Jos kysymys ei tunnu uuden ketjun arvoiselta niin kysy täällä.
Kun lukasin tuon blogin pois ennen kun tänne löysin, niin jäi häiritseen tää kohta:
Myöhemmin näkyy kaverikin hommanneen LRn, mutta ihmettelin noita "monessa yhteydessä olleita varotuksia".Matalan vastuksen atomisoijat (Low Resistance Atomizer)
Monessa yhteydessä olen törmännyt varoituksiin alhaisen vastuksen atomisoijien käytöstä minkään akun kanssa. Niitä ei siis tunnuta suositeltavan käytettävän vaikka akun specseissä kerrottaisiinkin että toimii matala vastuksisen atomisoijan kanssa. Kuluttaa akun huomattavasti nopeammin loppuun kuin ilmeisesti olisi suotavaa ja heikentää akun suorituskykyä kuulemma nopeasti. En ole ajatellut yhtään akkuani laittaa koekaniiniksi tällaiseen projektiin, eli neuvon viisaampiani kompaten olemaan käyttämättä.
Perustuuko ne pelkästään siihen, että noi kuluttaa enempi akkua - akun elinikä on lyhempi? Tietty LR ihan tehottomalla akulla edes toimi, mutta voiko se tuhota jopa semmosen?
Vai onko jotain muuta mitä noista LR astomisaattoreista ois hyvä tietää :
[19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
[19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta
Onks se atomisaattori vai atomisoija?
Kumpaakin näkys käytettävän kiitettävästi. Eikö termistö oo vielä vakiintunut vaikka näitä on näköjään Suomessakin pössytelty useempi vuosi
edit: nyt kun riittävästi keskityn sanaan niin atomisoijasta ei tuu enää muuta mieleen kun Atomi-Soija. Lol.
Eikös LR atomisoijat kuumene helvetisti, ja voihan nuo akkujen elinikääkin syödä samalla.
jos LR soijalla vetelee niin cone:n hankintaa suosittelen jos vetelee ilman saattaa muuten palaa sormet kun oikeasti kuumenee aika kohtuullisen paljon.
Tuossa lueskelin aihetta hesarin uutisoinnista ja siinä käyty keskustelua tulli jutuista ja tulliin jääneistä nikotiini puteleista.
Minkälaiseen loppuratkaisuun tulli on päätynyt näiden kanssa, eli onko odotettavissa jossain vaiheessa taas nikotiinin tulliin jäämistä?
Ei olisi kivaa, kun aloittaa höyryttelyn ja saa sen avulla lopetettua tupakanpolton, eikä tupakka enää maistuisi, niin sitten ei saisikaan nikotiinia höyryturbiiniin.
Tuleekos vielä halvemmaks kiskoa "omia keitoksia" kun noita valmiita?
Mites jos tilais "valmista" nikotiinitonta (kun ne on järjestään halvempia) ja miksais jonkun vahvanikotiinisen saman maun kanssa?
Lyhyesti siis: miten säästän maksimit
Ensimmäinen 100ml perusnestettä inaweralta on jo höyrytelty ja onhan se halvempaa, tuo 100ml 12mg pvg-nestettä taitaa maksaa luokkaa 4,5€ ja makupullot 1-2€ kipale, yhtään makupulloa ei ole vielä tyhjentynyt(tosin tuohon omaan litkuun käytän 5 eri makua). Ei nyt jaksa laskea kovin tarkkaan mutta kait muutamaan euroon jää 30ml pullon hinta kun esim. eciqwizardilla lienee luokkaa 18€?
Postatkaahan jatkossa sähkötupakka-aiheiset kysymykset sähkötupakka-alueen kysymysketjuun.
Onkos monelle tullut sanomista kun on höyrytellyt julkisella paikalla?
Baarin terassilla. Mutta oikeastaan ei sanomista. Mielenkiinnosta alkoivat heittää juttua. Tais niistä joku sitten laitteet tilatakkin.
Ite höyryttelin töissä ja se aiheutti lähinnä muikeita ilmeitä.. Turussa aina joku tietää työmaalla mikä vekotin on ja selittää siitä vaikka vetääki norttia.. Kysyn yleensä että mikä on ettet vaihda ku tietää jo asiasta.. Vastaus on joko ettei viitti, ei uskalla tai ei halua.. yleensä jopa annan testata omaani ja sanon onko akku finaalissa että saako kunnon savut yms.. kaikki kaks jotka on uskaltanu maistaa on ihmetelly kui voi nuin oikeen tupakan tuntunen olla...
Koodi:hakukone