Sivu 47 / 66 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3743444546474849505157 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 921 - 940 / 1303

Aihe: SvoeMesto Kayfun V3 ES

  1. #921
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: Re: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Mielestäni letitetty wickkaa vähän heikommin kuin esimerkiksi 3 mm GG silica jota itse käytän.

    Katso myös että silica ottaa kanthaliin kiinni niiden mutkien kohdalta, josta käännät ne kuppiin. Helppo tapa testata kun kuivapolttaa märkää setuppia, niin pitäis mennä silica aika kuivaksi ennen ku alkaa coili hehkua mistään.
    Tämä kikka itseasiassa opittu jo Spheroidista aikanaan, mutta kiitos vinkistä. Mun tarttee nyt oikeasti vähän syynätä tuota setuppia kun näyttäs keskikohdalta puskevan langan hehkuvaksi, ilman mitään kovin järkevää syytä (siis ilman tankkia testaillessa) ??? Uutta putkeen, eiköhän se sillä taitu sit.

    e. siinähän se näyttäs se ongelma olevan, eli ei tuu keskelle coilia kunnolla juissia syystä X. Ei ole edes liian kireällä.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  2. #922
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Kiitoksia tarjousten tekijöille, mutta pidätelkääs vielä hevosia ettei privaboksi täyty
    Eipä jää laitteet hyllyyn keräämään pölyä...kohta aletaan varmaan uhkailemaan, kiristämään ja lahjomaan...syväjohtamista e-savuke tasolla
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  3. #923
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Se hyvä puoli näissä kovemman hintaluokan laitteissa on, että varmasti saa omansa takaisin ellei enempi.

    Eipä kyllä tule lasta eikä paskaa 3mm silicalla, jotain tässä nyt menee myttyyn pahemman kerran. Tarttee varmaan kokeilla löytää tuota GG-silicaa josko sillä tokenis, mutta luulis nyt muullakin toimivan.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  4. #924
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Mitä eikös nämä käykkään normi silicalla... Eli pitääkös mun hankkia tuohon tulevaan miniinikin jotain erikois silicaa?


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  5. #925
    Höyrykonkari HK's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    108

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pdz4 Näytä viesti
    Mitä eikös nämä käykkään normi silicalla... Eli pitääkös mun hankkia tuohon tulevaan miniinikin jotain erikois silicaa?
    Kyllä ne pelittää ihan normisilicalla. Jos uutena ton hommasit nii siinä tulee sitä 1mm svoemeston silicaa mukana jolla toimii ihan hyvin.

     
     
  6. #926
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Re: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    e. siinähän se näyttäs se ongelma olevan, eli ei tuu keskelle coilia kunnolla juissia syystä X. Ei ole edes liian kireällä.
    Saatko otettua tarkan kuvan setupista, niin vois yrittää vähän vilasta?

    Niin ja ei se silti pitäis olla vaan silicasta kiinni. Toki voin lähettää sulle pätkän tota 3 mm GG silicaa, jos haluat sillä kokeilla.

     
     
  7. #927
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    211

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Tuo on tuota letitettyä, joka ilmeisesti on tuota kaiffarin mukana tullutta alkuperäistä (2-2.5mm?) silicaa. Tuplakieppi,
    Itse olen käyttänyt (GG:n) 3mm silicaa tuplana, toistakymmentä setuppia, yksi hiukan huono...molemmat silicat tungen ruuvarilla kuppien pohjalle melko tiiviisti (märkänä).. ???
    Mini provarilla 2-2,2 ohmisia setuppeja ja noin 4,5V. Nesteenä VG.
    Voisikohan silican paksuus selittää asian?

     
     
  8. #928
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383

    Vs: Re: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Saatko otettua tarkan kuvan setupista, niin vois yrittää vähän vilasta?

    Niin ja ei se silti pitäis olla vaan silicasta kiinni. Toki voin lähettää sulle pätkän tota 3 mm GG silicaa, jos haluat sillä kokeilla.
    elikkäs mitä tää GG-silica ny sit on? mistä sitä saa, älä vaan sano et kreikasta...
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  9. #929
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Re: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja khaimera Näytä viesti
    elikkäs mitä tää GG-silica ny sit on? mistä sitä saa, älä vaan sano et kreikasta...
    Samaa silicaa se kai on kun muutkin, mutta toimii erittäin hyvin (mun mielestä) ja laboratoriossa testattu turvalliseksi.
    Saa kaikilta GG jälleenmyyjiltä ja jollet haluat Kreikasta ostaa, niin tilaa vaikka tuolta Jenkkien kaupasta sopivan pienen satsin ettei jää tulliin.

     
     
  10. #930
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Ei kyllä tämä on ihan miehestä kiinni eikä silicasta, samaa laulua mie hoilasin kun en saanut #400 meshiä wickaa, ja oli mukamas vain verkon vika. :-[
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  11. #931
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES





    Noin, kaiffarigurut vinkatkaas mikä tuossa on pielessä. Ei sitten vaan tule yhtään coilille nestettä :-\
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  12. #932
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Hetkinen, tulikin pieni ahaa-elämys, auttasko jos silicat olis enempi poikittain eikä myöten ruuveja?
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  13. #933

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Hetkinen, tulikin pieni ahaa-elämys, auttasko jos silicat olis enempi poikittain eikä myöten ruuveja?
    Vaikka en omista kaiffaria vielä, mutta onhan se mahdollista että myöskin vastuslanka on liian tiukasti kääritty ?

     
     
  14. #934

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Noin, kaiffarigurut vinkatkaas mikä tuossa on pielessä. Ei sitten vaan tule yhtään coilille nestettä :-\
    Kaiffaria en omista, mutta näyttää coili omaan silmään liian tiukalta? ???
    Silican päistä päätellen neste kuitenkin virtaa coilille ongelmitta.


     
     
  15. #935
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Tuo näyttää tiukalta, mutta itseasiassa se on niin löysä että silican saa vetämällä tuosta läpi. Tämä versio meni rahtusen tiukemmalle kuin normaalit, mutta ei tunnu olevan minkään valtakunnan merkitystä punomistyylillä tähän
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  16. #936

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Höh, nyt rupee jo pelottamaan kun mini kaiffari tulossa mahdollisesti jo tällä viikolla että ei kai oo samanlaista tappelemista kanssa :/

     
     
  17. #937
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Mulla oli prikuulleen sama ongelma mini-kaiffarin kanssa, en vaan saanut sitä järkevästi wickaamaan. Jotain mä teen fundamentaalisesti väärin tässä, kun en koskaan oo edes Penelopen kanssa pahemmin tapellut, ja se on mun mielestä paljon vaikeampi ato. Silicoista on ihan runsas kokemus mutta ei, veli venäläiset ei vaan mulla toimi
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  18. #938

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Mulla oli prikuulleen sama ongelma mini-kaiffarin kanssa, en vaan saanut sitä järkevästi wickaamaan. Jotain mä teen fundamentaalisesti väärin tässä, kun en koskaan oo edes Penelopen kanssa pahemmin tapellut, ja se on mun mielestä paljon vaikeampi ato. Silicoista on ihan runsas kokemus mutta ei, veli venäläiset ei vaan mulla toimi
    Jospa yhteistyö toimisi loppujenlopuksi, kun itsekin velivenäläinen satun olemaan O0

     
     
  19. #939
    Höyrykonkari HK's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    108

    SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta
    Hetkinen, tulikin pieni ahaa-elämys, auttasko jos silicat olis enempi poikittain eikä myöten ruuveja?
    Ite ainakin tossa minissä tehny noitten urien mukaan eli poikittain ruuveihin nähden aina... En kyllä tie onko sillä mitään merkitystä

     
     
  20. #940
    Höyrypää MPKO's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Etelä-Suomi
    Viestit
    648

    Re: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Entisenä kayfyn omistajana sanoisin et wickin langat näyttää liian lyhyiltä millä tarkoitan et hieman liian pitkä on aina parempi kuin liian lyhyt Laita hieman pidemmät ja liuta ne kevyesti sinne pohjalle.
    Toisekseen, coili näyttää täältä katsottuna aika timmiltä.
    [url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •