Tässä sitä ollaan reilu puolisen vuotta höyrytelty ja pakko myöntää että olen todellakin höyrähtänyt. Tämä on harrastuksen sijaan pikkuhiljaa muuttunut minun kohdallani elämäntavaksi!
Noh, aika kuluu ja elämäntavat muuttuvat. Armeijaan lähtö on yksi näistä tekijöistä ja ajattelin pitää blogia siitä miten armeijassa olo vaikuttaa minuun ja lähinnä höyryttelytapoihini. Faktahan on se että tupakkia siellä poltellaan askitolkulla ja nuuskakiekko paistaa jokatoisen alokkaan taskusta.
Eniten minua tällä hetkellä pelottaa se että uskaltaako siellä kanniskella kalliimpia modeja mukanaan ja kun en tällä hetkellä omista mitään halvempaa toimivaa settiä. Ego/bogetankkeja on mutta kun nuo eivät enää tyydytä. Arsenaalista löytyy GGTS Terminatorin kera sekä diablo hybrid. Laatikosta löytyy vielä ZAG (jossa tosiaan on tankki halki).
Suunnitteilla olisi ettö ZAGin pistäisi kiertoon, jahka uudet tankit saan tilattua, niin että saisi jonkun pomminvarman putkimodin vielä toisen terminatorin seuraksi, jota voisi sitten kantaa metsässä mukana.
7.1 koittaa palvelukseen astuminen ja siitä etiäppäin päivittelen ajatuksia ja tapahtumia höyryttelyyn liittyen !
Edit: päivämäärä muutettu