Sivu 389 / 1341 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 289339379385386387388389390391392393399439489889 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 7,761 - 7,780 / 26810

Aihe: Kuvaketju

  1. #7761

     
     
  2. #7762
    Pimp my Ea-mod, 18650 & 18500 akuille väkästelin koristeholkit messinkiputkesta :
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  3. #7763
    Höyrypää Stroh74's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    460
    Rokulin kanssa Zenesiskerho kokoontuu selkeästi.


     
     
  4. #7764
    Höyrypää shadowwalker's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    tre
    Viestit
    699
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vihtis Näytä viesti
    Vaihdoin yhden jenkin kanssa GGTS+Ody v2 comboon päikseen

    Ja MRCO:llekin on samanmoinen tulossa.
    Ei hitto et oon kade! Missä te noita vaihtokauppoja hierotte? Onko toi kuinka turvallista vaihtaa päikseen? Jos joskus haluat luopua moisesta niin laitas viestiä

     
     
  5. #7765
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Se on yhtä turvallista kuin kenen kanssa tahansa. Joskus saattaa jäädä tulliin, joskus kusetetaan. Aika vähän tuolla kuitenkaan on tilanteita missä homma räjähtäs käsille täysin. Facebookista löytyy muutama ryhmä, esim MOD TRADER ja APV.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  6. #7766
    Höyrypää shadowwalker's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    tre
    Viestit
    699
    Thänks! Homma ny on vaan sillä lailla että mä oon päättänyt elinkaareni aikana hankkia tuon hellraiserin itselleni. Ei oo tullu paljoa pyörittyä tuolla ulkomaalaisilla foorumilla ajanpuutten vuoksi. Vaikuttais siltä et pitäis hankkia alkuperäinen caravela ja vaihtaa jonkun jenkkipaskiaisen kanssa päikseen. Huoh. Kuulostaa vaikealta mut kattoo ny mitä tässä kehittää.

     
     
  7. #7767
    Höyrykonkari mrco's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    322
    Lainaus Alkuperäinen postaaja shadowwalker Näytä viesti
    Thänks! Homma ny on vaan sillä lailla että mä oon päättänyt elinkaareni aikana hankkia tuon hellraiserin itselleni. Ei oo tullu paljoa pyörittyä tuolla ulkomaalaisilla foorumilla ajanpuutten vuoksi. Vaikuttais siltä et pitäis hankkia alkuperäinen caravela ja vaihtaa jonkun jenkkipaskiaisen kanssa päikseen. Huoh. Kuulostaa vaikealta mut kattoo ny mitä tässä kehittää.
    Mä ostin Juggernautin n. 200 eurolla, myin sen melkein tuplahintaan ja sillä rahalla ostin hell raiserin. Mut maksoinko mä nyt raiserista 200e vai 400e?? =D

     
     
  8. #7768
    Höyrypää shadowwalker's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    tre
    Viestit
    699
    Mistä foorumilta ostit? Pitää alkaa kyttäilee

     
     
  9. #7769
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Tuuria noissa tarttee aika usein, jos ei oikeasti ole kovaa vaihtovaluuttaa. Sain ite kaiffarilla Hellfire Megan, joka luokitellaan törkysen hyväksi diiliksi. Kaiffarista maksoin 130€ ja HF Megasta saa pulittaa likemmäs 300€. Jos edes rahalla saa.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  10. #7770
    Höyrykonkari fanatics's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    282






    Pyysin broidia räpsäsemään pari kuvaa kun en ite sitä oikein hallitte...

     
     
  11. #7771
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Linkatkaa ny kunnolla nuo kuvat. Reissussa tapatalkilla tuskaa avata noita kuvia. Linkki siis kuvaan ei sivuun missä kuva on.

     
     
  12. #7772
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Messinkinen Arctic Ming sai uuden ulkonäön. Paskin driptippi minkä oon eläessäni ostanut. Se hirvittävä sorvista suoraan tullut työnjälki ja vituillaan oleva muoto ei oikeen vastannut kuvaa olevaa. Oisinpa napannu kuvan siitä ennen kun rupesin hiomaan. O-rengaskin piti vaihtaa kun falskasi jokaisessa atossa.









    Toistaiseksi nyt parhaiten suuhun sopiva tippi mikä on mulla ollu.

     
     
  13. #7773
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Onchu Näytä viesti
    Messinkinen Arctic Ming sai uuden ulkonäön. Paskin driptippi minkä oon eläessäni ostanut. Se hirvittävä sorvista suoraan tullut työnjälki ja vituillaan oleva muoto ei oikeen vastannut kuvaa olevaa. Oisinpa napannu kuvan siitä ennen kun rupesin hiomaan. O-rengaskin piti vaihtaa kun falskasi jokaisessa atossa.
    http://i.imgur.com/ecv0WZjl.jpg
    Toistaiseksi nyt parhaiten suuhun sopiva tippi mikä on mulla ollu.
    Tuo muoto on kyllä erikoinen.. Itse olisin palauttanut kauppiaalle.

    Omat kiillotettuna - eikä edes muoto ole sama, kuin teikäläisen kuvissa
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  14. #7774
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Mähän hioin siitä varmaan 1/3 pituutta pois ja ihan toisenlaisen muodon tein. Mutta tosiaan ei lähelläkään sun kuvissa olevaa työn jälkeä. Muotokin sillä tavalla erillainen että tipin kärki oli terävä ja älyttömän levee. Viimeistely taas paskan ruskea ja patinoitunut messinki ja täynnä mustia tahroja, ihan kuin ois kiillotuskoneesta tipahtanu kesken pois. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin näinkin. Nyt on niin hyvän tuntuinen. Ainakin raakamateriaali oli hyvää ja helppoa muokata, hehe

     
     
  15. #7775
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760
    Toi sun viimeinen kuva on tarkennettu väärään kohteeseen.
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
  16. #7776
    Höyrykonkari Sirppi's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Orimattila
    Viestit
    247
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Onchu Näytä viesti
    Mähän hioin siitä varmaan 1/3 pituutta pois ja ihan toisenlaisen muodon tein. Mutta tosiaan ei lähelläkään sun kuvissa olevaa työn jälkeä. Muotokin sillä tavalla erillainen että tipin kärki oli terävä ja älyttömän levee. Viimeistely taas paskan ruskea ja patinoitunut messinki ja täynnä mustia tahroja, ihan kuin ois kiillotuskoneesta tipahtanu kesken pois. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin näinkin. Nyt on niin hyvän tuntuinen. Ainakin raakamateriaali oli hyvää ja helppoa muokata, hehe
    Yakon tipit onki mun kiillottamia

     
     
  17. #7777
    Höyrykonkari kotikemisti's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    ylöjärvi
    Viestit
    141
    No laitetaan jotain täältäkin 2013-03-16-932.jpg

    ei hän koskaan kuole ja Guevara elää edelleen esimerkkinä ja innoituksena kaikille niille, jotka taistelevat oikeudenmukaisemman maailman puolesta!!!

     
     
  18. #7778
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sirppi Näytä viesti
    Yakon tipit onki mun kiillottamia
    Niin siis kun vertaa niihin tehtaalta tulleisiin. Jos oisin tiennyt mitenkä paskasti ne on valmistettu en ois pulittanu edes kahta euroa, saati sitten 7,50 niinkuin Nikotiinittomalta ostettaessa.

     
     
  19. #7779
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Tuo muoto on kyllä erikoinen.. Itse olisin palauttanut kauppiaalle.
    https://dl.dropbox.com/u/11701671/E-...20VII/ming.jpg
    Omat kiillotettuna - eikä edes muoto ole sama, kuin teikäläisen kuvissa
    ja tässä kuvassa mun... ei kun enhän mä saanut koskaan omiani ja tekijältä oli tilattu.
    Hyvin olet kiillottanu!
    Mites noi kupari ja messinki, eikös ne ala jossain välis maistuun? :P

     
     
  20. #7780
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    ja tässä kuvassa mun... ei kun enhän mä saanut koskaan omiani ja tekijältä oli tilattu.
    Hyvin olet kiillottanu!
    Mites noi kupari ja messinki, eikös ne ala jossain välis maistuun? :P
    Juu tekijä teki kyl temput.
    En noit -erikoisia- ole paljoa käyttäny.. Ajoittain vaan - ni ei oo päässy maku hyppimään.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •