteiden välillä.

    Nesteet ovat 70PG/30VG ja melko tuoksahtavia. Yleisesti ottaen kaikista nesteistä irtosi hyvät höyryt ja kurkkutuntumaa löytyi. Nesteet eivät kestäneet höyryttelyä 15W:n tehoilla eli maku alkoi "palamaan" Sitten suoraan makuihin.

    Classic Country RY4: Testatun setin ehkä parhain maku, mutta liian makea omaan makuuni. Makuvivahteina itse tunnistin toffeen, pähkinän ja vaniljan. Kämppä haisi tämän litkun jäljiltä hmm melko erikoiselta. Tämän voisin itse laittaa tilaukseen kun makean himo yllättää.

    Applewood: Melko mieto maku jossa seassa selkeästi erotettava vihreä omena, mutta ei kauhean voimakas. Hedelmämaut eivät ole se minun juttuni, mutta tätäkin voisi harkita satunnaiseen käyttöön.

    Blue Ridge: Maku hieman edellä mainitun RY4:n kaltainen, mutta ei makea, pikemminkin hiukan tunkkainen. Maistlluista mesteistä ehkä eniten tupakkamakua.

    White Leaf: Maku muistutti lähinnä kaurakeksiä, en osaa paremmin kuvailla, eli meko makea ja jännä jälkimaku. Ei oikeastaan ollenkaan tupakkamakua.

    Tennessee Orginal: Blue Ridgen kaltainen pikkaisen makeampi maku, mutta ei niin tunkkainen eikä niin makea kuin RY4. Tämän laitan itse jatkoon.

    MOV Gold: Voi juma... jotain aivan sanoinkuvaamatonta! Ehdottomasti meikäläisen lyhyen höyryttelyhistorian karmein maku. Makua voisi kuvailla jotenkin lämpimän jugurtin ja oksennuksen väliltä. Tämän jälkeen oli pakko tehdä uusi setuppi ettei maku vaan olisi vähäisessäkään määrissä tarttunut.

    Smokey Mountain 555: Mieto karamellimainen maku, tupakkamakua vain nimeksi. Melko tasapaksu esitys, ei jatkoon.

    Smooth & Mild: Keksimäinen maku ja etenkin jälkimaku, tupakkamausta ei oikestaan tietoakaan.

    Kokonaisuutenaan nesteet eivät olleet mitään sävähdttäviä kokemuksia ja itse rankkaisin jatkoon vain RY4, Applewoodin ja Tennessee Orginalin

    Makuasiat ovat mitä ovat: tällä hetkellä Vapemanialta on tuo MOV Gold loppu (toivottavasti joku osti kaikki ja hävitti) sekä White Leaf. Paria muuta tupakkamakua mitä ei tuosta testisetistä löytynyt on listoilla, mutta tuskin tilailen makusteluun.

    Makustelen tuon Dark Temptation setin läpi ja laitan omaa kommenttia myöhemmin. Laittakaa toki myös omia kokemuksia höyryistä ja tehoista jos noista saatte jotain irtoamaan.
    Viimeksi muokannut ILE; 14.07.13 kello 19:04.

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •