Sivu 119 / 158 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1969109115116117118119120121122123129 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,361 - 2,380 / 3145

Aihe: Kanger Subtank

  1. #2361
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    Mulla vaihtuu mujit 3 tai 4 tankillisen jälkeen, eli 2pv välein.
    Paska setup tai neste. Viikossa virtaa vissiin keskimäärin 150ml nesteitä läpi ja siinä kohtaa alkaa yleensä tekemään mieli putsailla. Baconilla tuntui vähän harventuvan vaihtoväli vrt. muji. Ja microcoili alkaa maistua nopeammin kikiltä kuin spaced.

     
     
  2. #2362
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    314
    3-4 tankillisen jälkeen setuppi on vasta juuri ja juuri sisäänajettu. Tuolla tahdilla saisin itse olla vaihtamassa pumpulia vähintään kerran päivässä.

     
     
  3. #2363
    Subtankki himottais. Koskakohan tuo päältä täytettävä löytyy kaupoista..

     
     
  4. #2364
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lazyhazy Näytä viesti
    Subtankki himottais. Koskakohan tuo päältä täytettävä löytyy kaupoista..
    Tammikuussa tulee minisubi(22mm).
    Itse ostan sen heti,kun tulee.

     
     
  5. #2365
    Lainaus Alkuperäinen postaaja suffer Näytä viesti
    Tammikuussa tulee minisubi(22mm).
    Itse ostan sen heti,kun tulee.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lazyhazy Näytä viesti
    Subtankki himottais. Koskakohan tuo päältä täytettävä löytyy kaupoista..
    Mulla skulannu tosi hyvi FTltä kiinan poikien väsäämä subin varatankki ylätäytöllä, ei o kussu kertaakaan alle!
    Viimeksi muokannut sicki; 19.12.15 kello 13:48.

     
     
  6. #2366
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2014
    Viestit
    73
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sicki Näytä viesti
    Mulla skulannu tosi hyvi FTltä kiinan poikien väsäämä subin varatankki ylätäytöllä, ei o kussu kertaakaan alle!
    Laitatko linkkiä tuotteeseen?

     
     
  7. #2367
    Lainaus Alkuperäinen postaaja etm_ Näytä viesti
    Laitatko linkkiä tuotteeseen?
    https://m.fasttech.com/p/2699800
    On tuolla FT forkalla valitelleet että kusee, mutta mulla joka täyttö onnistunu ja piripintaan vetäny aina!

     
     
  8. #2368
    Vois olla ihan kokeilemisen arvoinen, koska välillä meinaa olla vähän sotkuista tuo täyttäminen pullosta kaataen ja koska jää tuohon reunalla nestettä, joka sitten pursuilee. Tuolta vielä replacement base mukaan samaan kyytiin niin voikin rakentaa uuden Subtankin samalla. Puoliklooni.

    E: Jaa vetovalikosta sai jonkun host bodyn mukaan vielä, mutta voikohan noin halpaan enää luottaa. ~Seitsemän euron clearo?

     
     
  9. #2369
    Höyrykonkari sähkösätkä's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Piispanristi
    Viestit
    217
    Lainaus Alkuperäinen postaaja suffer Näytä viesti
    Tammikuussa tulee minisubi(22mm).
    Itse ostan sen heti,kun tulee.
    Mihkä kauppaan tulossa

     
     
  10. #2370
    Lainaus Alkuperäinen postaaja suffer Näytä viesti
    Tammikuussa tulee minisubi(22mm).
    Itse ostan sen heti,kun tulee.
    Jes!
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sicki Näytä viesti
    Mulla skulannu tosi hyvi FTltä kiinan poikien väsäämä subin varatankki ylätäytöllä, ei o kussu kertaakaan alle!
    https://images.tapatalk-cdn.com/15/12/19/a44d29618958adc51883d8d7c04f28e9.jp
    Joo toi SS näyttää hyvält. Maalattuihin ei vissii uskalla luottaa ja tahdon just mustan ja valkoisen. Odotellaa nyt hetki sitä aitoo ni saa ehkä vähä isommat täyttöaukot kans.

     
     
  11. #2371
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lazyhazy Näytä viesti
    Jes!

    Joo toi SS näyttää hyvält. Maalattuihin ei vissii uskalla luottaa ja tahdon just mustan ja valkoisen. Odotellaa nyt hetki sitä aitoo ni saa ehkä vähä isommat täyttöaukot kans.
    Mä en luota ku SS enää, yks aito musta alko sisältä kuoriutumaan. Vedin kaikki pois.

     
     
  12. #2372
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Kangerilta on tulossa värillisiä Subtankeja joita ei oo sisältä värjätty eli ei enää maalit kuoriudu.

     
     
  13. #2373
    Huhh aika paska idea vetässä koko tankki maalil. Tietyst helpompi ja halvempi valmistaa, kuluttaja testaa

     
     
  14. #2374
    Tilasin kokeeksi 0.2 ohmisia verticaaleja. Mikä pettymys kun 60 watilla antaa heikommat höyryt kuin 0.5 ohmin horizontaaleilla 30 watilla. Vai oliko heti eka atopää susi?

     
     
  15. #2375
    Höyrypää Humppaaja's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    440
    Ite tykästyin kyllä 0,2 heti. 0,5 ei tuntunu enää miltää sen jälkee, toisaalta pidän lämpimästä höyrystä. Ja kyllä mulla höyryäkin tulee huomattavasti enemmän, tälläkin hetkellä höyryttelen moisella.

     
     
  16. #2376
    Jännä kun tuntuu tukkosemmaltakin. Vaikka pitäis kaiken järjen mukaan olla ilmavampia.

     
     
  17. #2377
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Nyt on Mini käpälässä ja ajelen testiajoja valmiina sisällä olleella 0.5ohm coililla, ei ainakaan vielä vuoda ja hyvin antaa makua ja höyryä 28-30W näyttäis itselle tällä riittävän.

     
     
  18. #2378
    Höyrykonkari Kolarov's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    168
    Onko kellään mitään vinkkejä miten sais subtank mini rbaha tehtyy sellasen 0.2-0.3 ohmisen coili? Itselläni ei oo ku 0.32mm kanthalia, 0.25 ni200 ja 0.3 titaniumi lankaa. Kuitenkin tykkään sellaisesta lämpimästä höyrystä

     
     
  19. #2379
    Höyrypää fateful's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    939
    Twistaa sitä 0.32:sta ja laita 5 kieppiä 2.5mm halkaisijalle. Osuu varmaan aikasta lähelle 0.3 ohmia.

     
     
  20. #2380
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Parallel 2*0,32 5kieppiä 2,5mm vois olla kova sana.
    Spoileri!

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •