Onko kokemuksia suoraan Pink Spot Vaporsilta ja T-juicelta tilaamisesta?
Kauanko postitukseen esim menee?
Enjuicea olen suosinut niiden nopean toimituksen takia, mutta T-juicen tuotteiden pienet nikotiinimäärät myös houkuttelisivat.
Onko kokemuksia suoraan Pink Spot Vaporsilta ja T-juicelta tilaamisesta?
Kauanko postitukseen esim menee?
Enjuicea olen suosinut niiden nopean toimituksen takia, mutta T-juicen tuotteiden pienet nikotiinimäärät myös houkuttelisivat.
Miks pitäis suoraan tilata? Jos Jenkkilästä tilaa, niin suuri toden näköisyys on, että tulli takavarikoi nikotiinilliset.
Jos pienellä nikotiinimäärällä havittelet, niin tilaa nikotiinittomana euroopasta ja erikseen nikotiinia jonka lisäät nesteeseen.
Edelleenkin se ON laitonta touhua ja moiseen ei varsinaisesti kannata yllyttää.
Lisäksi kun touhussa ei PSVn suhteen ole mitään taloudellista hyötyä, jos viitsii itse kokata.
T-Juice taasen toimii UKssa, joten riskiä ei ole muuta kuin tulkinnanvaraisuuden suhteen siitä 3 kk käytöstä.
KGO & Twist
Tilasin 2011-2012 kolmeen otteeseen PSV:ltä nesteitä. Ne tulivat perille tilauksesta 9 päivässä, 14 päivässä (joulun alla) ja 7 päivässä. Ei siis valittamista. Nykyisin ei tule enää tilattua tuolta, kun monta syytä yhdessä on sitä vastaan: a) alv-rajan muutos, b) se vanha rajoitus nikotiininesteiden osalta (USA:sta vain nikotiinittomia), ja c) PSV-tiivisteistä saa itse tekemällä nopeammin ja edullisemmin.
T-juicesta ei ole kokemuksia.