Hyvää iltapäivää arvon höyryttelijät!
Olen melko tuore höyrypää ja mieltäni painaa muutama kysymys joihin tahtoisin jonkinsortin vastauksia tietynlaisen mielenrauhan ylläpitämiseen.
5 vuotta polttelin analogista ja nyt olen 2 viikkoa ollut ilman kyseistä myrkkyä
Käytössäni on nyt eGo-CE4+
http://www.puff.fi/egoce4-aloituspak...sta-p-870.html
Ja sitten niihin kysymyksiin...
Olen nyt pari kertaa joutunut 2 viikon aikana kyseisen laitteen täyttämään, ja siitä täyttämisestä minulla onkin kysyttävää.
Kuinka varovainen näiden nesteiden kanssa nyt tulisi olla? Passaakos esim. kaatua sormille tms? ( käytössä on siis 18mg nesteet )
Täytön jälkeen ekat imut aina "pelottavia"? Pitääkös täytön jälkeen tehdä jotain toimia? Tuntuu aina kuin vetäisi keuhkot täyteen nestettäVaikken kyllä siihen keskiosaan koskaan sitä laitakkaan.
Niin ja sitten.... Nyt parin viikon polttelun jälkeen alkoi nesteet maistumaan ihan palaneille? Kurkkasin clearomisaattorin sisälle ja neste oli ihan "mustaa?" siis huomattavasti tummempaa kuin kyseinen alkuperäinen neste.. Onkos tämä clearo sitten jo hajalla? Puhdistan aina kyseisen laitteen kunnolla juoksevassa vedessä.
Niin ja tuolta forumeilta lukiessani huomasin että tämä kyseinen palanut maku voisi johtua "tyhjäpoltosta?, mutta olen kyllä täyttänyt tankin jo aina reilusti ennenkuin vanha olisi edes loppunut.
Kiitoksia jo etukäteen. :-\