-
Höyrypää
Timohe: Höyryävät mietteet
Koitetaas jos tässä alussa sais pidettyä jonkunlaista listausta laitteistosta kun ei raaski pommittaa allekirjotusta tukkoon.
Modit: GGTS #3060 , GGStealth #2821 , GGStealth #4367 , Zen DX-350 , Nemesis , WA18500 , EA Mod , Provari Mini V2 , Mjölnir V2.5
Atot: EA M proto , Bliss V3 , H-Atty , ZAG (teräs) , ZAG (messinki) , Kayfun 2.1 mini/full , Kayfun 3.0 full , Kayfun 3.0 , Ithaka #943 , Odysseus V2 , 2x Atomaister Mini
Hybridit: Somnium hybridi #15
Tämän lisäksi kourallinen pirkkadrippereitä, kasa kartotankkeja, eGo-akkuja
Viimeksi muokannut Timohe; 06.11.13 kello 01:33.
-
Höyrypää
Vs: Timohe: DIY-päiväkirja + Höyryävät mietteet
Kertokaas joku laskentataitonen, menikö ihan päin persettä, vai laskinko oikein jos sain nikotiinipitoisuudeks Sotku numero1 10.05mg/ml? Vai 8.47mg/ml?
Tuli joku ajatuskatko laskutaitoihin. Perustuu jokatapauksessa olettamukseen että 2ml pohjaa = 40tippaa. (saattaa olla päin mäntyä, en tarkistellu)
EDIT: 8.47mg/ml on vahva veikkaukseni, koska silloin laskukaavassa myös nikotiinineste on osa pohjaa. Jatketaan.
-
Höyrypää
Pikaisesti laskettuna sain 8.47mg/ml.
-
Höyrypää
Kiitos paljon. Eli lonkalta heitettynä tulikin itseasiassa helvetin hyvä
-
Höyrypää
Nyt molemmat sotkut päivitetty 4ml versioiksi, sekä pulloon että muistiin. En olis ikinä uskonu että näitä tiivisteitä tarvii käyttää näin vähän.
Onneks en vetäny enempää överiks ekalla yrityksellä
-
HöyryGuru
tuntuu kyllä pieniltä noi sun tiivarian käytöt mulla ainakin inan pulloista tulee n. 1ml = 36- 43 tippaa
mullakin on melkeimpä kaikki inalta ja 10% mä oon tiivaria laittanu vähempää en ees oo kokeillu ( paitsi menthol/minttu setit 2-4 tippaa eli 0,5-1 % kun 10ml annoksina teen.)
-
Höyrypää
Mä oon ihan täysin samaa mieltä, epäilyttävän pieniä määriä... Toivottavasti vika on vaan mun makuaistissa 
Pitää hommata jostain tarkempi ruisku, ni voi testata ton pohjan tippoja/ml -suhteen. Nyt on kaikki siirrettynä inan tippapulloihin ni
ei pitäs tulla tipan koon suhteen pahoja heittoja.
Aamulla selviää lisää kun pääsee maistamaan 30ml versiot. Onko vieläkin ok, vai heittääkö laskut jossain välissä. Ehkä mulle vaan sattu
harvinaisen pistävät maut ekoiksi tiivisteiks.
-
Höyrypää
-
Höyrypää
Pientä päivitystä pitkästä aikaa. Muutto kämpästä toiseen alkaa olla valmiiksi taputeltuna, joutu tosin luopumaan kaapelista mutta eiköhän selailu etene näin langattomastikin.
Höyryrintamalla Orion on lähtenyt uuteen kotiin, GGTS ilman collector tankkia (2821) ja Kayfun V3 on saapunut taloon. Kayfunilla ja Diy-nesteillä menty tämä kuukausi ja vasta toinen setuppi alla.
Veljon11 silicahybridiä odotellaan, ei oikeestaan muita suunnitelmia laitehankintojen suhteen. Sweet Medicine iHybrid vois kiinnostaa mutta saatavuus taitaa ainakin Suomessa olla melko heikkoa.
-
Höyrypää
Tänään saapui pitkän välttelyn ja tekosyiden jälkeen EA modi ilmasäädöllä. Pitää sanoa että tykkään kyllä. Saisivat tehdä jonkun yhen akkukoon kiinteänkin putken samaan tyyliin.
Samaan hengenvetoon pääsee jatkamaan EA protoaton testailuja uudella innolla.
Pitäs pistää pöydällä lojuvia putkia taas myyntiin muttei vaan saa aikaseks.
Keskustelu
Blogit ja päiväkirjat
Kirjoitusoikeudet
- Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
- Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
- Sinä et voi muokata liitteitäsi
- Sinä et voi muokata viestejäsi
-
Foorumin säännöt