Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 22

Aihe: Nikotiiniton e-neste jossa on hyvä kurkkutuntuma?

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    31

    Nikotiiniton e-neste jossa on hyvä kurkkutuntuma?

    Ostin tuollaisen supermini savukekloonin jossa ei ole kovinkaan tehokas akku ja muutenkin varmasti jää kaikissa tehoissa noille megahöyryttely laitteille. Loistava kapine jos käyttää nikotiinillista nestettä, eli kurkkutuntuma on kuin röökiä pistelisi menemään. Mutta nuo 0mg nesteet ei kyllä oikeastaan ole tuntuneet miltään. Tarkoitus olisi saada tuo nikotiini pois ja vain se itse tupakoinnin tuntu jäämään.

    Olisiko siis vinkkejä hyvästä 0mg nesteestä jossa kuitenkin olisi jonkin verran tuollaista nikotiinin tuomaa kurkkutuntumaa?

     
     
  2. #2
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2010
    Viestit
    41

    Vs: Nikotiiniton e-neste jossa on hyvä kurkkutuntuma?

    Pahasti pelkään ettei sellaista olekaan. Ainakaan hyvää, joka tuntuisi samalla kuin nico troat hitti. Jotain litkuja on ollut joissa jonkkinlaista polttelua on havaittavissa, mutta ei ole saaneet mairittelevia arvosteluita. FA:lla tais olla joku uus viritelmä aiheesta...
    (Haittaohjelman sisältävä linkki poistettu)

     
     
  3. #3
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Nikotiiniton e-neste jossa on hyvä kurkkutuntuma?

    Ulkomaisilla foorumeilla on ollut juttua että tipalla sitruunamehua tai esim. vodkaa nesteen seassa saisi tuntumaa, en ole kyllä koittanut.

     
     
  4. #4
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    32

    Vs: Nikotiiniton e-neste jossa on hyvä kurkkutuntuma?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    Ulkomaisilla foorumeilla on ollut juttua että tipalla sitruunamehua tai esim. vodkaa nesteen seassa saisi tuntumaa, en ole kyllä koittanut.
    Onkos kellään kokemuksia tästä niksistä?
    || Bolt || eGo Twist || Vivi Nova || Boge+tankki ||

     
     
  5. #5
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Nikotiiniton e-neste jossa on hyvä kurkkutuntuma?

    Olen useastikkin käyttänyt vodkaa jatkeena muutaman tipan mutta ei se kyllä THhon vaikuta yhtään, kuivattaa mukavasti liian kosteita höyryjä lähinnä.

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    116

    Vs: Nikotiiniton e-neste jossa on hyvä kurkkutuntuma?

    Mintussa on potkua nollanakin!

     
     
  7. #7
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    28

    Vs: Nikotiiniton e-neste jossa on hyvä kurkkutuntuma?

    Omenahappoa (C4H6O5) kuulemma käytetään joissakin nesteissä lisäämään throat hittiä. En kuinka paljon vaikuttaa mutta peleon myi aikaisemmin tätä pusseissa.

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    116

    Vs: Nikotiiniton e-neste jossa on hyvä kurkkutuntuma?

    FlavourArtin QHIT lisää kurkkutuntumaa, sanovat. En itse ole kokeillut.

     
     
  9. #9

    Vs: Nikotiiniton e-neste jossa on hyvä kurkkutuntuma?

    Mulla oli silloin aikoinaan alussa et ei ees ne nikotiini nesteet antanu mitään kurkkutuntumaa, paitti jos oli tosi kova nikotiini mg. Satuin sit kokeilee mentholinestettä vahvalla menthol maulla ja 0mg nikotiinilla ja siinä oli jo potkua, eli jätin nikotiinin kokonaan pois tarpeetomana. Sama efekti myös piparmintussa yms.

     
     
  10. #10

    Vs: Nikotiiniton e-neste jossa on hyvä kurkkutuntuma?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Renteröinti Näytä viesti
    Mulla oli silloin aikoinaan alussa et ei ees ne nikotiini nesteet antanu mitään kurkkutuntumaa, paitti jos oli tosi kova nikotiini mg. Satuin sit kokeilee mentholinestettä vahvalla menthol maulla ja 0mg nikotiinilla ja siinä oli jo potkua, eli jätin nikotiinin kokonaan pois tarpeetomana. Sama efekti myös piparmintussa yms.
    Pitäisköhän sitä testata mentholia, ite en ole kyllä koskaan ollut mentholin ystävä
    Bud, eGo-T, eGo, Smok DC cartot ja tankit, vamot startterit tai pelkät putket, sikari ja piippumallit ja muita tarvikkeet hoplaan kahvilasivuilta (www.hoplaakahvila.fi - avataan pian virallisesti) ja kivijalkamyymälästä

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    186

    Vs: Nikotiiniton e-neste jossa on hyvä kurkkutuntuma?

    Mullapa on 2smok:ing Mentholi 6mg , elikkä heikointa mallia, mutta ei siitä paljon kurkkutuntumaa irtoa...ja jos olis vielä 0mg niin suuresti epäilen ettei siitä sais mitään tuntumaa, enemmän vain jos höyryttelet mentholia ja sitten menet ulos vetämään kylmää ilmaa keuhkoihin niin vois vähän tuntua...sama kun imeskelisit mynthonin ja otat kunnon hengähdyksen kun ulkona on pakkasta...sellasta

     
     
  12. #12

    Vs: Nikotiiniton e-neste jossa on hyvä kurkkutuntuma?

    Ite olisin kanssa kiinnostunut samasta asiasta, sillä olis tarkotus joskus siirtyä nikotiinittomiin nesteisiin, mutta haluasin kuitenkin hyvän TH:n. Pahasti alkaa kyllä vaikuttaa siltä, ettei sellasta taida olla josta saisi kunnon TH:n..?

     
     
  13. #13
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Nikotiiniton e-neste jossa on hyvä kurkkutuntuma?

    Mutta,mutta jos pystyy täysin nikotinitonta vetään niin silloin heitetään höyrittimet roskiin,myydään tai jemmataan retkahdusta varten kaapin perälle.Mikään ei ole naurettavamman näköinen,kuuloinen kun "kovis"joka tupruttelee minttua ja karkinmakuista höyryä keuhkoihinsa.Haloo porukka.!!!!
    Ei se ole vaaratonta nämäkään aineet ja ihan syöpää ja vesikeuhkoa näistäkin pukkaa vaikka satakertaa terveellisempää, kuin aito tupakka.
    Itse kyllä heitän roskiin kaikki,kun olen 0mg päässyt ja pysynyt pari kuukautta eli tavoitteeseeni lopettaen myös tämän naurettavan höyryttelyn.idioottina jo 32 vuotta tupakoinut,mutta en aio idioottina höyrytellä seuraavaa 32 vuotta.

    ps.tämä kylläkin vain oma tavoite ja mielipide

     
     
  14. #14
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    215

    Vs: Nikotiiniton e-neste jossa on hyvä kurkkutuntuma?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ketjupolttaja Näytä viesti
    Mutta,mutta jos pystyy täysin nikotinitonta vetään niin silloin heitetään höyrittimet roskiin,myydään tai jemmataan retkahdusta varten kaapin perälle.Mikään ei ole naurettavamman näköinen,kuuloinen kun "kovis"joka tupruttelee minttua ja karkinmakuista höyryä keuhkoihinsa.Haloo porukka.!!!!
    Tuohan se varmaan monilla on tavoitteena. Silti, tapariippuvuus on riippuvuus siinä missä nikotiiniriippuvuuskin.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ketjupolttaja Näytä viesti
    Ei se ole vaaratonta nämäkään aineet ja ihan syöpää ja vesikeuhkoa näistäkin pukkaa vaikka satakertaa terveellisempää, kuin aito tupakka.
    Noista terveysriskeistä olis kiva joskus nähdä jotain paperilla (tai ruudulla).
    En tietenkään väitä vaarattomaksi, mutta en myöskään vaaralliseksi. Väitän vaan, ettei tuota taida kukaan oikein tietää.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ketjupolttaja Näytä viesti
    Itse kyllä heitän roskiin kaikki,kun olen 0mg päässyt ja pysynyt pari kuukautta eli tavoitteeseeni lopettaen myös tämän naurettavan höyryttelyn.idioottina jo 32 vuotta tupakoinut,mutta en aio idioottina höyrytellä seuraavaa 32 vuotta.
    Hyvä tavoite, ja liippaa läheltä omaani.
    14mg nesteistä vähennellyt n. 8mg nesteisiin samalla vähentäen kulutusta, ja alaspäin mennään.

    Vankkaa tahtoa toivottaa Tusina.

     
     
  15. #15

    Vs: Nikotiiniton e-neste jossa on hyvä kurkkutuntuma?

    Itse monia 0mg e-nesteitä kokeilleena parhaan kurkkutuntuman ainakin omaan makuun on antanut PinkSpotin 0mg Menthol ( http://www.e-savuke.fi/index.php?rou...&product_id=59 ) raikkautensa vuoksi.

    Normiatubankia kun vielä poltin niin en itsekkään ollut mikään mentholin suurin fani, mutta toi on kyllä freesi Ja esim nyt oon lisänny joukkoon vähän Black Mambaa niin kyllä maistuu höyryt

     
     
  16. #16

    Vs: Nikotiiniton e-neste jossa on hyvä kurkkutuntuma?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja e savuke.fi Näytä viesti
    Itse monia 0mg e-nesteitä kokeilleena parhaan kurkkutuntuman ainakin omaan makuun on antanut PinkSpotin 0mg Menthol ( http://www.e-savuke.fi/index.php?rou...&product_id=59 ) raikkautensa vuoksi.

    Normiatubankia kun vielä poltin niin en itsekkään ollut mikään mentholin suurin fani, mutta toi on kyllä freesi Ja esim nyt oon lisänny joukkoon vähän Black Mambaa niin kyllä maistuu höyryt
    No tota pitääkin sitten kokeilla kuhan siirryn nikotiinittomii =)

     
     
  17. #17

    Vs: Nikotiiniton e-neste jossa on hyvä kurkkutuntuma?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nina Näytä viesti
    FlavourArtin QHIT lisää kurkkutuntumaa, sanovat. En itse ole kokeillut.
    se ompi nimeltään FLASH

     
     
  18. #18

    Vs: Nikotiiniton e-neste jossa on hyvä kurkkutuntuma?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tusina Näytä viesti
    Noista terveysriskeistä olis kiva joskus nähdä jotain paperilla (tai ruudulla).
    En tietenkään väitä vaarattomaksi, mutta en myöskään vaaralliseksi. Väitän vaan, ettei tuota taida kukaan oikein tietää.
    FlavourArts on tehnyt omia tutkimuksia jonkin verran, julkaiseet aivan PDF:nkin. Siellä oli tietyt aineet minkä kanssa esiintyi ongelma-aineita kun taas joissakin ei ollut ollenkaan. Mutta nämä olivat aika paljon makukohtaisia, puhtaassa mauttomassa nesteessä jossa oli vain nikotiinia ei myrkkyjä esiintynyt, kun taas joissakin oli melkein tupakkaan verrattava määrä. Tosin testissä vedettiin kartot sen verran kuivaksi että saattoi liittyä nuo myrkyt enemmän tuon vanun palamiseen. Suosittelivat tankkimodeja ja tutkivat lisää.

    Niin laitetaan vielä tuo pdf
    http://www.flavourart.it/clearstream...m%20review.pdf
    Bud, eGo-T, eGo, Smok DC cartot ja tankit, vamot startterit tai pelkät putket, sikari ja piippumallit ja muita tarvikkeet hoplaan kahvilasivuilta (www.hoplaakahvila.fi - avataan pian virallisesti) ja kivijalkamyymälästä

     
     
  19. #19

    Vs: Nikotiiniton e-neste jossa on hyvä kurkkutuntuma?

    Suuressa maailmassa käytttävät tämmöstä nolla nic pohjaa
    Fantacy Base:
    50% PGA ( Everclear 190 proof ) eli pirtua
    50% VG
    tähän maku sekaan ja menoks. Itse en ole kokeillut, mutta en epäile toimivuutta.

     
     
  20. #20
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    46

    Vs: Nikotiiniton e-neste jossa on hyvä kurkkutuntuma?

    Laitanpa tänne.
    Ostin tänään Enjuicen spearminttia ja red bullseye nesteitä yhdet pullot ja noi maistuu aika kivoilta ilman nikotiiniakin.
    Kyllä niillä jonkinmoista tuntumaa saa.Ihan ok mällejä

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •