Sivu 46 / 66 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3642434445464748495056 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 901 - 920 / 1303

Aihe: SvoeMesto Kayfun V3 ES

  1. #901
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Puukonkärjellä sitä veli-venäläistäkin aikoinaan kurmootettiin
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  2. #902

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Näemmä tarvitsee ruuvarikaupoille lähteä, kun ei mikään omista miniruuvareista yksinkertaisesti sovi tuohon täyttöruuviin... Perhana kun pitää tällaisia precision-ruuveja näihin tunkea, että tarttis melkeen oman työkalun näitten mukana jotta käyttö onnistuu.
    Kyl mulla ainakin tuli oma ruuvari niin kayfun v3:n kuin kayfun minin mukana

     
     
  3. #903
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Eipä tullu rysslandiasta mukana
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  4. #904
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Minin mukana olikin joo, mutta ilmeisesti tuo on tuoho uusimpaan erään lisätty. En ole kuullut että kukaan isoveljen omistaja ois sellaista saanut, näppärä pikkuruuvari kyllä oli
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  5. #905

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Näemmä tarvitsee ruuvarikaupoille lähteä, kun ei mikään omista miniruuvareista yksinkertaisesti sovi tuohon täyttöruuviin... Perhana kun pitää tällaisia precision-ruuveja näihin tunkea, että tarttis melkeen oman työkalun näitten mukana jotta käyttö onnistuu.
    Tommonen on itellä käytössä ja hyvin toimii

    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  6. #906

    Re: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Jep ^ clas ohlsonilta tuommoinen muistaakseni alle neljään euroon.w

     
     
  7. #907
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Honkkariin/Clasulle tieni siis käy kunhan auton saan huollosta. Kyllä tuo lähti vihdoin kun tarpeeksi venkosi, mutta persetäyttö ei sujunut niin hyvin kuin toivoin. Ei vuoda, mutta perkele kun ei sitten myös wickaakaan. Tuntuu jäävän tosi pahasti joko painetta tankkiin tai sitten silicat on pahasti jumissa tuolla urassa.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  8. #908

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Mä oon molemmat kayfunit tilannu intastelta ja sielt tuli noi ainakin mukana. Todella näppäriä ovat. Eipä tosin noi pikkuruuvari setit maksa juur mitään ni ei oo maailman loppu jos kaikille tota ei oo tullu mukana.

     
     
  9. #909
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Mikäköhän siinä on, että mulla ei pinna kestä näitten venäläisten kanssa sitten yhtään? Ei vaan jaksa millään kulkea tuo neste silicalle, enkä ymmärrä enää oikein missä vika. Silicoita on rukattu ja tankki täytetty eri tavoin, viimeisimpänä Jalippo-stylellä. Helvetinmoista dryhittiä iskee jo pienellä teholla, eli siellä ei selkeästi nyt tankin paineet oikein natsaa. Jätetäänkö persetäytössä sormi ilmareiälle vai ei?
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  10. #910
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    En ainakaan tukkinu sitä ilmareikää. Täydellä tankilla joutu tukkimaan välillä ilmareikää ja imua et saa kunnolla lientä. Aika pienillä tehoilla Ei kestä tykitystä
    Miks myin toisen ja toisen vaidoin penelopeen Ei oo pelkoo dryhiteistä Imo toimiva silica vaatii säädettävän nestesyötön!
    Mun mielipide henk.koht. piste.
    Ps. voi olla että silica tukkinu nesteen virtausta???
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  11. #911
    Höyrykonkari fEE's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    200

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Kyllä mä oon toin nyt saanut toimimaa ilman dryhittiä täydelläkin tankilla vaikka ilmansäätöruuvi on hyvin löysällä. Se on aikast tärkeetä että kääntää ne langan päät hyvin kevyesti sinne kupin pohjalle eikä koita runtata niitä voimalla. 12w kestää täydelläkin tankilla.

     
     
  12. #912
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Hyvin kevyesti olen nuo laittanut alusta asti, mutta ei silti tule oikein nestettä tarpeeksi. Sne verran mitä toiminut niin pienilläkin tehoilla puskee helkkarinmoista löylyä, että mielellään tämän saisi rokkaamaan ennen kuin pinna palaa lopullisesti
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  13. #913

    Re: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Kuinka pitkään defuncta höyryää ilman dryhittiä jos sormi ilmareiällä imet lähes kurlaavaksi? Letitettyä vai punottua silicaa, kuinka paksua, kuinka monta kerrosta a) coililla b) kupin pohjalla? Käsittääkseni kokemusta on muistakin silica atoista niin kanthalilla kuristettu silica ei varmaan ole syyllinen.

    Itsekään mikään kayfun guru ihan ole mutta jos näillä kysymyksillä selviäisi jotain

     
     
  14. #914
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Tuo on tuota letitettyä, joka ilmeisesti on tuota kaiffarin mukana tullutta alkuperäistä (2-2.5mm?) silicaa. Tuplakieppi, tehty täysin Jalippon ohjeiden mukaisesti niin täyttö kuin setuppi. Nyt 1.4ohm setti ja ei tosiaan pitäisi yhtään liikaa kuristaa silicaa. Tuo ei kestä oikeastaan yhtään imua 3.6V Provarista, ennen kuin tuppaa dryhittiä tulemaan. Silican oon asetellut todella rennosti tuonne kuppiin jo monta kertaa niin, että ei pitäisi tukkia nesteuria.

    Jatketaan harjoituksia
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  15. #915
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Ei sulla oo kickillä varustettua putkee? Pitäs kestää hyvin sen 10w
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  16. #916
    Höyrykonkari HK's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    108

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Tuo on tuota letitettyä, joka ilmeisesti on tuota kaiffarin mukana tullutta alkuperäistä (2-2.5mm?) silicaa. Tuplakieppi, tehty täysin Jalippon ohjeiden mukaisesti niin täyttö kuin setuppi. Nyt 1.4ohm setti ja ei tosiaan pitäisi yhtään liikaa kuristaa silicaa. Tuo ei kestä oikeastaan yhtään imua 3.6V Provarista, ennen kuin tuppaa dryhittiä tulemaan. Silican oon asetellut todella rennosti tuonne kuppiin jo monta kertaa niin, että ei pitäisi tukkia nesteuria.

    Jatketaan harjoituksia
    Eäh... pistä kiertoon vaan. Ei sun kannata sillä harjotella enempää. :P
    Niin ja muista meiän diili sit

     
     
  17. #917
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Muistan muistan, itseasiassa oon hyvin liki että laitan tän kiertoon ja tyydyn vaan näihin nestesyöttöpeleihin
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  18. #918
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Muistan muistan, itseasiassa oon hyvin liki että laitan tän kiertoon ja tyydyn vaan näihin nestesyöttöpeleihin
    Lähe mun kans kansantanhuja tai pitsinnypläystä harrastamaan
    Ei mee mikään putkeen ku liian kantikasta
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  19. #919
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Mielestäni letitetty wickkaa vähän heikommin kuin esimerkiksi 3 mm GG silica jota itse käytän.

    Katso myös että silica ottaa kanthaliin kiinni niiden mutkien kohdalta, josta käännät ne kuppiin. Helppo tapa testata kun kuivapolttaa märkää setuppia, niin pitäis mennä silica aika kuivaksi ennen ku alkaa coili hehkua mistään.

     
     
  20. #920
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

    Kiitoksia tarjousten tekijöille, mutta pidätelkääs vielä hevosia ettei privaboksi täyty Kyllä mä vielä tän kanssa yritän tapella, sen verran kun sain toimimaan aikaisemmin niin helvetin kovat höyryt anto pikkutehoillakin, eli syytetään nyt vielä toistaiseksi setupintekijää :-[
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •