Tulokset 1 - 12 / 12

Aihe: Nikotiinipitoisuuden vähentäminen asteittain

  1. #1

    Nikotiinipitoisuuden vähentäminen asteittain



    Miten olette vähentäneet niksapitoisuutta ja miten se on järkevintä tehdä?

    Tilannut suoraan pienenpi pitoisia niksanesteitä esim. jos on ollut käytössä 18 mg -) niin seuraavaksi esim. 12mg

    Vai sitten laimentanut tota 18 mg jollain nolla nesteellä esim. vg-pohjanesteellä?
    Ja millähän suhteella se olis viisainta?

    Jos joku on oikein tosissaan lähtenyt ajamaan nikotiinipitoisuuksia alas, niin kuinka kauan aikaa aina milläkin nesteellä ja sitten taas nikotiinimäärän pienentäminen :

    Sellasia kyssäreitä het aamutuimaan

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    253

    Vs: Nikotiinipitoisuuden vähentäminen asteittain

    Itse aloitin 24mg nesteillä ja totesin heti alkuun että on turhankin vahvaa. Jatkoin noita nesteitä ensin nikotiinittomilla tuonne 16mg tuntumaan ja pikkuhiljaa laskenut määrää siitäkin (eli uudet tilatut nesteet max 16mg ja vanhoihin jotain 0mg jatkoksi). Nyt kun olen ruvennut pääosin sekoittelemaan itse liemeni, teen valmiiksi 12mg pohjaa jossa 30% PG ja 70% VG. Tuohon kun lisää makuaineet niin lopputulos on 10mg tuntumassa vähän tiivisteistä riippuen. PG/VG suhteeksi tulee makuaineineen about 50/50.

    Nyt kun löysin itselle maistuvan clearon (eGo-SCT), pidän yhdessä clearossa koko ajan nikotiinitonta josta sitten kotona ketjuvapettelen ja väliin sitten nikotiinillista tarpeen mukaan. Baariin lähtiessä otan suosiolla mukaan noita 16-24mg nesteitä koska useimmissa tapauksissa joudun menemään sinne tupakkakoppiin vapettamaan kumminkin.

    Vapetteluun mennyt 1429,16€

     
     
  3. #3
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856

    Vs: Nikotiinipitoisuuden vähentäminen asteittain

    Itse olen toiminut siten että kun suosikkilitkuni 12mg/ml (1,2%) on alkanut maistua liian vahvalta, niin tilasin samaa litkua 6mg/ml (0,6%) ja blandasin 50/50 suhteella siitä 9mg/ml (0,9%) vahvuista. Seuraava pykälä on sitten siirtyä tuohon 6mg/ml litkuun. Tällä tavalla maku ei ainakaan heikkene. Eli kokeile vaikka 18mg/ml + 12mg/ml 50/50 suhteella niin saat 15mg/ml vahvuista.

    Tuo 3mg/ml alentaminen on "huomaamattomampaa" kuin 6mg/ml vähennys

    :wq

     
     
  4. #4
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383

    Vs: Nikotiinipitoisuuden vähentäminen asteittain

    itellä menee jokseenkin näin:

    24 - 18 - 15 - 10 - 7-9
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  5. #5

    Vs: Nikotiinipitoisuuden vähentäminen asteittain

    Jatkamalla toi kannattaa tehdä aina tiettyyn pisteeseen asti, kunnes huomaa maun kärsivän liikaa. Sen jälkeen tilata taas laimeampaa nestettä.
    DIY nesteillä toi niksapitoisuuden alentaminen on tosi helppoa ja kätevää. Tosin sen nostaminenkin käy sitten yhtä helposti.
    Itse aloitin 24mg nesteillä ja kuukauden höyryttelin, sen jälkeen alkoi nikotiini tuntumaan suussa ja nenässä pistelevänä ja rupesin käyttämään 8-16mg pitoisuuksia. En ole tietääkseni missään välissä mitään nikotiinin vieroitusoireisiin liittyvää kokenut tämän "pudottamisen" aikana.

     
     
  6. #6

    Vs: Nikotiinipitoisuuden vähentäminen asteittain

    Kiitos hyvistä vinkeistä Tän ekan kuukauden ajattelin ottaa varman päälle nyt 18 mg, mutta jos tuo närästys alkaa pahemmin vaivaa, niin sitten pakko jo alkaa heti pudotella.

    Mun aikaisemmat lakot esim. niksalaastarilla varmaan kaatui siihen, kun ei se pysynyt oikein paikoillaan ja sit ajatteli, että kyllähän mä jo pärjään viikon tai kahden jälkeen
    Juu, ja en pärjännyt :P

    Mulla on tota vg-nestettä 0 mg iso pullo ja sillä noita 24 mg litkuja laimentanut jo. Tulee hedari jos niitä pössyttelee.
    Toi oiskin kiva, jos sillai pikkuhiljaa huomaamatta onnistus pitoisuuden alentaminen

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    253

    Vs: Nikotiinipitoisuuden vähentäminen asteittain

    Yksi hyväksi havaittu tapa laskea omaa nikotiinitoleranssia on pitää käden ulottuvilla koko ajan toinen höyrytin jonka tankissa nikotiinitonta. Sitä voi sitten ketjuvapettaa ja ottaa toisesta nikotiinihatseja vaan tarpeen mukaan.

    Vapetteluun mennyt 1429,16€

     
     
  8. #8

    Vs: Nikotiinipitoisuuden vähentäminen asteittain

    Lainaus Alkuperäinen postaaja gravehill Näytä viesti
    Yksi hyväksi havaittu tapa laskea omaa nikotiinitoleranssia on pitää käden ulottuvilla koko ajan toinen höyrytin jonka tankissa nikotiinitonta. Sitä voi sitten ketjuvapettaa ja ottaa toisesta nikotiinihatseja vaan tarpeen mukaan.
    Tää on muuten kanssa hyvä vinkki, kiits!
    Nyt alkuun en kyllä uskalla kikkailla, vaikka toisaalta olen varma, että ei enää analogisia. MUTTA kun nuo isännän tupakat on tuossa aika helpolla käden ulottuvilla niin otetaan varman päälle nyt

    Aikaisemmin just kaatuilut on tyyliä jätä jämä tai jos mä parit hatsit otan Ja vattu vaikka se on ollut kuinka pahaa, niin pakkohan sitä on ollut polttaa, niin kauan ettei se ole enää pahaa

    Tai sit ajatuksella jos polttas vaan viikonloppuisin,,, Just ja lehmät lentää

     
     
  9. #9
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    227

    Vs: Nikotiinipitoisuuden vähentäminen asteittain

    Aloitus ooli 24, sitten aika nopeasti 18 ja 12, nyt ketjuvapotukseen ei uppoa kun matalemmat. Tota nikotiinitonta itsekin miettinyt ketjuiluun.

     
     
  10. #10
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: Nikotiinipitoisuuden vähentäminen asteittain

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tinttaleena Näytä viesti

    Miten olette vähentäneet niksapitoisuutta ja miten se on järkevintä tehdä?
    Järkevästä tiedä, mutta tilaan ulkomaalta 20 mg MapleWoodia ja sitten eSauhuilta samaa tavaraa 0 mg. Sekoittelen sittten siitä sopivaa. Tällä hetkellä 10 ml 20 mg ja 30 ml 0 mg. Mitäs siitä tulee vahvuudeksi... Ei paljoa kuitenkaan, 5 mg vai.

    Ja jos on liian vahvaa/mietoa niin helppo muuttaa vaikka tankkiin suoraan. Näin maku ei muutu.

    18 mg nesteillä aloitin 11 kk sitten ja tavoitteena on 0.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  11. #11
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: Nikotiinipitoisuuden vähentäminen asteittain

    Yllättävän helppoa tiputella niksoja. Itse pudottelin alun 24mg jo 6mg, mutta kuukauden reissunesteiksi otin mukaan myös 12mg lientä. No paikanpäällä löytyi kauppa, joka myi pink spotin uusimpia innovaatioita vain 18 ja 24 niksoilla. Pakkohan sitä hekkua oli ottaa. Onneksi löytyi sitten ihan psv oma kivijalkamyymälä ja sain 90ml 6mg nestettä matkaan. Nooh, kotimatka alkaa ensiviikolla ja siellä odottaa iso nippu muita 6mg nesteitä, niin pääsee takaisin normirytmiin. Ja kohtapa noi 60ml 18mg liemiä on höyrynnyt pois. Jos haluaa esim laskea 12mg alaspäin, kannattaa ostaa samaa lientä 12 ja 6mg ja sekoittaa keskenään. Sen sanon, että on helpompaa kuin uskottekaan. Iltaisin välillä tupruttelen hiemän vahvempaa, jos tuntuu siltä.

     
     
  12. #12
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Nikotiinipitoisuuden vähentäminen asteittain

    Lainaus Alkuperäinen postaaja NicoTimo Näytä viesti
    Järkevästä tiedä, mutta tilaan ulkomaalta 20 mg MapleWoodia ja sitten eSauhuilta samaa tavaraa 0 mg. Sekoittelen sittten siitä sopivaa. Tällä hetkellä 10 ml 20 mg ja 30 ml 0 mg. Mitäs siitä tulee vahvuudeksi... Ei paljoa kuitenkaan, 5 mg vai.
    5 mg tuosta tulee, joten aivan oikein laskit.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •