onkos jollain tietoa lääkeianeiden ja pg:n yhteisvaikutuksista ?? voiko pg sitoa lääkeaineita kehossa tai olla lääkitykselle haitallista esimerkiksi psyyken tai vernepaine lääkkeet
onkos jollain tietoa lääkeianeiden ja pg:n yhteisvaikutuksista ?? voiko pg sitoa lääkeaineita kehossa tai olla lääkitykselle haitallista esimerkiksi psyyken tai vernepaine lääkkeet
psyyke ja verenpaine lääkkeistä en tiedä, mutta ainakin solusalpaajat, happopumpunsalpaajat, vahvat kortisoni lääkkeet, tulehduksen välittäjä aineiden salpaajat, ja moni voimakas kipulääke on ainakin ok. tupakoida ei saisi mun lääkkeideni kanssa, mutta sähkötupakkaa ei kukaan ole kieltänyt.
Itselläni on 1x kolesteroli- ja kolmet verenpainelääkkeet. Noissa lääkityksissä lääkärit eivät moittineet ollenkaan minun e-savukkeen käyttöä.
Kehottivat vain jatkossakin pysymään erossa tupakeista![]()
Itse ainakin oon huomannu että nimenomaan tupakointi nostattaa sydämen sykettä ja verenpainetta melko lailla.
Höyryttimen kanssa huomattavasti vähemmän. Tiputin siis verenpainelääkityksen puoleen. Yhteisvaikutuksista ei niinkään tietoa, mutta toki jos on kohonnut verenpaine niin pitäähän sitä seurata ja lääkitystä säätää sitä mukaa.
No et ole ainoa. Myös kreikkalaiset tutkijat ovat huomanneet:
http://www.e-savuke.com/forum/index....0281#msg120281