Itselläni on tämä ego-t ollut nyt pidemmän aikaa käytössä ja olen ihastunut laitteeseen. Simppeli, pieni, näppärä kantaa, kestävä, hyvä hinta-laatu suhde..
Tuo
palaneen maku tuntuu olevan yleinen vika laitteessa. Itse olen tällä jo varmasti "sisäänajetulla" atomisaattorilla sauhutellessa huomannut että jos atomisaattori rätisee, maistuu savu edelleen kitkerältä ja palaneelta. Itselläni on toiminut
pikku niksi: Jos maku alkaa vaivata kannattaa ottaa rauhalliset poskisavut kunnes ritinä lakkaa ja puhaltaa ne ulos jonka jälkeen välittömästi nappia edelleen painaen hengittää normaalisti sisään. Voit joutua toistamaan tämän muutamiakin kertoja että ritinä katoaa taas kokonaan. En ole varma johtuuko se liian nopeasta vai hitaasta nesteen syötöstä
Välillä
höyryt tuntuvat olevan kateissa mutta siihnkin olen huomannut
muutaman niksin: Ota tankki pois atomisaattorista ja kuivaa sen ulkopinta huolellisesti. Puhaltele tankin molemmista päistä ilmakanavien läpi ja kuivaa paperilla ilmareikien läpi tuleva neste pois. Voit myös ottaa vettä suuhun ja huuhdella ilmakanavia reippaasti. Välillä on myös koko tankki hyvä huuhdella. Atomisaattoriin toimii pikahuoltona kun puhallat akun päästä reippaasti, ja kuivaat ulos tulevat töhnät pois. Atomisaattorinkin voit huuhdella huolellisesti kuumalla vedellä ja kuivata. Ja tietenkin yksi varmasti vaikuttava tekijä on akun varaustaso
Sen kummempaa huoltoa en ole itse tarvinnut.
Muutenkin
laite vaatii varmaa totuttelua oikeaan tekniikkaan. Jos imet vähänkään liian nopeasti nestettä nousee tankista liikaa ja se joko tuprahtaa kielelle ikävänä kuuman tuntuisena tai kertyy suuosan päässä olevaan pieneen ilmataskuun josta se nousee huulille tai ikeniin. Myös tankin ulkopinta joka jää atomisaattorin sisäpuolelle kastuu helposti nesteestä ja nostaa nestettä suuhun. Nappia pitää opetella painamaan oikean pituinen aika oikeaan aikaan hyvien savujen takaamiseksi. Itselleni sujuvin on painaa nappia juuri ENNEN kuin vedät höyryt ja vapautettuasi napin vedä lyhyesti vielä viimeiset savut pois ilmakanavista. Tällä varmistat ettei höyrystymätöntä nestettä tule atomisaattorin ohi ja höyrystynyt neste ei tiivisty ilmakanaviin.
Muuten laite on toiminut kuin unelma. Se on tippunut lumihankeenkin mutta pienen kuivattelun jälkeen toimi taas. Pari kertaa olen onnistunut lattiallekin tiputtamaan mutta vahingoittumatta se siitä on selvinnyt. Akku tosin saisi olla isompi tällaiselle reissaavalle ihmiselle mutta kyllä tuo 900mah kestää lähes aamusta iltaan. 1ml tankkikin vaatii täyttelyä aika tiuhaan mutta isompi tankki olisi vain tiellä
Tässä vain yhden käyttäjän omat kokemukset ja huomiot. Hope it's worth it