Tulokset 1 - 11 / 11

Aihe: Blueberry Mojito - Pink Spot Vapors

  1. #1
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Blueberry Mojito - Pink Spot Vapors

    Blueberry Mojio

    Valmistaja: Pink Spot Vapours
    Kotisivu: http://www.pinkspotvapors.com/
    Hinta ostohetkellä: 9.72€
    Ostopaikka: http://www.ecigwizard.com/shop/fi/pi...ry-mojito.html
    Nikotiinipitoisuus: 18 mg
    PG / VG: molempia on
    Pakkaus: 10ml perinteinen tippanokka, puteli kovaa muovia

    Kuvat:





    Mitä saadaan kun yhdistetään hyväksi todettu Mojito maku ja suosittu mustikka. Pink Spot Vaporsin Blueberry Mojito. Nesteen väri on vaaleanvioletti, tuoksu on sitrusmainen. Sitruslimemakua löytyy eniten, heti perässä hyvä ehkä jopa hetkelliseti tumma mustikka. Lisäksi taustalla on tuttu Pink Spotin perusmaustesekoitus, joka korostaa sopivasti nesteen hyvää makua. Höyryn määrä on vähintään riittävä uudella eGo-T LR B-mallin atomisaattorilla ja tavallisella eGo -akulla. Makuna juuri sitä mitä pitikin olla! Jos tilaat tätä nestettä niin tilaa myös samalla aivan oma atomisaattori jotta voit nautiskella mausta puhtaimmillaan!

    Ja nyt se miljoonan dollarin kysymys... kumpi on parempaa: Pink Spot Vapor Blueberry Mojito vai Freedom Smoke USA:n Mojito...

    Näistä kahdesta minun mielestäni FSUSA on parempi. Mutta vain sen verran mistä itse kukin tykkää. FSUSA:n maku on raikkaampi ja selkeämpi. Kun taas PSV neste on makeampi, monivivahteisempi ja taattua Pink Spot laatua.

    Henkilökohtaisesti molemmat pääsee top-5 listalle täysin aivan heittämällä!

    Jos itse pidät enemmän mustikasta niin tätä ei todellakaan kannata jättää välistä.

    Arvosana: 9,5 / 10

    Muistakaa lisätä omat kommenttinne viestiketjuun.

     
     
  2. #2
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    91

    Vs: Blueberry Mojito - Pink Spot Vapors

    Oma Blueberry Mojito matkalla. Ei meinaa malttaa odottaa

     
     
  3. #3

    Vs: Blueberry Mojito - Pink Spot Vapors

    kuulostaa liian hyvältä. :P kaksi omaa lempimakua yhdistettynä. pakkohan tätä on seuraavaan tilaukseen pistää. .)
    Laitteet millä mennään : Ego-t | Bombshell | E-power 18650 + suuri kasa bogen lr kartoja.
    Mehut mitkä höyryää : fsusa: jagerbomb | ps: pink spot | DV: absinthe

     
     
  4. #4

    Vs: Blueberry Mojito - Pink Spot Vapors

    Onpa muuten hyvää! Maistuu mustikalle ja jälkimakussa on jotenkin jännästi spearmint- tai mentholimaista sitrusta. Ihan loistava kombo. Pink Spot teki sen taas.
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    91

    Vs: Blueberry Mojito - Pink Spot Vapors

    Lainaus Alkuperäinen postaaja marviner Näytä viesti
    jälkimakussa on jotenkin jännästi spearmint- tai mentholimaista sitrusta.
    Jeps, jokin tälläinen maku tässä on. Ihan mukavan makuista höyryteltävää.

     
     
  6. #6

    Vs: Blueberry Mojito - Pink Spot Vapors

    Nyt oma pullo nokan edessä, ja samalla myös ensimmäinen tutustuminen pink spotin nesteisiin. parit ekat höyryt maistui omasta mielestä jollekkin käsisaippualle. Mutta kun antoi mahdollisuuden niin kyllä sieltä sitten nuo mustikka/spearmint maut löytyi. ekan puolen tankin jälkeen menee kyllä omien mehujen top 5:seen.
    Laitteet millä mennään : Ego-t | Bombshell | E-power 18650 + suuri kasa bogen lr kartoja.
    Mehut mitkä höyryää : fsusa: jagerbomb | ps: pink spot | DV: absinthe

     
     
  7. #7
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Blueberry Mojito - Pink Spot Vapors

    Pitää testata.. Tai no se ny on ittestää selvää jo että tuo on seuraavassa neste tilauksessa

     
     
  8. #8
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    91

    Vs: Blueberry Mojito - Pink Spot Vapors

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sonder83 Näytä viesti
    parit ekat höyryt maistui omasta mielestä jollekkin käsisaippualle.
    Itsellä ihan sama "efecti" kun parit ekat höyryt olin ottanut. Ei aluksi maistunut mitenkään hyvälle, mutta vasta hetken höyryttelyn jälkeen alkoi maistumaan hyvälle. Sama oli mulla myös Pink Spotin - Pink Spot nesteen kanssa.

     
     
  9. #9
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    24

    Vs: Blueberry Mojito - Pink Spot Vapors

    Blueberry mojito ja Pink Spotti tilauksessa. Perkele näitä ei paranis lukea, kun innostuu tilaamaan heti

     
     
  10. #10

    Re: Blueberry Mojito - Pink Spot Vapors

    Eipä ole oikein minun makuuni tämä. Kuten sanottua, maku tuo mieleen joko halvan lasten hammastahnan tai astianpesuaineen jossa puuttuvaa puhdistustehoa on kompensoitu vahvalla aromilla. Kyllähän tuota nyt carton kautta höyryttelee, ja saa sen avulla myös kätevästi höyryteltyä mauttomimmat nesteet pois. Voi olla kyllä laitteissakin vika. Mutta joka tapauksessa tästä jäi sellainen olo että rahoille ei nyt tullut vastinetta.

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Blueberry Mojito - Pink Spot Vapors

    Nyt kun on tullut noita nesteitä maisteltua jo sen verran, että löytyy jotain vertailukohtaa niin voi jotain kommentoidakin.

    Tästä Blueberry Mojitosta olen tykännyt kovasti. Maku on tosiaan alussa ehkä vähän saippuainen, mutta kun siihen tottuu (tai sitten carto alkaa toimia kunnolla), maku on tosi raikas. Höyryä tuottaa mielestäni keskimääräistä paremmin ja kurkkutuntumaa löytyy (18mg).
    Eilen töissä höyryttelin ei tupakoimattomien työkavereiden seurassa, ja he oikein nenä pitkällään haistelivat sekä ihmettelivät miten hyvälle höyryt tuoksuivat

    Pink spotin Pina coladaa, Jane's wild juices ja tätä testattuani tämä on miellyttänyt itseäni eniten tuosta sarjasta. Tosin kaikki Pink spotit ovat olleet ihan maukkaita.

    Pisteitä en anna, kun olen kuitenkin vielä "aloittelija" näissä hommissa. Mielestäni kuitenkin takuuvarma hankinta joka ei ainakaan käyttämättä jää. Minä voisin höyrytellä tätä vaikka koko päivän.

    Testattu eGo-T ja SMOC dual coil cartomizer yhdistelmällä.
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •