Miksi kiinan kaupat ei myy Joye-tuotteita Koreaan ja Italiaan?
Olen ihmetellyt tuota pitkän aikaa... Osaako joku vastata?
Miksi kiinan kaupat ei myy Joye-tuotteita Koreaan ja Italiaan?
Olen ihmetellyt tuota pitkän aikaa... Osaako joku vastata?
Voiskohan ne olla noissa maissa yksinoikeudella jollain lafkalla myynnissä? En tiedä faktaa, mutta tämä voisi olla yksi syy.
"Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"
Johtuu Korean ja Italian lainsäädännöstä sähkötupakoita kohtaa. Ilmeisesti ovat kokonaan bannissa.
Lienee Korean kohdalla eniten kyse politiikasta(Pohjoiskorea vs etelä) ja Italiasta ehkä huonoja kokemuksia? Ebayssakin on usein Kiinalaisilla maininta noista maista, siis muissakin tuotteissa. Esim. Flavour arts on Italiasta ja nettikauppojakin löytyy, eli eivät ole kiellettyjä.
Edit: Katselin e-cigarette-forum.com:sta että ilmeisesti Korean tilanne on sellainen että Korea(etelä... Pohjoisessa ei taitaisi edes riittää sähköt e-kessun lataukseen ) on bannannut tiettyjä merkkejä, sinänsä e-kessut eivät ole kiellettyjä mutta Kiinalaisia valmistajia on bannattu ja vastavetona Kiinalaiset eivät sitten edes toimita sinne kaluja. Siellä vedellään kissanhäntiä edes-takas, esim. elektroniikassa näkee monesti "ei myydä koreaan".