Siis itellä justiin otsikossa mainittu tilanne päällä Vaihdoin analogiset höyryttelyyn pari viikkoa sitten. Ekat kolme-neljä päivää elimistö hiukka sekaisin, huimas ja hikoilutti. Ja yöunet oli tosi katkonaisia. Huippupaha päivä oli kolmas savuton, silloin teki niin hitokseen mieli tupakkaa, mutta sen kun kärvisteli vaan savuttomana, niin jo neljäs päivä oli paljon, paljon helpompi. Nesteenä mulla oli 18 mg Desert Ship, tuntui oikein sopivalta kurkkutuntumaltaan ja muutenkin hyvältä (18-19 vuotta tupakoin noin 15 tupakkaa päivässä).
Noi alun huimailut ja hikoilut pistän siihen piikkiin, että en saanut yhtä paljon nikotiinia höyryistä kuin analogisista ennen. Ja toinen syy oloihin on häkän poistuminen (enemmäön happea!) ja myrkkyjen liikkeellelähtö kropasta. Olen muutaman kerran tässä vuosien varrella lopettanut "seinään" ja ihan samanlaisia oloja ollut silloinkin, tosin nyt huomattavasti lievempinä Kaikenkaikkiaan helpoin tupakoinnin lopetus ikinä!
Kun tuo alkushokki oli ohi, elimistö jo tottui höyryihin eikä enää pätkän vertaa edes tehny mielikään analogisia.
No, ehdin olla lähes yhdeksän päivää savuton, kun sitten mainittu neste pääsi loppumaan. Tilattu on kyllä lisää jo yli viikko sitten, ei vaan ehtiny tulla perjantaihin mennessä, mitä kovasti toivoin. Jos olis kerenny tulla ei olis tarttenu analogisia montaakaan poltella... mutta minkäs teet jos posti ei kulje...
Nyt olen sitten viikonlopun poltellu analogisia, tosin vähemmän niitä nyt kuluu kun ennen höyryttelyä. Sitäpä tässä vaan mietin että onkohan tässä nyt taas uusi shokki siirtyä höyryttelyyn takasin kun ne litkut nyt toivottavasti alkuviikosta tulee.
Minkäslaisia kokemuksia aiheesta porukalla on?
Nyt on jo tilattu vielä toinenkin satsi nesteitä joka jo on lähteny matkaan, ettei vaan toista kertaa tulis vastaavaa tilannetta että neste loppuu ???
Alun alkajenkin mulla oli vaan yksi ainut 10ml puteli tota 18 mg, nimittäin ystävältä saatu. Olis pitänyt silloin heti tehdä ulkomaille nestetilausta, mutta enhän mä osannu arvioida kuinka paljon tota litkua loppupeleissä kuluu kun oikein höyryttelyn makuun pääsee Nähtävästi 10 ml puteli riittää mulla noin viikoksi.