Tulokset 1 - 10 / 10

Aihe: Hypnotic Mist 18mg 50/50

  1. #1
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Hypnotic Mist 18mg 50/50

    Freedom Smoke USA e-lientä.
    Tilattu ECigWizard:ilta, ja kotona 3pvä:ssä.
    Alkuperäinen lähde nesteelle on : freedomsmokeusa.com
    Hintana 6.88eur
    Paketissa Ego-T starter kit ja tämä liemi


    Ensimmäinen testi #1
    "ihan kauheaa paskaa. maistuu palaneelle ja vanhalle varpaanvälille."

    Toinen testi #2
    Sekoitin pullon kunnolla, tiputin tipat tankkiin. asensin ja vapotin.
    "tämäpäs on mielenkiintoista, linnanmäen hattara tuoksuu, maku hedelmäinen ja hiukan maustemainen"
    "hienohko kurkkutuntuma, ei jyrkkä vaan lähinnä paahteinen"

    Pullo tyhjäksi, eli testi #3
    erittäin mielenkiintoinen e-liemi. suosittelen kokeileville ihmisille.


    maku 8/10
    kurkkuhitti 7/10
    niko 8/10
    höyry 9/10



    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Hypnotic Mist 18mg 50/50

    Eli mille ton pitäis maistua? Hypnoottiselle usvalle ?
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  3. #3
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Hypnotic Mist 18mg 50/50

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Andy Näytä viesti
    Eli mille ton pitäis maistua? Hypnoottiselle usvalle ?
    olet asian ytimessä näkisin (karamellille, yrtille, pihkalle ja vaivaiskoivulle)

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  4. #4

    Vs: Hypnotic Mist 18mg 50/50

    Taitaa Freedom Smoke käyttää ainakin osassa liemissään FlavourArtsin makuaineita tai sitten on käynyt melkoinen nimeämis-sattuma Itse olen tätä (FA) joskus sekoitellut eikä oikein tarkkaa mielikuvaa enää ole miltä se omasta mielestäni maistui. Joku hedelmäsekoitus kai lähinnä tuli mieleen.

     
     
  5. #5
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Hypnotic Mist 18mg 50/50

    Ittehän mietin tuon mäkeen heittämistä.. Mutta se voi tieten olla että toisella kerralla parempaa niinku nuissa sun testeissä osottautu.

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Sipoo
    Viestit
    137

    Vs: Hypnotic Mist 18mg 50/50

    Otin itsekin tyypit kyseisestä mausta, tosin 24mg. Kurkkutuntuma olematon, mutta päässä suhisee - liikaa nikotiinia? Maku lähinnä mielenkiintoinen, ei hyvä, ei paha. Joo just se hypnoottinen usva

     
     
  7. #7
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Hypnotic Mist 18mg 50/50

    Omalla pottu lähti kiertää suomea Ei maistunu.. tai no vähän jollekki märälle sammaloituneelle peltikatolle mutta jos sai seuraavalle tehtyä paremman mielen niin hyvä niin ja sainpa kirsikka piirasta ittelle :P

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    253

    Vs: Hypnotic Mist 18mg 50/50

    Otin tätä samaa kokeeksi ja tässä on sellainen jännä efekti että joka henkonen tuntuu maistuvan vähän erilaiselta. Oikein mielenkiintoinen esim pitkillä automatkoilla.

    Vapetteluun mennyt 1429,16€

     
     
  9. #9
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    61

    Vs: Hypnotic Mist 18mg 50/50

    Mulle kolahti männä viikolla postilaatikkoon tätä 12 mg ja en oikein tiedä miten tätä kuvailis.. Samettisen pehmeä aavistuksen makea maku miedolla kurkkutuntumalla.. Viitisen millilitraa oon höyrytellyt ja eiköhän loputkin pullosta tyhjene.. Ihan jees neste, ei hyvä, eikä huono..

     
     
  10. #10
    Vanhahkon langan nostoa, mutta mikäpä siinä.

    Avasin pullon korkin - ei lainkaan tuoksua.

    Kun ensimmäisen kerran maistoin tätä nestettä, tuli mieleen kuralätäkkö mihin lantrattu saippuaa hieman sekaan, jäniksenpapanoilla kuorrutettuna. Pistin tuulettumaan kaapin päälle 3 päiväksi, toivoen parempaa makua.

    Uusi yritys - uusi maku. Tällä kertaa todella yllätyin. Maku on mystisen pehmeä ja tasainen, vaihtelee joka imaisulla. Lähin mielikuva: hedelmäsalaatti. Oho, eipäs olekaan, vaan... mikäs tämä onkaan... ohoh, hedelmäsalaati taas. Ei voi kuvailla oikein muuten

    Jännä neste. Suosittelen kokeilemaan. Nimeksi tosin sopisi paremmin "Mystic Mist", imo. :P

    Tuoksu ???
    Maku 8/10
    Throat hit 8/10
    Höyryn määrä 9/10
    Pullo - Perustylsä FSUSA ,_,

    Arvosana: 8+

    Testauskamat: Kanger T3s + eGo Twist

    Viimeksi muokannut E-skimo; 22.06.13 kello 15:52.


     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •