Siis tää: http://enjuice.com/index.php?route=p...roduct_id=1308
Ei oo sama ku aw imr.
En tiedä kuinka hemmetin paljon höyryytte mut kyllä mulla tuo vaan kestää usemman päivän enkä mäkään mitenkään vähän höyryttele, määrissä ehkä joku 15-20 kertaa päivä suunilleen normiröökin verran vetelen. Enemmänki vois vedellä mut pitäähän sitä muutakin keretä tekemään ku pilli suussa koko ajan olla. En sit tiedä onko se paljon vai vähän mut mulle sopiva määrä. Höyryttelen sit enimmäkseen 4-5 voltilla et sekin vaikuttaa tietysti kestävyyteen.
Niin mä vähän mietinkin et te ootte pilli suussa aamusta iltaan ja vähän nukkuessakin höyryytte jos akut ei kestä ku puolipäivää. tuleehan sitä toki itekki välissä höyryttyä enemmän mut toi olikin semmonen normi päivän keskiarvo. Kännissä tietty pilli on suussa vähän useemmin. Mut joo kyllä Provari nyt vaan on hyvä laite, ite olen ainakin tyytyväinen ostokseeni.
Kertokaahan viisaammat saako suomesta mistään tilattua noita AW IMR 18490 (18500) akkuja, jotka pelittää provarissa,kun tuli tilattua toi provari ilman jatkopalaa. Googlettamallakaan ei kauppiaita lydy tai sitten vaan on niin puusilmä. Tai sitten ulkomailta ja mielummin sellainen mistä voi tilata tuolla visa electronilla,kun normi visaa ei ole :'(
Katsoitko jo tuolta osiosta http://www.e-savuke.com/forum/hankki...ut-1099.0.html sit sellainen firma suomessa kuin valaisimesimesi.fi niillä on kanssa aikas hyvä valikoima akkuja 8)
valaisimesi.fi jopa
[quote=jaakkoo;21794]
Kyllä kai sulla tuon buzzin kanssa on vaan käyny armottoman huono tuuri. Omasta tuo cappi on kans tullu ajatuksissaan ruuvattua irti muutaman kerran ja äsken ihan mielenkiinnosta ruuvastin taas auki ja ihmettelin niitä liitoksia. Ei ole irtoillu, enkä ole lukenu muillakaan olleen mitään ongelmia laitteen kanssa. Lisäplussaksi vielä liaäisin, että ainakin oma laite toimii myös lr-cartoilla koko volttialueella ja niitä olen nyt käyttänytkin useamman viikon, koska omaan makuun parhaat höyryt lähtee juuri lr-kartolla säätöjen ollessa n. puolessa välissä. Tappiin käännettynä ne on sitten jo melkoisen tappavat. Uskoisin, että isäsi saa hyvän ja kestävän laitteen kompaktissa koossa ja varmasti helppokäyttöisen mahtavilla ekun kestoilla! Merry x-mas kaikille modisteille!
nyt joutuu kiittämään kaikkia porvarin hehkuttajia KIITOS.
on nyt tullu tässä jokunen hetki tällä leikittyy ja on mahtava vehje ei voi muuta sanoo.
oon varmuuden vuoks kantanu 1000mah egoa mukana mut 18650 akut näköjään kestää ihan hyvin koko päivän.
jos hakemalla hakee jotain nitistävää ni painaa yllättävän runsaasti öööö sininen ledi olis ollu kiva(pihi paska+15$) extension cap:iin pitäs saada kans kaiverrukset öööö noh ei nyt muuta tuu mieleen
Sama täällä. Ei voi muuta kun hehkuttaa laitetta. Ei ole tämän jälkeen tarvetta enää hankkia muita sähkötupakkeja. Ja valikkosysteemikin on loppujen lopuksi helppo käyttöinen vaikka ennen kun sain laitteen niin vähän arvellutti sen toiminta.