Sivu 15 / 46 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 511121314151617181925 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 281 - 300 / 908

Aihe: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

  1. #281
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Tätä ketjua lueskellessa alkaa pikkuhiljaa ymmärtämään (ja hyväksymään) ProVarin ~200€ hintalappua..

     
     
  2. #282
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    280

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Tätä ketjua lueskellessa alkaa pikkuhiljaa ymmärtämään (ja hyväksymään) ProVarin ~200€ hintalappua..
    tähän laitteeseen hermoni menetettyä ostinkin juuri tuon mainitsemasi laitteen. tulikin sitten myytyä kaikki muu paitsi mini ego (ja keyring jota ei kukaan ole vielä halunnut ostaa) pois.
    Kokeiltu: Punainen Pall Mall,510, 510-T, Ego-T, Ego-C, SD-keyring, MiniLavatube, Lavatube, Lavatube 2.1-Tornado
    Käytössä: Provari V2 Satin Black, mini ego

     
     
  3. #283
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Lisätäänpä viel yksi vika mitä muut ei ainakaan oo maininnu. Käyttökytkin pätkyttelee välillä, tuntuu olevan tosi tarkkaa mistä kohdasta & miten nappia painaa, että lähtee toimiin. Useimmiten tarvii painaa ihan keskeltä nappia, toisaalta on väliin kyl päiviä, että toimii komeesti vaiks painelis ihan napin reunastakin. Ja onhan siitä napista kolmessa viikossa mukavasti maalit karissu. Mut ei mulla kyl oo havaintoo muiden mainitsemista ongelmista. Väkisin tulee mieleen, että kuinka kireelle porukka oikeen kiertää atot/ cartot/ tms, jos O-renkaat paukkuu solmuun/ poikki. Mulla toimii hienosti ihan käsin kiinni vääntämällä, en oo tarvinnu putkitonkeja avuks :P
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  4. #284

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Näinpä. En ole käyttänyt lainkaan voimaa ruuvatessani cartot kiinni,juuri sen takia että kierteet ovat heikot. Mutta vaikka kuinka nätisti ruuvasin, nii Lo alko tulla näyttöön. Näin että se kumi oli hassusti navan alla, ja nostin napaa varovasti pienellä koukulla. Niinpä siinä kävi.Maanantaikappale mikä maanantaikappale. Sain valkoisen piuhan ongittua ylös reijästä, ja irtiha se on. Kettula sentää.Pitää olla yhteydessä myyjään, vähän hassulta tää taas tuntuu.

     
     
  5. #285
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Mä en näe mitään kumia. On napa, ja sen ympärillä syvemmällä jotain, ehkä vain joku "pohja". Ei siellä mitään kumia ole.

    En tajua miten toi karto menee oikariin. "Lo" toi sanoo, mutta en tajua miksi. Ja tosiaan en tiukkaan kierrä, ei tätä edes pysty kun toi Lumi-tankki alkaa vain pyöriä karton ympärillä jos on yhtään karto kiinni.

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  6. #286
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    osta hyvä ja halpa niin joudut valitettavasti ostamaan 2 eri vehjettä
    tästä vehkeestä jauhettu jatkuvasti... ongelmia...ongelmia
    1 kpl kunnon vehje niin loppuu kikkailu
    tästä vehkeestä jauhettu 12 sivua
    AAMEN :P
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  7. #287

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Mutta toimivana vie provaria 100-0

     
     
  8. #288
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    309

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Mulla kyllä on käynyt joku onnenkantamoinen kun ei ainakaan vielä ole mitään vikaa ilmaantunut

     
     
  9. #289
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mulqvist Näytä viesti
    Mutta toimivana vie provaria 100-0
    Vähän kyllä kaipais perusteluja.. Itse molempia kokeillut ja kyllä se ProVari oli noista kahdesta se joka vakuutti.. :

     
     
  10. #290

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Vähän kyllä kaipais perusteluja.. Itse molempia kokeillut ja kyllä se ProVari oli noista kahdesta se joka vakuutti.. :
    Paremmat höyryt. Keveys, mulle tärkeä ominaisuus. Kivempi taskussa, vituttaa painava mötikkä heilumassa taskussa. Hinta. Voi huoletta heitellä. Ärsyttävä valikko naputteluineen.

    Lähti oma provari aika liukkaasti vaihtoon papsiin.

     
     
  11. #291
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Makuasioita sano koira.. :P Itse taas pidin enemmän ProVarin jämäkkyydestä vrt. Lavan lelumaisuuteen. Tietääkseni tota Prootakin voi aika huoletta nakella, ainoo mikä menee rikki on siihen ruuvattu carto.
    Höyrytkin riippuu aika Paljon siitä, mikä siihen laitteeseen on ruuvattu.

    Eipä sitä valikkoa tule VMaxissakaan jatkuvasti roplailtua; säädöt kohilleen ja ääntä kohti.

    Muutenkin laatuvaikutelma ProVarissa on 10 kertaa parempi, toki hinnassakin on eroa, mutta ei silti yhtä paljoa.

    Mutta joo, kuten sanoin makuasioita, eikä niistä voi kun kiistellä. :P

     
     
  12. #292

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Jos jollain on vipata 150 eemeliä,niin ostaisin sen Provarin.Mutta se 40 vs 200 on minulle aika merkittävä,ainakin tällähetkellä. Nyt halusi 40n vehje joka toimisi edes pari kuukautta,mutta viikko täs meni. Ei muuta kun egot taas kaapista.Onneksi meni vasta viikko,niin eivät ole vielä niin syvällä siellä kaapissa.

     
     
  13. #293
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    ^No sepä..
    Onneks ittelläni on jo siunaantunu noita laitteita sen verran, että vaikka kestäs vuoden säästää, niin ei pitäs hätää olla.

     
     
  14. #294

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Ite poistin tollasen mini mallin noin kuukaus sitten. Hyvin on toiminut ja koonkin puolesta kätevämpi kuin Vmax. Useampi nappi helpottaa säätämistä. Akkukesto on tosin melko heikko tässä mini mallissa, mutta kyllä housuihin akkuja mahtuu.

     
     
  15. #295

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Vaikka tossa päivällä tulikin tästä tuol huutokaupassa jotain tarjottuu ni taidan olla ihan tyytyväinen etten tätä saanu. Ei täältä ainakaan löydy toista ketjua näin täynnä erilaisia ongelmia. Ois kiva jos joku kauppiaista pistäis vähän tilastoja tai mutuja että onko tää oikeesti näin ongelmallinen vai onko näitä jo niin paljon liikkeellä et foorumi sen takia täyttyy näistä valituksista. Itse taidan jäädä korjattua versiota odottaa on tää ketju sen verta synkkää luettavaaa.

     
     
  16. #296

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vilfred Näytä viesti
    Vaikka tossa päivällä tulikin tästä tuol huutokaupassa jotain tarjottuu ni taidan olla ihan tyytyväinen etten tätä saanu. Ei täältä ainakaan löydy toista ketjua näin täynnä erilaisia ongelmia. Ois kiva jos joku kauppiaista pistäis vähän tilastoja tai mutuja että onko tää oikeesti näin ongelmallinen vai onko näitä jo niin paljon liikkeellä et foorumi sen takia täyttyy näistä valituksista. Itse taidan jäädä korjattua versiota odottaa on tää ketju sen verta synkkää luettavaaa.
    Yleensähän se menee niin, että pienempi osa tyytyväisistä kehuu hyvää kuin huonot haukkuu. Ei tässämielestäni nyt NIIN pahoja asioita ole ollut, ttäkannattaisi sen takia jättää hankkimatta. Saas nyt sitten nähdä miten itsellen käy.

     
     
  17. #297
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    125

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vilfred Näytä viesti
    Vaikka tossa päivällä tulikin tästä tuol huutokaupassa jotain tarjottuu ni taidan olla ihan tyytyväinen etten tätä saanu. Ei täältä ainakaan löydy toista ketjua näin täynnä erilaisia ongelmia. Ois kiva jos joku kauppiaista pistäis vähän tilastoja tai mutuja että onko tää oikeesti näin ongelmallinen vai onko näitä jo niin paljon liikkeellä et foorumi sen takia täyttyy näistä valituksista. Itse taidan jäädä korjattua versiota odottaa on tää ketju sen verta synkkää luettavaaa.
    Ite oon ainakin täysin tyytyväinen ollut, kun sai tuon keskinapaongelman kuntoon. Sen jälkeen toiminut kuin unelma
    Käytössä: Mini lava 2.1-T, RST Arctic...
    ...Tulossa: Lavatube 2.1T & Lumi tankki

    Kun joku sanoo, että on koonnut omaisuutensa kovalla työllä, kysykää häneltä, kenen työllä.

     
     
  18. #298
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    280

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Lisätäänpä viel yksi vika mitä muut ei ainakaan oo maininnu. Käyttökytkin pätkyttelee välillä, tuntuu olevan tosi tarkkaa mistä kohdasta & miten nappia painaa, että lähtee toimiin. Useimmiten tarvii painaa ihan keskeltä nappia, toisaalta on väliin kyl päiviä, että toimii komeesti vaiks painelis ihan napin reunastakin. Ja onhan siitä napista kolmessa viikossa mukavasti maalit karissu. Mut ei mulla kyl oo havaintoo muiden mainitsemista ongelmista. Väkisin tulee mieleen, että kuinka kireelle porukka oikeen kiertää atot/ cartot/ tms, jos O-renkaat paukkuu solmuun/ poikki. Mulla toimii hienosti ihan käsin kiinni vääntämällä, en oo tarvinnu putkitonkeja avuks :P
    tätä oli ihan alkuperäisessäkin versiossa.
    Kokeiltu: Punainen Pall Mall,510, 510-T, Ego-T, Ego-C, SD-keyring, MiniLavatube, Lavatube, Lavatube 2.1-Tornado
    Käytössä: Provari V2 Satin Black, mini ego

     
     
  19. #299
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    280

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Vähän kyllä kaipais perusteluja.. Itse molempia kokeillut ja kyllä se ProVari oli noista kahdesta se joka vakuutti.. :
    Valikko. Lava voittaa.
    Hinta. Lava voittaa.
    Höyryn tuotto ja lämpötila. tasan muuten mutta lava ei pysty pitämään höyryä lämpimänä ihan akun alarajoille saakka.
    laitteen paino. makuasia (itse pidän painavammasta)
    ulkonäkö. makuasia. (itellä tuli lava kanssa vähän sellainen olo kuin pitelisin dildoa huulilla)+ provarissa useita eri värivaihtoehtoja.
    akkukesto. Provari voittaa
    lasten taudit ja viat. Lavassahan näitä riittää.
    takuu. Provari 1vuosi (n.20€ lisämaksulla toinenkin)
    laajennettavuus. provari (kiinan sivuilla olen kyllä nähnyt alkuperäiseen lavaan laajennus osaa)
    muisti. provari (säilyttää asetukset akun vaihdossa)
    pito. provari (lava oli pirun liukas)

    tuleeko vielä muuta mieleen... ei ihan 100-0 mene

    edit. napinsijainti oli mielestäni lavassa parempi, mutta tämäkin taitaa olla maku asia
    jälleenmyynti arvo. provarista saa hyvät €urot käytettynäkin ja ottajia riittää.
    Kokeiltu: Punainen Pall Mall,510, 510-T, Ego-T, Ego-C, SD-keyring, MiniLavatube, Lavatube, Lavatube 2.1-Tornado
    Käytössä: Provari V2 Satin Black, mini ego

     
     
  20. #300
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

    ^No tuossa oli jo hieman puolueettoman oloinen listaus.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •