Olen polttanut noin 20 vuotta ja aloitin tupakkalakon 01.08.11 ties kuinka monetta kertaa, edellinen lakko 1.5 uotta sitten kesti 2 kk.
Ensimmäiset höyryt vedin 09.08.11
Tupakkalakon olin jo aloittanut ennenkuin olin ehtinyt edes kuulla tästä laitteesta ja olin nähnytkin sellaisen tourist elokuvassa, mutta jostain syystä ei ollut jäänyt mieleen.
Syy kiinnostukseen oli se, että vaikka muuten lakko pitäisi niin juodessa yleensä viimeistään ratkeaa polttamaan ja ajattelin että
E-savuke olisi ratkaisu siihen.
Sivuston rohkaisemana tilasin 510 completekit aloituspakkauksen genesikseltä 4.8 iltapäivällä
Tavarat lähtivät matkaan 5.8. ja saapuivat 9.8.
1. päivä n. klo 19
Avaan paketin innoissani, ruuvaan osat kiinni ja imaisen... erikoinen maku, ei mikään erikoisen hyvä...
... eihän se oikeakaan tupakka hyvältä maistu, mutta ei haittaa kun ei ole kokemusta mistään huonommasta eikä paremmasta.
Laitan aluksi kiinni automaattiakun, mutta se tuntuu aivan liian herkältä eikä sammu ollenkaan joten vaihdan äkkiä manuaaliakun.
Ihailen savun(höyryn) tuprahtelua ja huomaan että kurkkutuntumaa ei kyllä ole, mutta mukavaa silti.
Esittelen innoissani tyttöystävälleni, jonka mielestä vekotin näyttää aivan lelulle, kun oli luullut sen olevan täysin oikean savukkeen näköinen.
Naureskelee minulle, kun tupruttelen innoissani.
Pidän taukoa ja silloin tällöin taas käyn tuprauttelemassa.
Jossain vaiheessa meno hyytyy ja höyry loppuu, kaivan esiin aloituspakkauksen mukana tulleet esitäytetyt patruunat ja laitan sisään
18 mg tupakanmakuisen ja taas tupruaa, samassa mietin, että mitäköhän sitä aluksi imuttelin.
Nikotiini purkkaan en enää koskenut sen päivän aikana
Jatkuu.....