Sivu 145 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4595135141142143144145146147148149155195245 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,881 - 2,900 / 5698

Aihe: MISTer -hybridi

  1. #2881
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Ei oo missään misterissä sarjanumeroa.
    Kiitoksia tiedosta, siis kaikin puolin toimiva taitaa tämä minun misteri olevan, mutta hieman hätiköidysti tehty silica setup ei taida toimia kunnolla! Kauhean palanut höyryt tulee vaikka ruuvaillut auki nestesyöttöä ja rupesi sitten tuosta ilmareiästä puskemaan nesteet pihalle . Pitää tutustua tähän paremmin kun on aikaa.

     
     
  2. #2882
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    69
    Laita silica kaksinkerroin coilin kohdalta, älä vie silican häntiä urien pohjalle asti ja ota iisisti sen nestesyötön kanssa, niin alkaa homma lutviutumaan.

     
     
  3. #2883
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Olisikos mahdollista toivoa Veijon pajalta jonkinlainen Suomi-versio Trick driptipistä?
    http://youtu.be/GsgJMZGC-kQ
    KGO & Twist

     
     
  4. #2884
    Höyrykonkari Jason666's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    KouvolaPunx
    Viestit
    398
    Mullaki pukkas palanutta silicalla. En kai osaa
    Mesh toimii jo paremmin.


    MKHC
    KooMa
    Loud, Proud... and Punk as Fuck!

     
     
  5. #2885
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Palasin takaisin silican pariin kun meshi wickas liikaa ja vuoti sitten ilmareiästä ulos. Nyt 3mm silica keskeltä tuplana ja ei vuoda

    Omaan kurkkuun alkaa tällä vehkeellä tää 10mg olemaan jo maksimi kun nipistää aika kuvaa jo tää kymppi Pitää kestää siis 6 ja 4mg nesteissä niin kurkkutuntumaa sopivasti omaan makuun

     
     
  6. #2886
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Ei oo missään misterissä sarjanumeroa.
    Ei kaikissa ainakaan



    Ennen kun folio alkaa kiristämään niin ihan hatusta heitin tuon
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  7. #2887
    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Ei kaikissa ainakaan



    Ennen kun folio alkaa kiristämään niin ihan hatusta heitin tuon
    Vähän mäkin hatusta heitin kun en absoluuttisen varmaa tietoa osaa sanoa Noissa kolmessa mitä mulla on ei ainakaan oo

    Edit. Ellei oo jossain jemmassa. Tai sit oon tohinoissani kiillottanu helvettiin ne D

     
     
  8. #2888
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smartass Näytä viesti
    Laita silica kaksinkerroin coilin kohdalta, älä vie silican häntiä urien pohjalle asti ja ota iisisti sen nestesyötön kanssa, niin alkaa homma lutviutumaan.


    Kiitoksia vinkistä minulla taisi olla coilin kohdalta tuplana silti tuppas palanut tuossa rakentelin uuden setupin 3mm silicalla setupin tuli uusia ongelmia täyttö ja nestesyötön aukaisussa! elikkä pistin nesteet sisään ruuvasin korkin kiinni nilkuttamalla sieltä rupesi pukkaa hieman nesteet ulos. Ja rupesi ilma reiästä hieman tulemaan vaikka oli nestesyöttö kiinni miten se voi olla mahdollista? Noh ei siinä sitten mitään, rupesin ruuvaamaan neste syöttöä niin en millään saanut sitä auki, yläcappia auki niin rupesi aukeamaan vasta nestesyöttö?

    Jospa se siitä lähtisi toimimaan kunnolla! olen vähän tällainen poropeukalo Niin vielä kysäisen siitä kun siinä nestesyöttö/imuputkessa on ne 2viivaa että pitääkö sinne asti ruuvailla että toimii kunnolla? vai miksi ne 2viivaa siinä on?

     
     
  9. #2889
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Ensimmäinen viiva kertoo että nestesyöttö on auki, toinen puolestaan kertoo että on jo täydet auki. Eli pikkuhiljaa availet isommalle, helposti menee liikaa.

    Ja se painehan ne nesteet sieltä ulos pukkaa.
    Itse olen täyttänyt Veljonin tavalla eli sormi ilmareijälle ja sitten nitkuttelemalla korkki kiinni. Sitten imuttelee vähän aika kunnes maistuu hieman kuivalta. Sen jälkeen nestesyöttöä vähän auki ja taas testi-imut.

     
     
  10. #2890
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Mulla ollut vähä kivikkoinen alku. Silicaa en ole koittanut ollenkaan enkä tiedä kokeilenko edes.
    Aiemmin luulin että palanutta pukkaa mutta se taiskin olla tehdasrasvoja tai hotspottia.

    Nyt on kuitenkin vaijeri+mesh setuppi tossa ja laitoin m3 prikat noihin tolppiin jotta saa mahd, pienen matkan kanthalia kulkemaan ilmassa, se näyttää toimivan. Vähän joutui viilaa prikkojen toista puolta että toi imuputki menee kiinni.

    Niksan määrää on pakko pudottaa 10 alle näköjään.
    Vielä en ole ihan täysin vakuuttunut tästä että onko tää oikeasti sen parin sadan euron arvonen vehjes. Pikkuhiljaa testailen tässä viikonloppuna ja sit päätän mitä teen. Ei kuitenkaan tullut niin isoa "vau" fiilistä kuin eräs toinen hybridi minkä hankin taannoin.

     
     
  11. #2891
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Olisikos mahdollista toivoa Veijon pajalta jonkinlainen Suomi-versio Trick driptipistä?
    REVIEW OF THE TRICK TIP DRIP TIP FOR ELECTRONIC CIGARETTES - YouTube
    Pistetään korvan taakse

     
     
  12. #2892
    Suomivapours
    Vieras
    Voi prkle kun oon tyhmä, olen paljon tätä ketjua lukenut mutta kun tässä humussa on vain nopeasti saatava toimii ja kunnolla niin ei muista noita niksejä Joo en itsekään vielä ole vakuuttunut tästä laiteesta, kun itselläni on tuo toinen hybridi ja se on toiminut hyvin. Uskoisin kun tässä aikaa ja vaivaa näen, tämän kohdalla niin loistopeliksi muuttuu

     
     
  13. #2893

     
     
  14. #2894
    Höyrykonkari Jason666's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    KouvolaPunx
    Viestit
    398
    Joo kyllä tää on erittäin helppo laitos saada toimimaan. Ja oletan että kun setuppi toimii niin ei tarvi edes ihan piakkoin mitään muuta tehä ku tankata ajoittain.


    MKHC
    KooMa
    Loud, Proud... and Punk as Fuck!

     
     
  15. #2895
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jusc90 Näytä viesti
    nyt vähän jännittää kun on vaan yks 18500 efestin akku ja siitä on miinus napa painunu sisään että toimiiko misteristä
    Aina voit jatkaa akkua magneetilla, prikalla, yms sopivan paksulla "shimmillä".

     
     
  16. #2896
    toimii se . mutta onko kellään linkata videoo miten tehään misteriin mesh setuppi, oon nyt taistellu yks ja puolituntia ton kanssa

     
     
  17. #2897
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    83
    Sibillä on video tubessa, missä jalippo tekee misteriin meshi setupi. En nyt jaksa puhelimella kaivaa linkkiä, mutta pitäis olla helppo löytää.


    Dna20 - 2xNemesis - EA
    H-Atty - Russian 91%
    pirkkaa

     
     
  18. #2898
    löysin ja sain setupin toimimaan kiitos jalipon opettavaisen videon ja kyllä pöhisee

     
     
  19. #2899
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähköpössymies Näytä viesti
    Aina voit jatkaa akkua magneetilla, prikalla, yms sopivan paksulla "shimmillä".
    Itse työnsin AW:n plusnavan sisällä olevista rakosista kanthalin läpi ja kiedoin pieneksi nyöriksi navan päälle. Toimii niinkin

     
     
  20. #2900
    Ei helvetti, kyllä tämä on taas tällaista noviisin kivistä raahustamista. Setuppi toimii hienosti ja höyryt on mahtavat mesh-wickillä. Nappikin alkaa vertyä, kun sitä runk...suttelee tarpeeksi. Mutta täyttö on yhtä hevon vittua, vaikka kuinka seuraisi ohjeita. Aina kusee alkuun aivan helvetisti ilmareiästä. En taida vaan osata.

    Lisäksi outo ongelma on imuputken/nestesyöttökammion tiukkuus. Se vinkuu loppumilleillä rullatessa aivan helvetisti. Kun on rullannut sen kiinni, täyttänyt tankin ja sulkenut yläcäpin, ei nestesyöttöä pysty rullaamaan auki, se on niin tiukassa - olisiko joku painejuttu? Vain löysäämällä yläkäppiä ja vääntämällä imuputken voimalla auki saa nestesyötön toimimaan. Mutta sitten ollaan taas ilmareiän kusemisleveleillä. Yksi epäilys on myös, että tuo nestesyöttökammio hirttää kiinni eikä mene ihan pohjaan asti kiinni, mikä saattaisi aiheuttaa myös nuo kusemisongelmat. Mielestäni siellä ei ole wickiä välissä. Vittu mä oon luuseri, kaiklla muilla on vaan kivaa tän kanssa mööh määh.

    mutta kun tuosta täytöstä selviää ja saa putket puhalleltua tyhjiksi, on tämä ihan kunkku laite, mikä kannustaa jatkamaan.

     
     
Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •