Yritin lueskella tuota höyrypään ohjekirjaa, mutta kun ei ymmärrä, ei ymmärrä. Mulla on Tornado tank ja nyt se kysymys: käykö siihen varaosiksi esim. eGo-T:n osat?
Kiitti vastauksista
Yritin lueskella tuota höyrypään ohjekirjaa, mutta kun ei ymmärrä, ei ymmärrä. Mulla on Tornado tank ja nyt se kysymys: käykö siihen varaosiksi esim. eGo-T:n osat?
Kiitti vastauksista
Kiitosta paljon. Nyt voi tilailla varaosia![]()
Käytän tätä lankaa kysyäkseni toisen "tyhmän kysymyksen" vaikka tälläisiä ei olekkaan. Eli Mulla löytyy smok vmax - sain lahjoituksena tän kimppakiva kloonin - pikasen ohjeiden ettinnän avulla luulisin tehneeni kaiken oikein setuppiin koskien.. Mutta kysymys kuuluukin sopiiko nämä yhteen ? ainakin kiertyy kiinni mutta ei taida saada mitään aikaseksi kun laite sanoo f2 - f1.. eli sopiiko yhteen ja onko tiedossa jotain helppoa setupinteko ohjetta ? 8) meni sekavaksi.. toivottavasti joku ymmärtää mistä puhun mitä tarkoitan. perkeleen yöaika.
*edit*
Tajusinpa juuri että paketissa kaikki muu mukana paitsi kanthal 8)
Joten lisätään kysymykseen se että mistä halvimmat langat jos ostais kaikkia lankoja, vieläkään varmuutta yhteensopivuudesta ei ole joten ei viitsisi ostella turhan paljoa noita ^^
Ja tuolla on pieniä kysymyksiä ketju jonne voi nämä pienet kyssärit vastaisuudessa laittaa.. Jookoskookos
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~