-
VGO- 1300 akuilla
Onko kellään kokemusta VGO 1300ah akuilla varustetusta aloitus pakkauksesta.kyseinen paketti kiinostaisi ainut mikä arvelutta on automaatti akut,niitä on kovasti moitiskeltu kestävätkö käyttöä?mulla opn ollut neljä 180mh akkua yli 2kk.käytössä yksi niistä on vain hajonnut.sekin omasta syystä,kun pääsi nesteitä akun pinnoille.hinta tolla selillä ois edulline 34,64 sisältää kaksi akkua 5.kartoa säilytys boxsini ja olisi yhteen sopiva nykyisen DSE 901 höyryttimen kanssa.saako vastinetta rahoille..?
-
Vs: VGO- 1300 akuilla
Health Cabinilta tilasin ekaksi isommaksi laitteekseni tämmöisen. Noin puolitoista kuukautta päivittäistä käyttöä ja eka akku lopetti toimintansa. Pari päivää siitä niin toinenkin. Itse akut kyllä toimivat mutta se automaattikytkinjuttu meni rikki. Kenties pääsi nestettä sisään tai pakkanen hajotti. Mutta ihan ok laite varsinkin kun alle 30e maksoi 2 akkua + useampi eri carto.
Plussana halpa hinta ja kohtuullinen akun kesto
Miinuksena herkästi hajoava sekä 10 tunnin lataus.
-
Minulla on toiminut tuo VGO:n akku suhteellisen hyvin mutta miinuksena täytyy todeta tuo pitkä latausaika.
-
moro.ajattelin päivittää DSE 901 isomalla akulla.Käykö toi VGON 1300 akku 901 laturiin?vai tarviiko tilata myös siihen käyvä laturi?
-
^Kierteiltäänhän sopivat keskenään mutta itse tilasin VGO:lle oman laturin kun jos oikein HC:lla suositeltiin ladattavan omalla laturillaan.
-
Keskustelu
Muut peruslaitteet
Kirjoitusoikeudet
- Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
- Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
- Sinä et voi muokata liitteitäsi
- Sinä et voi muokata viestejäsi
-
Foorumin säännöt