Tuollainen tulee ekaksi mieleen koko asiasta. Viikon olen yrittänyt tutustua tähän höyryn ihmeelliseen maailmaan ja ihan pihalla olen vieläkin. Tsiljoona kysymystä pyörii mielessä.
Taustasta sen verran, että 25v. tullut kessuteltua analogista ( heh, ekaksi piti tietenkin etsiä vastaus sivustolta miksi normi tupakkaa kutsutaan analogiseksi.. ) Nk. normitupakointihan on sitä, että käy kaupassa ja nykyisin arpoo sen numeron tupakkaboksista, jos ei jaksa myyj'ltä numeroa kysyä. Aika hyvin on kyllä oppinut muistamaan eri kauppojen numerot mistä saa sitä punaista LM:ää. Iso ja normi askin on sitten välillä joutunut arpomaan, mutta tuplaklikkaus sitten vaan jos sattuu kassalla väärää tulemaan.
Tupakointi itsessäänhän on ollut helppoa- avaa aski, rööki suuhun ja tulta perään.
Nyt kun olen tätä palstaa lukenut, niin tulee mieleen sellainen onkelma, että minä ja tekniikka ei sovita yhteen. Meillä on se tyyli, että minä mietin tavaran heittämistä parvekkeelta kaatopaikalle päin, jos joku menee rikki tai ei toimi ja isäntä inssinä ne yleensä korjaa Nyt tuo isäntä lähinnä naureskelee meikäläisen sähköiselle tupankoinnille ja vehkeille..
Tilasin siis eciwizardilta ego-t started kitin ja nyt kun luen mitä kaikkea vääntöä ihmiset on joutunut niiden kanssa tekemään, niin osaankohan tuota ollenkaan. Hankaluutena on myös neurologinen sairaus mikä vaikeuttaa käsien toimintaa ja mielikuvissa polttelen jo tankkia missä on pinsetit kiinni
Niin voisiko sitten jos probleemaa tulee, niin saada ihan sellaista VÄÄNNÄ rautalangasta ohjeita?
Ja mitähän oheishärpäkkeitä tuohon ego-t:hen pitäisi lisäksi tilata. Ne litkut ainakin on tilattu mutta mitä muuta?
Nythän aika kuluu vielä sitä shippendale miestä odotellessa, joka toivottavasti istuu jo ykkösluokassa ego-t startipaketti taskussaan suuntana arktinen Suomi