Sivu 93 / 158 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4383899091929394959697103143 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,841 - 1,860 / 3145

Aihe: Kanger Subtank

  1. #1841
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Näköjää sokeeki viel kiitos... olevinaa katoin kaikki läpi mut en näköjää riittävän tarkasti

     
     
  2. #1842
    Osaatteko sanoa tuleeko FastTechin subtank mineissä tuo RBA pää olemaan vanha vai uusi plus mallinen? Mustassa värissä lukee plus, mutta muissa ei ole mitään mainintaa asiasta että olisi plussa.

     
     
  3. #1843
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    En kyllä osaa sanoa suoraan, mutta eihän vara venettä kaada jos tilaa samalla tuon RBA-pään erikseen. Näyttää olevan karvan alle kolme dollaria.

     
     
  4. #1844
    Lainaus Alkuperäinen postaaja J-V Näytä viesti
    En kyllä osaa sanoa suoraan, mutta eihän vara venettä kaada jos tilaa samalla tuon RBA-pään erikseen. Näyttää olevan karvan alle kolme dollaria.
    6,30$ mä näin hinnaksi.. O_O

    https://www.fasttech.com/products/0/...-rba-plus-coil

     
     
  5. #1845
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    HYVÄ MINÄ!!
    Katoin kloonin hinnan!

     
     
  6. #1846
    Lainaus Alkuperäinen postaaja J-V Näytä viesti
    HYVÄ MINÄ!!
    Katoin kloonin hinnan!

    Eipä mitään Taidan tuon mustan tilata kun se on ainakin missä tulee tuo plussa rba.

     
     
  7. #1847
    Höyrypää Vepa's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    432
    Mikäs näissä atopäissä nyt kusee, ostin muutaman kappaleen noita uusia päitä testiin ja vanhan mallisia myöskin varmuuden vuoksi. Uus atopää lykkäs palaneen makua vuorokauden jälkeen, vitutuksissani vaihdoin vanhan mallisen atopään, joka kesti puolen vuorokauden verran. Tuskastuneena vaihdoin vielä kerran vanhan mallisen joka kestikin jo yhden vuorokauden kunnes kurkkuuni nousi taas viimepäivinä niin tutuksi tullut kärähtäneen pumpulin maku.

    Nämä kaikki atopäät ostin suomalaisesta kaupasta ja ihmettelin kun niissä kaikissa on punaset eristeet, jopa näissä vanhan mallisissa. Kaikissa on ennen ollut valkoset eristeet ja atopää on kestänyt noin pari viikkoa/kuukauden. Onkos kangeri nyt tehnyt jonkun "mahtavan" uudistuksen näille atoille vai onkos nyt vaan huono tuuri? Tää on ollu niin hieno luottolaite et toivottavasti ei tähän nyt kuse, tätä tahtia tulee vaan atopäiden vaihtelu tupakointiakin kalliimmaksi

    Putket: IPV Mini +​"Stingray X" + Provari mini V2 + Smok Telescope

     
     
  8. #1848
    Höyrykonkari Saon's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    275
    Heii mulla kävi ihan samoin viimeisimmän atopääsatsin ostaessani
    "It's a golden shower of deliciousness that doesn't cost $325/hr" - Seduce Juice


     
     
  9. #1849
    Höyrypää Vepa's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    432
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Saon Näytä viesti
    Heii mulla kävi ihan samoin viimeisimmän atopääsatsin ostaessani
    No voi prkl, täytyy toivoa ettei ihan tavaksi tuu, muuten täytyy ruveta etsimään uutta laitetta. Toiveena olis et kävi vaan huono tuuri, jotenkin vaan epäilyttää...

    Putket: IPV Mini +​"Stingray X" + Provari mini V2 + Smok Telescope

     
     
  10. #1850
    Höyrykonkari Syntse's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    243
    RBA käyttöön ni ei tartte valmis atojen laatua arvuutella, jos ei toimi ni vika on itessä. Joku neuvohan oli et niihin vanhempiin atoihin tekee neulalla reijän pumpulin läpi ni toimii paremmin, itse olen niin tehnyt ja hyvin toiminut. Myös ei kannata aivan älyttömil wateil koittaa ajaa jos haluu olla varma ettei tuu dry hittei.
    Youtube: Syntsen höyryt

    "Miksi tehdä muuta, kun voi höyryttää?"

     
     
  11. #1851
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Jep. Malttia niiden tehojen käyttöön ja nostoon. Mulla valmiilla 1,2 ohmisilla päillä kokoajan max 16 wattia. Joskus intoutunu hullutteleen ja kokeileen 20 wattiin, ehkä karvan ylikin - en tykkää, liian kuumaa eikä maistukaan enää niin hyvälle
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  12. #1852
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Mulla tuli (käytetyn) Subtank plussan mukana uusi pystykoilinen 0,5ohm atopää ja sillä muuttui Subtankin luonne. Parempaan. Räkiminen ja poksahtelu lositaa poissaolollaan. Ja nyt tästä lähtee makuakin ihan eri tavalla. Selkeästi huomaa kuinka ato oikein herää henkiin 35-40 watin paikkeilla.

    Ja joo punaisilla eristeillä. Eikös ne ekat atopäät ollut niillä valkoisilla eristeillä?
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  13. #1853
    Miten tää vertautuu esim Lemo tai Lemo 2? Mulla nyt ollut nämä tai Melo käytössä Atlantiksen atopäillä, onkos miten vertautuva näihin? Himottaisi hankkia tämä Melon tilalle..

    Edit.
    Nuo bell capit kiinnostaa, miten toimisikohan jos tilaisi osissa niin seuraava combo? Driptippejä löytyy kotoota jo.

    Authentic KangerTech SUBTANK Mini Air Flow Control Valve Base (tämä ilmeisesti v2 eli uusin versio)
    https://www.fasttech.com/products/2752900

    Authentic KangerTech SUBTANK Mini RBA Plus Coil Head
    https://www.fasttech.com/products/0/...-rba-plus-coil

    Acrylic SUBTANK Mini Bell Cap
    https://www.fasttech.com/products/3023/10013627/2385307
    Viimeksi muokannut kropo; 02.09.15 kello 11:58.

     
     
  14. #1854
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    446
    Mikähän tässä nyt oikeen hannaa vastaan? Tein Subiin uuteen RBA-päähän nikkelicoilin, 3 millin halkaisijalla .15 muumia, pumpulina mujia. Ajelin tätä IPV D2:lla, ja makua ei ala lähtemään kuin vasta noin 280 asteella. Tuntuu jotenkin hullulta ajella näin skaalan yläpäässä kun säätöä riittäisi alaspäin vaikka ja kuinka.

    Eikö tämä wikkaa kunnolla, vaiko liikaa vai mikä?

     
     
  15. #1855
    jelaitil
    Vieras
    Mehu ei imeydy veikkaisin

     
     
  16. #1856
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kropo Näytä viesti
    Miten tää vertautuu esim Lemo tai Lemo 2? Mulla nyt ollut nämä tai Melo käytössä Atlantiksen atopäillä, onkos miten vertautuva näihin? Himottaisi hankkia tämä Melon tilalle..
    Mulla on sekä Subtank että Lemo2. Molemmat päivittäisessä käytössä. Lemo2 luonnehtisin termillä sub-ohmi-kayfun. Oikeanlainen setuppi niin laitos vie useimpia valmisato-vempeleitä kuin tyhjää litran mittaa (ainakin niitä mitä olen kokeilemaan päässyt). Mukaan lukien Subtank niillä vaaka coileilla.

    Aikaisemmat luottoatot (subohm) oli Lemo2 ja iSub noiden Subtankkien lepäillessä hyllyssä. Näiden uusien atopäiden jälkeen modin nokassa istuu joko Subtank tai Lemo2 sekä uutena tulokkaana Starre.

    Tämän hetkinen oma paremmuusjärjestys:
    1: Starre
    2: Lemo2
    2: Subtank (uusi atopää)
    4: iSub
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  17. #1857
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    4
    Eilen saapui suboxi ja onhan tuo ihan hullu mylly kun nautilus miniin vertaa. RBA kehiin vaan ja vanut valmiiseen settiin sisään. Eka kerta näiden kanssa näprätessä mutta ei mitään vuotoa. Huomasinpa vaan että on aika tiukka toi imuvastuksen säätö. Sormet valkoisina sitten lopulta sain sen liikkumaan ja kas, pienimpien reikien kohdalla on mustaa maalia Ei mikään ihme että ei pyöri kovin hyvin toi säätö.

     
     
  18. #1858
    Höyrykonkari Saon's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    275
    Lainaus Alkuperäinen postaaja calx Näytä viesti
    Eilen saapui suboxi ja onhan tuo ihan hullu mylly kun nautilus miniin vertaa. RBA kehiin vaan ja vanut valmiiseen settiin sisään. Eka kerta näiden kanssa näprätessä mutta ei mitään vuotoa. Huomasinpa vaan että on aika tiukka toi imuvastuksen säätö. Sormet valkoisina sitten lopulta sain sen liikkumaan ja kas, pienimpien reikien kohdalla on mustaa maalia Ei mikään ihme että ei pyöri kovin hyvin toi säätö.
    PG :tä väliin ja pyörittelyä, niin löystyy huomattavasti
    "It's a golden shower of deliciousness that doesn't cost $325/hr" - Seduce Juice


     
     
  19. #1859
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    4
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Saon Näytä viesti
    PG :tä väliin ja pyörittelyä, niin löystyy huomattavasti
    Juu näin kai on tehtävä, mutta kyllä tuo maali tuola välissä silti ärsyttää

     
     
  20. #1860
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    350
    Onko noilla fasttechin aidoilla ja kopio varalaseilla niin isoa laatueroa että kannattaa maksaa aidosta?

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •