tosi vaikeita käyttää.
tosi vaikeita käyttää.
Hyvä tietää! Haloista on sen verran ristiriitaista arviota että saapa nähdä tilaanko koskaan, jos pullot ei toimi.
Voisiko tämän kumminkin siirtää johonkin muualle, esim. rage-ketjuun?
Onko pyllyyn alennus-koodia?
Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!
Ai se on NOIN älytön. Perun aikaisemmat toivomukseni jostain ihme ketjusta jonka lienee perustanutkin joku hippi-tyyppinen eläjä
En koko ketjua lukassu läpi, mutta mulla tuli pietti mukana semmonen lasinen.
Ei kauheen hyvä ehkä ruisku parempi.
ei hirveerti kokemusta.
Modit: Ea Mod#93 / Smok Natura / Gus telescop / Gus16 / Poldiac#159 / Sun Pipes
Atot: Somnium / DID / Dream BT804 / AGA-T2+ / Oddy / Picasso / Kayfun mini
Tossa Yakousein kuvassa on kyllä 15 ml pullo; siinä on vielä huonompi käyttöliittymä kuin noissa 30 ml lasipipettipulloissa.
Joyetechin 30ml ja DV:n 10ml pulloissa on hyvät, ohuet nokat; ohuempi olisi jo paksu neula.
DV tosin ei välttämättä ole omassa pullossaan; nää on Wickediltä tilattu, etiketissä on pirulogo; taitavat pullottaa itse. Tyhjiäkin myyvät, mutta kuvien pulloissa on korkit päällä, paha siis sanoa ovatko samoja.
Jos Halo-pullon nokka olisi pidempi ja ohuempi niin se voisi olla loistava! Aina siihen kärkeen kumminkin jää tippa, ja tuossa se valuu uraan eikä sormille. Puhutaan siis edelleen e-nestepullosta
Tosiaan joo, noi 15ml Halot on kyllä ihan hanurista, ruiskunkin kanssa täyttely välillä rasittaa. Mutta itellä toi 30ml lasisella pipettikorkkitsydeemillä on toiminut loistavasti, mielummin ite täytän sillä kun ruiskulla. Onpas turha ketju btw. :---D
Eilen huomasin, että toimii itseasiassa hyvin myös kääntämällä purkin ylösalaisin. Parilla ravistuksella neste lähtee virtaamaan (vauhdilla!) ja virta on tarkkuusluokka sopii cartotankin täyttöön. En edes omista niin pitkää neulaa, että sillä jotain saisi pullosta siinä vaiheessa, kun pinta laskee tarpeeksi alas.
Niin itellä tuli mieleen lähinnä sellanen yskänlääkepullon käyttöliittymä.. Ruisku (ei neulaa) kiinni pulloon ja pullo ylösalaisin, siitä sit ottaa sopivasti.
Toimisko? Itelle vasta tulossa ensimäiset Halot, et ehkä tässä pääsee vielä kiroomaan.
Lasipullot on yleisesti ihan hanurista. Kyllähän 15 ml Halon pullon saa tyhjenemään ilman isompia ongelmia tankkiin tai kartoon, mutta puristeltava muoviputeli on vaan paljon kätevämpi, koska että jotta kun ruiskuihin en rupea.
Kai kaikki ymmärsi, että Yakousein linkittämä kuva on 15ml pullosta? Ja tämä threadi koskee 30ml pulloja? Ja ne ovat erilaisia?
itse olen nähnyt vastaavan systeemin wickedin 10ml pulloissa. niissä ainakin tarkoitus poistaa tuo muovinen juttu ja sitten käyttää lasipipettiä.