Olen lähdössä syyskuun lopussa Turkkiin lomalle,ni onks kellää tietoo miten ne suhtautuvat siellä vapotteluun? Onko ihan laillista ettei koidu ongelmia? Mitä kannattaa ottaa huomioon reissuun lähdettäessä sähkötupakan suhteen?
Olen lähdössä syyskuun lopussa Turkkiin lomalle,ni onks kellää tietoo miten ne suhtautuvat siellä vapotteluun? Onko ihan laillista ettei koidu ongelmia? Mitä kannattaa ottaa huomioon reissuun lähdettäessä sähkötupakan suhteen?
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Kiitos vastauksesta Mites noitten kuletus lentokoneessa?Varmaan ihan käsimatkatavaroissa menee?
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Juu kyllähän siinä saattaa käydä isomman modin kanssa että katsovat että on lyömäase
Letkiä ku sitten reissussa on mukana nesteet ja rööki taas helsinki-vantaalla :-\
jatketaan ehdotetuissa ketjuissa. tämä jää roikkumaan taas opiksi, hellyydellä
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."