Olen lähdössä syyskuun lopussa Turkkiin lomalle,ni onks kellää tietoo miten ne suhtautuvat siellä vapotteluun? Onko ihan laillista ettei koidu ongelmia? Mitä kannattaa ottaa huomioon reissuun lähdettäessä sähkötupakan suhteen?![]()
Olen lähdössä syyskuun lopussa Turkkiin lomalle,ni onks kellää tietoo miten ne suhtautuvat siellä vapotteluun? Onko ihan laillista ettei koidu ongelmia? Mitä kannattaa ottaa huomioon reissuun lähdettäessä sähkötupakan suhteen?![]()
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Kiitos vastauksestaMites noitten kuletus lentokoneessa?Varmaan ihan käsimatkatavaroissa menee?
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Juu kyllähän siinä saattaa käydä isomman modin kanssa että katsovat että on lyömäase
Letkiä ku sitten reissussa on mukana nesteet ja rööki taas helsinki-vantaalla :-\
jatketaan ehdotetuissa ketjuissa. tämä jää roikkumaan taas opiksi, hellyydellä![]()
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."