Alotellaas nyt tähänkin kirjoittelua että pysyy itekkin perässä ehdin poltella tupakkia vaihtelevia määriä 18 vuotta. kun vaimo alkoi muutama vuosi sitten odottaa esikoista aloitti hän myös samalla tupakkalakon ja minä tietysti siinä sivussa. Aika hyvin pitikin en poltellut oikeastaan ku juovuksissa. Mutta kun muksu oli pihalla ja imetys loppu niin puolisko aloitti uudestaan röökin polton niin eihän siinä kauan kestäny kun itelläkin oli taas lucky strike huulessa. vajaa pari vuotta meni taas savutessa selvinpäin aika vähän mutta kännissä aivan järkyttäviä määriä viime vuoden puolella pistettiin sitten uutta muksua tilaukseen ja rouva taas tupakkilakkoon.
Päätin heti alkuunsa että nyt kyllä koitan jotain toisin. 17.12. 2011 vedin pikkujouluissa viimeset röökit ja heti seuraavana maanantaina pistin tilaukseen 510 Get started kitin. Ja heti kärkeen nikotiinittomat nesteet koska selvistäpäin ei paljoa tullut polteltua. Pärjäsin tolla yllättävänkin hyvin kunnes tajusin ensimmäisen juopottelureissun lähestyessä että ei kyllä tolla akulla potkita koko iltaa ja pistin tilaukseen 1100mAh Ego akun ja pari boge kartoa. Jumankauta olihan se nyt ihan eri maailmasta.. Selvisin sen eka juopottelureissun ilman analogista ja sillon olin jo ihan varma että taitaa röökin poltto olla taakse jäänyttä.
reilu puoli vuotta pärjäilin tuon egon ja pikkusen 510 akun kanssa. Kesää kohti mennessä hoksasin että se egon perkele ei mahdu taskuun kun ei aina ookkaan enää rotsia päällä. Toinen ongelma mikä noissa on niin ajatus siitä että jos virta loppuu niin sit on lirissä. Ei muuta kun haeskelemaan pienempää taskuun sopivaa modia. Melkein heti vastaan tuli gripper halvan hinnan takia ei muuta kun tilaukseen. Ylläribonuksena kylkiäisinä tuli AW IMR akku jota en tilannut. Ei muuta kun laturiin ja hetken päästä boge suhisemaan. Taas se sama ällistys kun edellisessä laite vaihdoksessa. Ja vielä kun vaihtoi Boget pitkiin Kangereihin on höyryn määrä VG-nesteillä vähintäänkin riittävä Tällä on nyt pärjänny hetken taas.
mutta kun puoliskolla alkoi taas kotona sauhuttelu niin huomannu että itelläkin on höyryttely määrät lisääntynyt. Tästä päätellen väittäisin että jos en olis vapottelua alottanu niin nyt sauhuais taas rööki.
Nyt aletaan kuitenkin olla siinä pisteessä missä olen monen muunkin laitteiston kanssa, pitäs saada parempaa, tehokkaampaa, kivempaa jne. Kyllä te tiijätte. Olen tässä nyt onnistunut kuitenkin jarrutteleen vähän ja tehnyt vain gripperistä parempaa laittamalla hot springin ja hankkimalla drippailuaton. Drippailu aton hankkiminen tuli mieleen siitä että on menossa sen "oman" nesteen etsintä. Libertyn original Red on toiminut ja tulee toimimaan all Day vapena mutta ois se kiva olla välillä jotain muutakin. Ja taitaa se olla vv laitteen hankintakin edessä, ajatellut että jos sen tyydytyksen sais täytettyä Lavatubella kun ei tarvitsisi hankkia kun runkokun kaikkea muuta jo löytyy.
Mutta tämä siis aloitukseksi kovasti tekisi mieli vaikka mitä mutta saas kattoa nyt mitä tästä kehkeytyy