Tilasin Ego-T starter kitin, FSUSA nesteitä 4kpl 18-24mg yhden ylimääräisen LR atomisaattorin ja 2kpl Dual Coil XL Cartomisaattoria. Pari viikkoa näillä menty ja olen hyvin tyytyväinen, lopetin ~8 vuoden tupakoinnin yms hyvät fiilikset jne.
Kuitenkin, atomisaattorit ja tank cartridget menivät hyvin nopeasti vaihtopenkille. Ensimmäisenä iltana tulin tulokseen, että cartomisaattori on HUOMATTAVASTI parempi (kurkkutuntuma ja maku). Sitä käytin melkein kokoajan ja yhdessä välissä kokeilin taas atomisaattoria ja olin siihenkin hyvin tyytyväinen. Kuitenkin nyt jokainen atomisaattorini maistuu läpeensä palaneelta. Olen selannut tietoa, mutta kun en vain löydä vastausta ongelmaani: "mistä tämä johtuu?". Olen pessyt ne (vedellä ja kuivannut huolella) ja muutenkin mielestäni toiminut oikein niiden kanssa. Joten missä lienee ongelma? Suurin osa ihmisistä, kun tuntuu pitävän tank mallia parhaana, mutta itse kokemukseni perusteella en suosittelisi sitä kenellekään verrattuna tuohon cartomisaattoriin.
Nyt minulla on nesteet lopussa ja haluankin tilata lisää kaikenlaista niin kyselisin teiltä neuvoja ennenkuin pistän uuden tilauksen. Ensinnäkin mitä teen väärin atomisaatoreiden kanssa? Myös haluaisin kokeilla drip tippiä, mutta kun atomisaattorikokemukseni on suorastaan perseestä niin en tiedä minkälaisen atomisaattorin nyt sitten ostaisin (vai enkö ostakaan, koska kunnostan vanhat omani?) jotta voisin drip tippiä kokeilla. Cartomisaattoreita aion ostaa koska niiden kanssa ei ilmene mitään ongelmia, kuitenkin kysyisin kuinka kauan nämä teillä pysyy käytössä. Mielestäni viikon jälkeen ensimmäinen cartomisaattorini alkoi olla loppuun käytetty - onko siis normaalia? Pitääkö cartomisaattoreita myös huoltaa - ja kuinka? Myös onko olemassa jotain "extrakappaleita" cartomisaattorin ja akun lisäksi, jossain taisin tämmöisen nähdä - jos on, mikä se on ja mikä virka silla on? Sekä en juurikaan ymmärrä eroa VG/PG nesteiden välillä? Jostain luin, että VG on parempaa niin ajattelin näin olevan, kuitenkin aion ostaa nyt laidasta laitaan nesteitä, joten selvitän tuon varmasti empiirisesti mikä minulle sopii, mutta silti olisi kiva ymmärtää erot muutenkin.
Kiitokset etukäteen.