Kertokaas jos tiedättte suomalaisia e-savuke kauppoja. sauhuton.fi on ainut jonka olen löytänyt.
Kertokaas jos tiedättte suomalaisia e-savuke kauppoja. sauhuton.fi on ainut jonka olen löytänyt.
Laitetaan tännekin http://tervaton.com/
niin ja onhan se green smoke
Tää sivusto haiskahtaa muutenki aika pahasti Tarvii vaan toivoa että kiinnostuneilla olisi sitä paljonpuhuttua medialukutaitoa ja googlettamalla löytäsi tänne ennenku tuolta mitään tilailee. Ite löysin koko homman sen facebook mainoksen kautta, sitte Googlella tänne
Höyrypoliisista iltaa; muutin ketjun otsikon, jos saa lentoa niin annetaan olla näin
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Hola,
Tuossa yritin etsiä tuosta Greensmoke-tuotteesta jotain foorumeilta, mutta ei kovin paljon infoa löytynyt, joten latelen sitten uuteen threadiin kysymykset
Sellaista greensmokesta, että olen sellaiseen ajatellu sijoittaa rahani. Syyt:
- Aloituspakkaus n. 60e, saa tilattua suomesta
- MaxFlavor nikotiini- kartomizaattorit jenkeistä 16,99 $ (sisältävät 5 ampullia joissa atomisaattori valmiina, ei muutaku ruuvata kiinni ja tupruttelemaan, mainostavat että yhdestä ampullista tupruttelee 360 henkäystä, about n. 1.5 askia <- korjatkaa jos olen väärässä)
Kun vertaa noihin 510-T ja eGo e-tupakoihin, niin näyttäisi, että about saman verran tulisi maksamaan, mutta greensmokessa olisi vähemmän säätämistä.
Ajatuksia, olenko ihan hakuteillä?
Omasta mielestä greensmoken tavara on ylihinnoiteltua. Lisäksi se että amerikasta et saa tilata mitään nikotiinipitoista. Tulli ottaa patruunat pois ja saat mukavan sakon siihen päälle.
Tilaa ecigwizardilta eGo tank startter kit ja läjä litkua niin homma onnistuu kertatilauksella.
Höyrypoliisista iltapäivää; siirsin tuoreen Greensmokea koskevan ketjun tänne. jatkakaa...
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
No sitten voi tilata UK:sta noita samoja patruunoja green smokeen?
Tosiaankin tuossa vähän katoin tuolta ecigwizardin sivuilta, että ylempänä suositeltu tank starter kit + extra atomizaattori ja tankki ja 6ml ainetta olis about saman verran kun toi greensmoke starter kit ja 5 ampullia (150 tupakkaa, ilman mitään vaihtohäslinkejä.
Miksi vertaat tuotteita, jotka ovat keskenään täysin eri mallisarjaa?
Katsotaan greensmoken sivulta:
Aloituspakkaus (Automaattinen, manuaalista ei edes saatavilla)
2 x akku
2 x höyrystäjä
1 x laturi
5 x patruuna (siis vanupatruuna)
1 x opaskirja
hinta 59.95 €
Ja Ecigwizardin sivulta:
STANDARD 510 STARTER KIT
1 x Manual Black 510 Battery
1 x Automatic Black 510 Battery
5 x Black Empty Cartomisers (ei vanupatruunoiden kanssa kituuttamista)
1 x USB Charger
1 x EU or UK Wall Plug Charger Depending on your location
1 x Instruction Manual
hinta £26.50 (noin 30.90 €)
Tosiaankin tuollainen aloituspakkaus kannattaa tilata Ecigwizardilta hinnan ja käytettävyyden takia, ja myös siksi että samasta paikasta voi tilata tarvittavat nesteet. Näin pääosa höyryttelijoistä tekeekin. Tervetuloa mukaan! Sivustolta löytyy tietoa muistakin kaupoista, jotka ovat edullisia.