Omahöyryelämänkerta
Kyllähän se nyt on pakko tännekkin päästä omaelämäkerta vuodattamaan, vaikkei näitä kukaan taida lukeakaan.
Omat kokemukseni alkoivat vasta n. 3 kk sitten, kun kuulin ja näin ensimmäisen kerran mitä nämät "sähkötupakat" sitten oikeasti olivatkaan. Tähän mennessä olin ehtinyt säännöllisesti polttaa kahden vuoden ajan, vajaan askin malboroa päivässä. Sinänsä "vähän", mutta kyllähän siihen jo koukussa oltiin ja kunnolla.
Kaveri esitteli innoissaan viiskymppiä ja bombshelliä, niistä mitään tajunnut. Ajatus vähän nauratti, että eihän tuossa nyt ole mitää järkeä imeskellä taskulampun näköistä härpäkettä ja olla ylpeä siitä. No, niin vain kävi että ensihöyryt maistettuani olin aivan myyty. Hyvä maku, höyrytteleminen ja nikotiini yhdessä paketissa ilman viittämiljoonaa myrkkyä tai pahoja hajuja. Oma laite oli hankittava.
24.12.2011 lahjapaketista löytyi ikioma eGo-T mega dual coil kartolla, ja liberty flightsin ompun makuisella nesteellä. Tupakanpoltto loppui kuin seinään. Välipäivät meni savuttomina, kunnes uudenvuoden riennoissa tuli pari mallua vedettyä. Aamulla harmitti, ja päätin että satuinnaiset kaljailtaröökitkin saa jäädä.
Seuraava viikko vierähti taas täysin savuttomana, kunnes kartomisaattori sanoi itsensä irti. Ei sitten ollut tullut mieleen toista hankkia. Ja johan harmitti. Reilun viikon verran tuli postia odoteltua, analoginen suussa savuten. Sen verran löytyi itsekuria (vai maistuiko vaan niin pahalta..?) etten polttanut kuin viiden tupakan päivävauhtia.
Ja posti kävi. Kahdet läpinäkyvät XXXL dual coili kartot sieltä tuli, ja taas höyryteltiin. Huimat kaksi päivää.. Kunnes eGo-T meni rikki. Laturi oli ottanut itseensä ja sulanut lähestulkoon muodottomaksi, vieden akun mukanaan. Sitä vitutuksen määrää. Vielä samana iltana lawatube tilaukseen. Ja sehän saa luvan kestää, ajattelin. Taas vierähti vajaa viikko postia odotellessa, analoginen (taas, valitettavasti) suussa sauhuten.
Niinhän siinä kävi että lawatube tipahti luukusta kahden high voltage aton sekä akun ja laturin kanssa, ja höyryttely alkoi sujua kuten kuuluukin. Lawa osottautui erittäin mahtavaksi. Myös hinta oli kohdillaan. (wizardissa alennuksessa... :)
Siitä asti kaikki on sujunut täydellisesti (vain yksi imu analogisesta, sekin vain makutestiksi. Pahaa oli) toissapäiväiseen asti. Tilasin easy-eliquidista 12x10ml eri nesteitä luullen, ettei tarvitsisi sitten enää vähään aikaan litkujen kanssa söheltää. No, mauthan olivat aivan hirveitä, käytännössä meni 50e aivan hukkaan, ja olin taas tilanteessa että pitäisi uusia nesteitä saada. Sorruin vitutuspäissäni tupakkaan, se oli yököttävää mutta poltin loppuun asti. :-[ Nyt harmittaa rankalla kädellä...
Muista mallia ottaen sekä omaa motivaatiotani lisätäkseni, laitan tuon savuttomuuslaskurin tuohon päälle, jos jostain löydän ohjeet että miten.. :P
Ei muuta kuin höryttelemään, ja te, jotka olette minun lisäkseni vasta tienne alussa, tsemppiä ja motia sen analogisen tumppaamiseen!![]()