Sivu 19 / 45 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 915161718192021222329 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 361 - 380 / 896

Aihe: Esavuken lastuja

  1. #361
    Juutuubista löytyy montakin videota aiheesta. Hopealangalla joutuu kyllä sähköt vetämään yläkertaan Saako tämän toimintaa sitten parannettua DIY hommilla on eriasia?

     
     
  2. #362
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Jos sais ees yhtä hyvin toimimaan niin sehän olisi pieni askel ihmiskunnalle mutta suuri askel höyryveljeskunnalle
    Pakko se on tehdä ruumiinavaus ku tilttaa, jos se on pelkästään toi nr-langan veto niin eihän sen pitäs olla ongelma
    Aika näyttää... Kiitos Esa
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  3. #363
    Kiitos itsellenne, hyvästä seurasta Jos tässä nyt vähän alkais raapimaan tuota nestepuolta. Ostin(tai siis varasin) juuri 20ml makuainesta, helvetti 30€, no onneksi siihen voi lyödä 80ml pohjaa päälle, niin ei tunnu niin kalliilta
    cohibavaporwall.jpg

    Niin ja pohjiakin tilasin, enhän mä ole vuoteen pelannu 50/50 nesteillä! Otin Atmos Labin balancedia pari desiä, onkos kellään kokemusta tuosta?
    Viimeksi muokannut Esa vuke; 16.03.13 kello 04:44.

     
     
  4. #364
    En olis muuten ikuna uskonu et näinkin pienestä pötykästä ( e rolli) lähtee kohtuu kivat höyryt, kiitos Esa ja kumppanit hienosta pioneerityöstä. No toinen rölli on tulossa finvaapelilta.

     
     
  5. #365
    Ai sä sait sen jo? Ei mitään J, tämähän oli vain pieni kertomus henkilökohtaisesta kokemuksesta Harvemmin tänne näköjään kirjoitellaan negatiivista palautetta? Onko syy sitten siinä, ettei siihen ole aihetta, vai ettei kehdata? Lintukodossa on elo ihunaa

     
     
  6. #366
    Joo kävin hakemassa noutokispalta, ei mulla ole mitään syytä kritisoida ketään. Ihan kokeilun halusta näitä ostin ja toimiihan tämä ihan kivasti. En tosiaan aio lopettaa higend laitteiden hankkimista mutta tämä on kivaa vaihtelua.

     
     
  7. #367
    Hemmetti, taas tuo highend Saattaa kuullostaa vähän kornilta, mutta minullakin on niitä ja monella teistä on niitä, siitä syystä että ne ovat tulleet minun kautta. Onko se sarkasmia tai jotain muuta? Tulkoon se henkilö nyt esiin, joka muuta väittää! Mulle alkaa nyt riittää tämä helvetin lässytys, anteeksi ranskani! Jos nyt vituttaa ihan suunnattomasti, ei muutakuin yhteys, numero on teillä tai sen saa yyveellä! Mikä ihme teitä oikein kaivertaa?!

     
     
  8. #368
    Höyrykonkari Bole's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    199
    No nyt se kehuu jo et kaikkien laadukkaampien tuotteiden saapuminen suomeen oli sen ansiota.. huhhu..

     
     
  9. #369
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Mua henkilökohtaisesti ei ärsytä tuo muiden mainitsema totuutena puhuminen, vaan se, että kun kysyt jotain ja saat vastaukseksi tyylin "doh". Minun mielestäni se ei kerro yhtään aikaisemmin mainitusta muiden kunnioittamisesta, vaan nimenomaan ja yksin sen oman mielipiteensä kunnioittamisesta.
    Kuinka paljon sua oikeasti kaivelee, ettei täällä uudella sivustolla näy tähdet?

     
     
  10. #370
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Voi vitun sisäluku ja sen puute.
    Voi tosin osua omaan nilkkaan, mutta olettaisin esan viitanneen tuolla moniin myymiinsä tuotteisiin, BAM tulee ekana mieleen,
    KGO & Twist

     
     
  11. #371
    Höyrykonkari Bole's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    199
    Esa eikö ole hieman typerää alkaa leujumaan tyyliin "mun ansiosta teillä on näitä laitteita".. Kertoo mielestäni jo enemmän kuin tarpeeksi siitä kannattaako sinun mielipiteitä kuunnella ylipäätään missään asiassa..

     
     
  12. #372
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Hemmetti, taas tuo highend Saattaa kuullostaa vähän kornilta, mutta minullakin on niitä ja monella teistä on niitä, siitä syystä että ne ovat tulleet minun kautta. Onko se sarkasmia tai jotain muuta? Tulkoon se henkilö nyt esiin, joka muuta väittää! Mulle alkaa nyt riittää tämä helvetin lässytys, anteeksi ranskani! Jos nyt vituttaa ihan suunnattomasti, ei muutakuin yhteys, numero on teillä tai sen saa yyveellä! Mikä ihme teitä oikein kaivertaa?!
    Esa käytin high end sanaa ihan sen takia että noita arvokkaampia/vaikeasti saatavia putkia yleisesti kutsutaa tuollaisiksi tuotteiksi. Minulle ihan yksi lysti miksi noita haluaa kutsua. Tarkoitin vaan etten aio lopettaa myöskään kalliimpien putkien kokeilua, hankin/yritän hankkia sen mikä itseä miellyttää enkä sitä minkä kaikki haluaa, toki kunnioitan kokeneiden käyttäjien mielipiteitä hankinnoissani.

    Peace

     
     
  13. #373
    Kiitos. Tosi hienoa tajuta yhteisön leijuminen. Leijutaan sitten yhdessä

     
     
  14. #374
    Mä taidan kyllä nyt vetää ohjakset taakse ja lopettaa yleisesti kaiken arvostelun höyryttimieen liittyen. Arvostus ja arvostelu on meikäläisen mittapuulla mitattuna täysin yhdentekevää! Jään taustalle seuraamaan miten asiat kehittyy.
    Koita nyt edes pikkusen käyttää omia aivoja hankinnoissa, itse en ostaisi mitään seuraavista paikoista: syy ja seuraus
    -Toscanamall...täysin munaton firma
    -Esmoke Finland, ainoa yritys maailmassa joka on tyrinyt 75% tilauksista! Vietin 180€ työaikaani palauttaakseni 43€ tuotteen, joka minulle toimitettiin(tähän laitan kyllä pehmennyksen, nykyinen firmanvetäjä on kyllä mukava kaveri! NO MORE kuitenkaan, oma panos meni liian pitkälle!)
    -Ecigwizar(en edes tiedä mikä sen nimi on?), jo vuosi sitten meni oma tilaus puihin, rahaa paloi ja mitään ei tapahtunut! Ajattelivat varmaan ettei yhdestä esavukesta ole asiakkaaks?
    - Meinasin jo samaan sävyyn vetää liberty-flightsin, mutta sehän ei pidä paikkaansa! Tämän voi kyllä jättää huomiotta, päinvastoin suosittelen!!
    Olen tilannut, omien lasklmien mukaan 43 maasta tavaraa, höyryttelyyn liittyen( saattaa kyllä olla joitain päälllekkäisiä), mutta se on vain minun mielipiteeni

     
     
  15. #375
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Noh noh, älä nyt kaikkea taakse heitä, rakentavasti kun kinasteltiin.

    Tuo, että sinulla meni työaikaa noin paljon tehtaan väärin pakkaaman tuotteen palauttamiseen ei kyllä ollut meidän virhe Eiköhän me kuitenkin läpät heitetä kun festeillä nähdään!

     
     
  16. #376
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    436
    Esa vuke;201272Vietin 180€ työaikaani palauttaakseni 43€ tuotteen, joka minulle toimitettiin(tähän laitan kyllä pehmennyksen, nykyinen firmanvetäjä on kyllä mukava kaveri! NO MORE kuitenkaan, oma panos meni liian pitkälle!)
    Suhteellisen kovat taksat autolla, jos noin paljon rahaa kului asiakaspalautukseen...

     
     
  17. #377
    Elämä on Siihen mahtuu valitettavasti muutakin spedeilyä, harmittava tapaus kaikenkaikkiaan. Mutta eiköhän tämä ollut tässä. Ei tässä mitään kummempaa draamaa ole.

     
     
  18. #378
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569
    Et kai sä esa nyt noin helpolla luovuta!?
    So what jos muutama käyttäjä, jotka haluaa satoja euroja kuussa laittaa höyryvermeisiin rahaa, pitää sitä ainoana ja oikeana tienä ja vikisee vastaan 50 euron laitteille. Kyllä sulla on ihan hyvin perustellut syyt ollu suositella röllejä ja jantyja. Okei, kärkkäästi saatat joskus mielipiteesi ilmaista, mut et ole täällä(kään) ainoa. Muista vaan jatkossa perustella hieman enemmän, niin ei uusikaan porukka ota sitä niin hyökkäävänä.
    Jatkakaa. :beer:

     
     
  19. #379
    Mä en luovuta kuin verta, sitäkin kyllä valitettavan harvoin nykyään.
    Tämä nyt ei vaan tunnu kovin järkevältä tässä muodossa. Mitenköhän sen osaisi sanoa? En halua olla osa,tuoda,luoda mitään "hypeä" ? Unohtuu SE höyryttelen tärkein asia ja sehän on tupakinpolton lopettaminen ja sitten loppupelissä myös höyryttelyn lopettaminen! Nythän tästä tuntuu tulevan vain korvaava tuote, tupakka tupakan tilalle?

     
     
  20. #380
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Olet Asian ytimessä! Pidä tuo siitä tykkää moni lyyli jos mukana on oma tyyli

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •