Elikkä harrastajia on lämmittelemässä epävirallisilla etkoilla 1.12. Painobaarissa, Sanomatalolla ennen VFF:ää. Porukkaa valuu paikalle 18:00 aikoihin taikka jopa aiemminkin. Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita mestoille!
Mukana! o/
Kyllä mäkin saavun jossain vaiheessa paikalle.
Paikalla! o/
Mukana ollaan! Mun puolesta voidaan alotella aikasemminkin.
Mukana jos kykenee raahautumaa perjantai jälkee :P
Jos rahoitus järjestyy, niin ilman muuta kaksi päiväiset
paljos siellä maksaa iso bisse taino taidan kyllä juoda jotain muuta mut silti :P
Täytyy laittaa LAX myyntiin Ei vaan täytyy toivoa, että saa muuten järjestettyä, paikallis-junallahan mä pääsen viereen ja toivottavasti takaisinkin
Mukana ollaan
Mukana ollaan.
Mukana myös. Hotelli varattu, ettei tartte asematunnelissa nukkua.
Ööööö missä mä oon...
Nukkumapaikka broidille varmistui.
I`m in!
Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...Brake Yourself!Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano
Mihinkä asti porukka meinaa paikalla viettää jos jo 18 alkaa ? Kun pitäisi ajella lauantaina vielä takaisin lahteen illasta ja keikka käydä veivaamassa, että kerkeekö yömyöhään vielä mukaan, jos uskaltaa tulla ?
S52 Pendolinosta voit bongata höyryttelijän lauantaina: Vaunu 2, Paikka 1 (lue ravintolavaunu).
Saapuminen Helsinkiin 17:30, nopea siirtyminen yrjönkadun ompun kautta suoraan painobaarin, wuhuu!
Tiksissä Lauantaina.. Kattoo ny jos eksyn pyörähtämään teitin Etkoilla.
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~